וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: גם הריאזור לא יעזור

ריאל מדריד התגברה על מנחוס של 19 שנה וניצחה 1:3 את לה קורוניה בחוץ, ברצלונה השיגה 0:1 קטן על חיחון, והמירוץ נמשך

המירוץ הדו ראשי בפסגת הלה ליגה נמשך גם הערב (שבת), כאשר ריאל מדריד הצליחה לשבור מנחוס בן 19 שנה וניצחה את דפורטיבו לה קורוניה בריאזור, כשעוד לפני כן עשתה ברצלונה את שלה, כשניצחה 0:1 קטן את חיחון בחוץ, משער שישי העונה של פדרו. המחזור ה-20 נפתח במשחק בו אספניול, ללא בן סהר, גברה 0:1 על אתלטיק בילבאו.

לה קורוניה - ריאל מדריד 3:1

הפעם האחרונה שריאל מדריד ניצחה את דפורטיבו לה קורוניה באיצטדיונה הביתי, הריאזור, הייתה אי שם ב-1991, ואין ספק, 19 שנה זה הרבה זמן. חלק מהשחקנים ששיחקו היום על הדשא עוד לא נולדו אפילו. ראול עוד היה בקבוצת הנוער של אתלטיקו מדריד. כל כך הרבה דברים עברו על ריאל בתקופה הזאת - אליפויות, גביעים, דרמות, חילופי מאמנים, חילופי נשיאים, גלאקטיקוס, שמאלקטיקוס - אך דבר אחד בקבוצה תמיד ידעו: בריאזור לא ננצח. היום זה נגמר.
ריאל עלתה למשחק בידיעה שברסה ניצחה והפער עומד על שמונה נקודות, אבל כבר בדקה ה-13 אסטבן גראנרו ניצל הרחקה רעה של הגנת לה קורוניה ונגח מקרוב כדי לקבוע 0:1. באופן מוזר משהו, ריאל שיחקה בקור רוח ונראתה חזקה ויציבה, ובדקה ה-40 הגיע הבונבון של המשחק, כנראה של המחזור כולו, כשגוטי הגיע בסיומה של התקפה נהדרת מול השער, אך במקום לבעוט השאיר עקב נהדר לקרים בנזמה, שכבש בעצמו בקלות וקבע 0:2 לאורחים.

איבן סאנצ'ז עוד צימק ל-2:1 בפנדל בדקה ה-87 וסיפק דקות מדאיגות לאוהדי ריאל, אבל בתוספת הזמן בנזמה כבש את השלישי בבעיטה ברחבה אחרי בישול של ארבלואה וקבע 1:3. המשחק הזה עשוי להיות מפנה חיובי בעונה של ריאל, אחרי שרשמה ניצחון היסטורי במגרש המנחוס, והציגה יכולת מרשימה כשהיא בלי רונאלדו, ואן דר וארט, היגואין, דיארה וגאגו. הפער מברצלונה אומנם עדיין עומד על חמש נקודות, אך התחושה היא שאם היא ניצחה בריאזור, העונה באמת הכל אפשרי.

ספורטינג חיחון - ברצלונה 1:0

אחרי פתיחת עונה רעה אשתקד, הגיעה בארסה לחיחון והשיגה שם את ניצחונה הראשון לעונת 2008/9, שהסתיים עם שישה שערים. ה-1:6 המפורסם מאותו מפגש היה הסיפתח לעונה שהפכה את פפ גווארדיולה לקונצנזוס. הערב המאמן המצוין הגיע בפאזה אחרת לחלוטין להתמודדות, כשידע כי ניצחון יגדיל את הפער לשמונה נקודות ויעביר בחזרה את הלחץ לריאל מדריד, הלחוצה ממילא.

גם ללא דני אלבס, ומול חיחון הביתית, שהשיגה העונה 18 נקודות בבית (מתוך 24) והפסידה במולינון רק פעם אחת, השיגו הקטלאנים את שלוש הנקודות החשובות. נכון, ברצלונה היתה רחוקה משיאה הערב, אבל במאבק המסורתי בצמרת, נצחונות זה הדבר החשוב. ברצלונה איימה הרבה יותר על השער הערב, ועל אף שהרבה מהאיומים האלה היו מחוץ לרחבה ולא ממש מדויקים, רגע אחד של דיוק, בדקה ה-29 הספיק. אנדרס אינייסטה הכניס כדור מצוין בהתקפה מתפרצת, אותו ניצל פדרו הפנטסטי כדי לקבוע את תוצאת המשחק, עם שערו השישי העונה. האלופה אוגרת עוד שלוש נקודות חשובות, במגרש חוץ לא פשוט בכלל. גם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אספניול - בילבאו 0:1

אחרי שהפסידה בשישה מתשעת משחקיה האחרונים והסתבכה בתחתית, חזרה אספניול לנצח את אתלטיק בילבאו, שהריחה צמרת וחולמת עדיין על כרטיס לאירופה, אבל השיגה רק נקודה אחת בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה ודי מתקשה מחוץ לסן מאמס הביתי. אספניול פתחה טוב יותר, אך סבלה מחוסר דיוק כשהרכש פאבלו אוסבלדו מרבה להחמיץ. במחצית השנייה גם בילבאו יצאה קדימה, אלא שזה עלה לה בשער בדקה ה-58 כשלואיס גרסיה הבקיע מקרוב את שער הניצחון. בן סהר שוב בילה 90 דקות על הספסל ולא קיבל צ'אנס מפוצ'טינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully