וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: "לא מבין את ההחתמה של מאנסיני"

ראש ממשלת איטליה ונשיא מילאן נמצא בישראל, אך זה לא הפריע לו לבקר את החלטת גליאני: "אנחנו בכלל צריכים חלוץ"

נשיא מילאן, סילביו ברלוסקוני, המכהן בזמנו הפנוי גם כראש ממשלת איטליה, נמצא בימים אלה בישראל בביקור ממלכתי. זה לא הפריע לו להתייחס הערב (שלישי) להחתמה האחרונה של קבוצתו, ממנה הוא כלל לא מרוצה. "אני לא מבין למה צירפנו את מאנסיני, באמת שלא", אמר הערב בפגישה עם הקהילה האיטלקית בירושלים.

"הוא עוד שחקן יצירתי, בעוד אנחנו צריכים חלוץ, מישהו עם סיומת טובה מול השער. מאנסיני לא שיחק כבר שנתיים. אני לא מסכים עם הבחירה בו ואמרתי את זה לגליאני", המשיך ברלוסקוני, בביקורת ישירה על סגנו והאיש שמנהל עבורו את המועדון בפועל כבר מעל ל-20 שנה.

רונאלדיניו חזר לחגוג

שבעה שערים בשלושה משחקים, זה היה המאזן של רונאלדיניו במילאן בתחילת ינואר. אלא שאז הגיע ההפסד 2:0 בדרבי לאינטר, שגנז נכון לעכשיו את חלומות האליפות של הרוסונרי. הברזילאי הציג בדרבי יכולת חלשה ואפילו החמיץ פנדל, ועכשיו מתבררת אולי הסיבה לכך.

העיתון האיטלקי "קוריירה דלו ספורט" חושף שהכוכב הברזילאי חזר לעצמו גם מחוץ לדשא ובשלושת הימים שקדמו לדרבי הגורלי, בילה במלון יוקרתי כשהוא שוכר לחבריו ולו סוויטות בשווי אלף יורו לאחת, וסכום כולל של 75 אלף יורו. רונאלדיניו הצטרף לחבריו במתחם האימונים מילאנלו רק 24 שעות לפני המשחק.

מילאן ומאמנה לאונרדו, שכבר חוו על בשרם הרבה ידיעות דומות על רונאלדיניו, סירבו להתייחס להאשמות. כנראה שהדיבורים על השינוי החיובי שעבר על הכוכב הברזילאי היו מוקדמים, או למעשה החגיגות היו קצת גדולות מדי.

עדכון ראשון: 16:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully