וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: חלומות הטרבל הרדימו את בורדו

אנשי האלופה דיברו במשך השבוע על הרצון לזכות בכל התארים, אך סיימו ב-0:0 מול בולון. 0:2 למונפלייה השנייה על מארסיי

אחרי שבוע שהוקדש כל כולו לגביעים, חזרו הערב (שבת) בצרפת למאבקי הליגה. האלופה בורדו, עם חלומות על טרבל אפשרי בסיום העונה, לא הצליחה לפרוץ את שערה של בולון ב-0:0 מתסכל מבחינתה. מונפלייה צימקה את הפער לשש נקודות אחרי שגברה 0:2 על מארסיי בקרב צמרת מסקרן. ליל במקום השלישי בזכות 0:1 קטן בדרבי הצפוני על לאנס, וגם מונאקו במוליכות עם 2:3 על ניס.

בורדו - בולון 0:0

ההתקדמות בגביעים בשבוע האחרון, יחד עם השליטה המוחלטת בליגה והגמגום מצד היריבות, יצרו אצל אנשי בורדו את הרעב לטרבל היסטורי. "יש לנו את העומק והיכולת לשחק במקביל בכל המפעלים", אמר לפני המשחק המאמן לורן בלאן, שלא שוכח גם את שמינית גמר ליגת האלופות. ואולי בבורדו רתמו את העגלה לפני הסוסים?

הקבוצה של בלאן תקמה בחמת זעם את שערו של ז'אן פרנסואה בדניק, יצרה לא מעט מצבים והחזיקה בכדור ב-70 אחוז מהזמן, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת מול קבוצת התחתית של בולון. פרננדו קבנאגי ומרון שמאק היו המתוסכלים הראשיים, ובורדו רואה את הפער שלה בצמרת מצטמק מעט, אם כי עדיין לא בצורה מדאיגה.

ליל - לאנס 0:1

אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות - אחד בליגה ושניים שגרמו להדחה כפולה מהגביע ומגביע הליגה - ליל חזרה למסלול הניצחונות בדרבי של הצפון על חשבון לאנס. רודי גרסיה ניהל קרב מוחות עם מי שאימן יחד איתו בעונת הירידה של סנט אטיין לפני עשור, וגבר עליו הודות לשער ניצחון של הבלגי הצעיר, אדן הזארד, בדקה ה-23. ליל שומרת על המקום השלישיץ

מונפלייה - מארסיי 0:2

מונפלייה השיגה ניצחון רביעי ברציפות, כשהפעם שלוש הנקודות הגיעו על חשבון הרביעית מארסיי, ניצחון שהחזיר את מונפלייה למקום השני מרחק שש נקודות בלבד מבורדו. הקשר קרים איט פאנה כבש ראשון (49) לעולה החדשה אחרי שעבר שני שחקני הגנה והכניע מזווית קשה את שוער מארסיי, ובדקה ה-75 היה זה קשר מארסיי בנואה שיירו שנגח פנימה לשערו הוא אחרי כדור קרן וקבע 0:2 בשער עצמי. האורחת המידרדרת השיגה רק ארבע נקודות בחמשת משחקיה האחרונים.

מונאקו - ניס 2:3

הקבוצה מהנסיכות חזרה לוהטת מהפגרה, עם שני ניצחונות ליגה שהקפיצו אותה למקום השישי וכמובן הדחתה מהגביע של ליון בשבוע שעבר. הדהירה המשיכה גם הערב, על חשבון השכנה ניס בסוג של דרבי דרומי. הקוריאני הנפלא צ'ו יאנג פארק הבקיע צמד בדקות 19 ו-60, כשבתווך השווה שאוקי בן סעדה עבור ניס בדקה ה-54. מלך שערי הליגה, ננה, נעץ את השלישי בדקה ה-62 עם ה-13 שלו העונה, ולדידייה דיגאר נותר רק לצמק עם הראשון שלו במדי ניס, 10 דקות לסיום. רנאטו סיבלי הארגנטינאי הורחק משורות האורחים בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

נאנסי - לוריין 0:1
לנאנסי: יוסוף חאג'י (40)

לה מאן - טולוז 3:1
ללה מאן: אידיר אואלי (70). לטולוז: פאולו משאדו (52), אנדרה פייר ג'יניאק (62), קאזים קאזים (83)

ראן - גרנובל 0:4
לראן: רומן דנזה (9), סילבן מרבו (41 ו-48), איסמעאל באנגורה (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully