וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה צפוי לשוב בקרוב בישראל

4.2.2010 / 6:15

הקשר עשוי לשוב ארצה, לאחר שהבין כי מכבי חיפה פתחה נגדו בהליכים משפטיים שעלולים להזיק לו לקריירה

יותם רונן

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יאיר דניאל

אם לא יקרו הפתעות, קשר מכבי חיפה אייל גולסה צפוי לנחות בקרוב בישראל. לדברי מקורבים לשחקן, גולסה ייאלץ לחזור לישראל לאחר שיחות שקיימו איתו בני משפחתו בעניין. בחיפה מצפים שאם השחקן יחזור לארץ הוא יופיע כבר ביום חמישי לאימון הקבוצה, אולם גולסה לא חזר הלילה (בין רביעי לחמישי) וצפוי לחזור רק בימים הקרובים.

על פי ההערכות, גולסה מבין כי במועדון פתחו הליכים משפטיים כנגדו והדבר עלול להזיק לו בהמשך הקריירה, ולכן הוא מעדיף לפתור את המחלוקת בדרכי שלום. מקורב לשחקן אמר: "אייל שחקן של לאציו", אך סירב לפרט מהם ההליכים בהם מתכוון לנקוט השחקן עם שובו לישראל.

מכבי חיפה הוציאה הודעה לפיה היועצים המשפטיים של הקבוצה הגישו כתב תביעה למוסד הבוררות של ההתאחדות, על פיו התבקש המוסד לקבוע שההסכם שנחתם בין האלופה והקשר הצעיר תקף ומחייב. בהודעה נכתב, בין היתר: "במהלך זה אין כל מניעה למועדון שלנו לתבוע את הנזקים הכספיים (שנגרמו או ייגרמו) מכל המעורבים בנושא. אנו רואים בחומרה את ההתנהלות של השחקן והסובבים אותו בפרשה, יחד עם זאת חזרתו המיידית לפעילות במועדון תקל על הצדדים לסיים את הפרשה העגומה".

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים להעריך כי גולסה ישחק בסופו של דבר בישראל. זאת לאור העובדה שגם ההתאחדות לכדורגל הבהירה להתאחדות האיטלקית כי מבחינתה, השחקן נמצא תחת חוזה, ולכן היא אינה מעבירה את השחרור הבינלאומי שלו. גם העובדה שהסגל של לאציו מלא במכסת הזרים (עם חמישה במניין) מחזקת את זאת שגולסה עשוי לחזור.

בחיפה הודיעו כי אין בכוונת המועדון לקחת בחזרה ממשפחת גולסה את הדירה שנתנו למשפחתו של השחקן, וכן את שני הרכבים ששכר המועדון עבור המשפחה. כזכור, אמש פנה מקורב למשפחה למועדון החיפאי והציע להם לקחת בחזרה את הדירה והרכבים שקיבלה המשפחה. אחת הסברות היא שכוונתה של משפחת גולסה להחזיר את ההטבות שקיבלה על מנת להשתחרר מהחוזה ואף כדי להוכיח שהוא חובבני. "המענקים שגולסה קיבל", אמר גורם במועדון, "מוכיחים עד כמה החוזה שלו מקצועני ולא חובבני. כמובן שאין לנו כוונה לקחת את המענקים הללו, מכבי חיפה תעמוד תמיד בחוזה שהיא חתמה עם גולסה".

בתוך כך, מתברר כי אביו של גולסה, אבנר, נפגש ביום חמישי עם ראשי חיפה על מנת לקבל הצעה נוספת בנוגע לחוזהו במועדון. אביו טוען כי לבנו הובטח שהמועדון ישדרג את חוזהו, אך לא נקב בסכומים מדויקים. "אמרתי לבני הבכור, שנכח בפגישה, שאסור לבגוד במכבי חיפה ואייל חייב להישאר כאן עד אחרי הצבא. לא ידעתי שיעשו מעשה כזה. בדיעבד, גם אם יחזור לארץ המצב יהיה שונה. הלוואי ויחזור בקרוב".

בוקולי: "אנחנו מודאגים ממעידה שלנו ולא של הפועל"

בצל הפרשה שמסעירה את המועדון הירוק, ערכה האלופה אימון בוקר לקראת משחק הליגה במסגרת המחזור ה-21 ביום שבת נגד הפועל באר שבע בקרית אליעזר. טרם האימון נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות הקשר גוסטבו בוקולי. עוד לפניה התייחס הדובר דודו בזק לנושא גולסה ואמר: "אנחנו יכולים לומר שהעניין מטופל במספר מישורים, בין היתר על ידי עורך הדין אורי שוכטוביץ', פרקליט המועדון. בשלב זה אנחנו לא עוסקים בנושא".

בוקולי התייחס לניצחון על מכבי פתח תקוה, שהושג ביום שני האחרון (0:1) באורווה, ולכושר המצוין בו נמצאת הקבוצה: "אנחנו יודעים כמה זה קשה לעבור את היריבות, אבל המשימה שלנו לא נגמרה ויש עוד דרך ארוכה עד שנזכה באליפות, אנחנו נמשיך באותה דרך. הכי חשוב שאנחנו מנצחים, אנחנו באים לכל משחק ועושים את המקסימום, כפי שעשינו במשחק האחרון. ההבדל שעושה אותנו טובים יותר זו העבודה המנטאלית. כל משחק מבחינתנו הוא משחק חדש, אנחנו לא מסתכלים על תוצאות העבר אלא על מה שנעשה בעתיד. זה מה שעושה אותנו טובים ובגלל זה חיפה נמצאת במצב הזה".

על עצמו אמר הקשר: "אני חוזר לאט לעצמי, ומאמין שבעוד מספר שבועות אהיה כשיר במאת האחוזים. אני בטוח שאחזור להיות בוקולי שכולם מכירים".

לקראת המשחק נגד באר שבע הוסיף בוקולי: "מדובר במשחק קשה. אנחנו לא רוצים לספוג, אבל כמובן שהמטרה הראשונה היא לנצח. אני מודאג ממעידה של מכבי חיפה ולא של הפועל תל אביב. לא חשבנו על כמות הספיגה שלנו, אבל מה שההגנה שלנו עושה זה מדהים".

עדכון ראשון: 10:53, 03/02/10
עדכון אחרון: 06:15, 04/02/10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully