וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורו: ישראל עם קרואטיה, יוון, לטביה, גאורגיה ומלטה

הנבחרת הוגרלה לבית ו' במוקדמות יורו 2012, ותפגוש שוב שתיים מהנבחרות אותן לא ניצחה בקמפיין האחרון, וכן את הקרואטים המוכרים מקמפיין מוקדמות יורו 2008, כמו גם את גאורגיה עם דבאלישווילי. פגישה לקביעת סדר המשחקים תיערך ב-7 למרץ

הגרלת מוקדמות יורו 2012 נערכה היום (ראשון) בווארשה, פולין. נבחרת ישראל, שהייתה מדורגת בדרג השלישי של ההגרלה, שובצה בבית ו, ביחד עם נבחרות קרואטיה, יוון, לטביה, גאורגיה ומלטה. סדר המשחקים טרם נקבע, כשזה ייעשה ב-7 למרץ, אז ייפגשו נציגים מכל הנבחרות ביוון על מנת לקבוע את השיבוץ.

בהגרלה חולקו 51 נבחרות, מלבד שתי המארחות, פולין ואוקראינה, לתשעה בתים. ששת הבתים הראשונים (א-ו) כוללים שש נבחרות, בעוד שלושת האחרונים (ז-ט) כוללים חמש נבחרות בלבד. 51 הנבחרות ייאבקו ביניהן על 14 מקומות שנותרו לצד המארחות. תשע הראשונות מהבתים והסגנית הטובה ביותר יעפילו אוטומטית לאליפות. שאר שמונה הסגניות יתמודדו בפלייאוף על ארבעת הכרטיסים האחרונים. המשחקים יחלו כבר בחודש ספטמבר 2010.

נבחרת ישראל קיבלה שתי יריבות שעימן כבר נפגשה בבית המוקדמות למונדיאל 2010, יוון ולטביה. כזכור, היא לא חוותה מהן חיים קלים כלל, להפך. במפגשים מול יוון נרשמה אכזבה גדולה, כאשר משחק הבית באצטדיון רמת גן הסתיים בתיקו 1:1, בעוד בחוץ נחלה הנבחרת הפסד מרגיז במיוחד 2:1. גם לטביה פוררה את הנבחרת. המפגש הראשון בחוץ נגמר ב-1:1 עם שער שוויון של הלטבים בדקות הסיום, מפגש הגומלין באצטדיון רמת גן הסתיים במפח נפש עצום, כשישראל נוצחה 1:0, ובכך למעשה נגמר הקמפיין הכושל שלה.

את נבחרת קרואטיה פגשה ישראל במוקדמות יורו 2008, כשהנבחרת שהודרכה אז, כמו היום, על ידי סלאבן ביליץ' ניצחה את ישראל פעמיים, 3:4 באצטדיון רמת גן, ו-0:1 בזאגרב. מי שעוד תשחקנה בבית הן גאורגיה, בשורותיה משחק חלוצה של מכבי חיפה ולדימיר דבאלישווילי, שיפגוש את חבריו, ומלטה, שתשלים את הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully