וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון נקמה בהפועל תל אביב

האלופה, שהפסידה במפגש הקודם בין השתיים, הביסה בקלות 77:105 ושמרה על הפסגה. רמת חן ניצחה את בנות השרון

המחזור ה-18 בליגה לנשים יצא הערב (שני) לדרך, ומי שלא נתקלה בבעיות מיוחדות לשמור על הפסגה היא האלופה, אלקטרה רמת השרון, שהביסה את הפועל תל אביב 77:105, ולמעשה סיימה את העונה הסדירה בראש הטבלה. מכבי רמת חן העמיקה את המשבר של בנות השרון כשניצחה אותן 83:89, בעוד אליצור רמלה מחצה את מתנ"ס תל כביר 54:103. אליצור חולון ניצחה את אליצור מכבי נתניה אחרי הארכה 74:78.

אלקטרה רמת השרון - הפועל תל אביב 77:105

המוליכה, שרשמה רק שני הפסדים העונה, זכרה כי אחד מהם היה בפעם שעברה שהיא פגשה את הפועל תל אביב. עם זאת, הערב יחסי הכוחות כבר היו ניכרים, ועוד איך, כאשר רבע ראשון של 15:35 למעשה סגר עניין, והפך את המשך המשחק לגאברג' טיים אחד ארוך. הבנות של אורנה אוסטפלד קיבלו 27 נקודות אמברוסיה אנדרסון, כאשר קטיה לויצקי סיימה משחק מצוין של 23 ו-8 ריבאונדים. מנגד, את הפועל תל אביב הובילה אריקה וויט עם 21 נקודות שלא הספיקו לקבוצת התחתית, שממשיכה להיות ממוקמת במקום האחד לפני האחרון. רמת השרון, מנגד, שומרת על הפסגה.

אליצור רמלה - מתנ"ס תל כביר 54:103

לא כוחות. נועלת הטבלה רשמה הערב את הפסדה השמיני ברציפות, ואיזה הפסד זה היה. אחרי רבע ראשון צמוד, רמלה, שמנסה להיצמד לאשדוד ורמת השרון בפסגה, התפוצצה עם רבע שני מדהים של 8:38, מה שהוביל אותה לניצחון הקליל.

בנות השרון - מכבי רמת חן 89:83

משהו לא טוב עובר על הבנות של שיקי פלח, שרשמו הערב את הפסדם השלישי ברציפות. מנגד, רמת חן התאוששה מההפסד לחולון במחזור הקודם, ותקווה שניצחון החוץ היקר יהיה בסיס ליצירת מומנטום עתידי. טיפני ג'קסון סיימה משחק מצוין של 27 נקודות עבור המנצחות, כאשר מנגד 20 של אוליניקה סאני לא הספיקו לשרוניות.

אליצור חולון - אליצור מכבי נתניה 74:78 (אחרי הארכה)

אחרי פתיחת העונה הרעה, לפתע הופכת אליצור חולון לאחת הקבוצות החמות בליגה. הקבוצה של טל נתן רשמה את נצחונה השלישית ברציפות הערב. חולון הובילה ברוב שלבי המשחק, כאשר יכולת מצוינת של ראשנדה מקנטס עזרה לה לפתוח יתרון דו-ספרתי ברבע השלישי והרביעי. אלא שנתניה הצליחה לצמק, להשוות, ולשלוח את המשחק להארכה. עם זאת, חולון התעשתה בחמש הדקות הנוספות, והשיגה את הניצחון החשוב. מקנטס הובילה עם 27, כאשר קרי גארדין הוסיפה 24. מנגד קלעה אוקישה הווארד 27 לנתניה.

מכבי אשדוד - אס"א ירושלים 76:78

רצף הנצחונות של אס"א ירושלים נעצר על שלושה, אחרי שהבנות של בועז טייב פספסו הזדמנות פז להשיג ניצחון חוץ באחד האולמות הקשים בליגה. המשחק הזה הלך צמוד-צמוד עד הסיום, ועל אף שירושלים כבר הובילה בפער של 5, חצי דקה לסיום, אלא שאשדוד ביצעה קאמבק גדול, ניצלה את הטעויות של יריבתה הצעירה, ושלשה גדולה של לנה מוסטפינה, 7 שניות לסיום, קבעו את תוצאת המשחק. קריסטי תומאס הצטיינה בשורות אשדוד עם 13 נקודות ו-17 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully