וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל הרצליה שבה למקומה הטבעי

אחרי שהפועל חדרה ניצחה 1:2 את קרית מלאכי, גם הרצליה סיימה עם ניצחון (0:1 על כפר יונה). ג'ת סיימה ב-2:2 נגד טמרה

הפועל חדרה שבה אתמול (שישי) זמנית לראש טבלת ליגה א' דרום לאחר שהשיגה ניצחון 1:2 בחוץ על מכבי קרית מלאכי, האחרונה בטבלה. מכבי השקמה רמת חן גברה באותה תוצאה והיא רחוקה נקודה בלבד מחדרה. בכל מקרה, אחרי שהשתיים הללו שיחקו, הפועל הרצליה חזרה למקום הראשון אחרי שניצחה את עירוני כפר יונה של המאמן בני לם 0:1.

קרית מלאכי - הפועל חדרה 2:1

ניצחון שלישי ברציפות לחדרה בעידן שייע פייגנבוים. עידן דוד כבש ראשון לאורחים בדקה ה-12 ושי אבוקסיס הכפיל בדקה ה-65 לפני שעמוס וזאנה הוותיק נגח את השער המצמק 12 דקות לסיום וגרם להרבה דפיקות לב אצל פייגנבוים על הקווים.

מכבי השקמה - מבשרת ציון 1:2

גם השקמה הסתבכה במשחק הביתי מול היריבה מהתחתית. אליאור ועקנין (33) ומוסא בן חיים (50) העלו את המארחים ליתרון 0:2 ואלעד יעקובי, שחקן העבר של בית"ר ירושלים, קבע את תוצאת הסיום. השקמה עולה זמנית למקום השני עם נקודה פחות מחדרה.

הפועל הרצליה -עירוני כפר יונה 0:1

כפר יונה פתחה את המשחק בסערה והייתה טובה יותר, אך בדקה ה-41 שגיאה חמורה של ירון טימור, שכבש לשערו הוא, סידרה להרצליה את שער הניצחון. כפר יונה עוד הספיקה להחמיץ פנדל כשאופיר חלוואני שיגר כדור לשמיים (67).

צפרירים חולון - מכבי יבנה 1:2

המארחת עלתה למקום הרביעי, אך היא רחוקה מהשלישייה המובילה. נוי ויצמן השתלט על כדור חוזר מבעיטה שהוא עצמו לקח והעלה את צפרירים ליתרון (12) ובישל את שער הניצחון של יוסי פליקר בדקה ה-57. אוראל אדרי השווה זמנית ליבנה בדקה ה-34.

בני טייבה - עירוני נתיבות 0:4

עבד טיטי הוותיק בלט בניצחון המפתיע של טייבה כשכבש צמד (45, 90). טארק ארמלי (60) ומוחמד מסראווה (78) השלימו את החגיגה הגדולה של העולה החדשה על הקבוצה של אהוד כחילה.

כפר שלם - בית"ר כפר סבא 0:4

צחי תייר ערך בכורה על הקווים בכפר סבא וראה את קבוצתו החדשה קורסת לאחר מחצית מאופסת. יוסי בורוכוב כבש ראשון בפנדל בדקה ה-47, אייל בן עמי (58), אלירן מגול (68) ואורן דיין (72) חתמו.

מכבי עמישב פתח תקוה - מכבי קרית גת 1:0
לקרית גת: יוגב אלקבץ (10)

הפועל נחלת יהודה - הפועל ערד 0:0

צפון

ערב של דרמות ומהפכים בצפון, כשההפתעה הגדולה מגיעה מטמרה. שם, המוליכה עירוני ג'ת סיימה רק ב-2:2 מול מכבי טמרה. יוסי ג'נאח (30) ואסי אברהמי (42) העלו את המוליכה ליתרון 0:2, אבך טמרה איזנה משערים של מוטי בן חמו בנגיחה בדקה ה-71 ואזהר טהא המחליף כעבור ארבע דקות. כשהיה נדמה כי ג'ת תאבד את הפסגה לעירוני אום אל פאחם שהתארחה בשבת אצל האחרונה בני ג'דידה, הגיעה עוד הפתעה גדולה בדמות ניצחון 1:2 של נועלת הטבלה.

הפועל בני ג'דידה - עירוני אום אל פאחם 1:2

המארחת הדהימה את אחת הקבוצות החזקות בליגה א'. עד המזחרו ה-16 השיגה בני ג'דידה ניצחון בודד ותוצאת תיקו אחת בלבד לעומת שניים-עשר הפסדים, וכשכולם ציפו באום אל פאחם לאסוף עוד שלוש נקודות, הגיעה ג'דידה והפתיעה את הליגה. המארחים הצליחו להחזיק מעמד במחצית הראשונה ושמרו על תוצאה מאופסת. עם פתיחת המחצית השנייה בישל אמיר אבו ערר לאסי בן מוחה שקבע מקרוב 0:1 לאורחים. בשלב הזה היה נדמה כי לג'דידה לא יהיו הכוחות לחזור למשחק, אבל המארחת לא הרימה ידיים ובדקה ה-52 שלח אייל ארשיד את כארם שיבל לתוך הרחבה וזה מקרוב הכניע את השוער המקומי. כעבור שלוש דקות עירוני א.א. פאחם זכתה בפנדל. בן מוחא בעט אך רבאח רבאח עצר את הבעיטה. עירוני אום אל פאחם לחצה במטרה להשיג את הניצחון שיחזיר אותה למקום הראשון אולם ג'דידה עקצה במתפרצות, ובאחת מהן, בדקה ה-89 היה זה אייל ארשיד שכבש את השער המכריע במשחק, וקבע 1:2 למקומיים. לקראת הסיום הורחקו אייל ארשיד מג'דידה ואמיר אבו ערר מא.א. פאחם לאחר שהתקוטטו ביניהם.

מכבי אום אל אפחם - מכבי כפר קרע 1:2

גם השלישית, כפר קרע, איבדה נקודות לאחר שהובילה. דיא אבו רומי כבש לאורחים בדקה ה-11, אך יניב אברג'יל סידר ניצחון לאום אל פאחם. תחילה כבש שער שוויון בדקה ה-68 וחמש דקות לסיום הוכשל ברחבה ואת הפנדל ניצל אחמד עארף הוותיק כדי לקבוע ניצחון גדול למקומיים.

קרית אתא - הפועל עפולה 2:3

האורחים כבר הובילו 2:0 משערים של יקי ויצמן ויותם מלול, אבל המארחת ביצעה מהפך. האיל חשאן ושי דהן קבעו 2:2 ושחקן הרכש החדש, אלכסיס ויינשיין, כבש את שער הניצחון שלוש דקות לפני הסיום.

מכבי כפר קנא - עירוני טבריה 4:4

המשחק ההפכפך של היום הגיע מכאוכב, שם אירחה כפר קנא את טבריה. המארחת פיגרה 4:1 חמש דקות לסיום, אך הצליחה להשיג שוויון דרמטי. עימאד וואהדני, אלירן אלקיים (שהשלים צמד) וג'יהאד רביע כבשו בדקות האחרונות והדהימו את טבריה ההמומה.

מ.ס כרמיאל/צפת - הפועל אסי גלבוע 1:0

שער ניצחון של יניב דרעי בדקה ה-20 העניק את הניצחון החשוב לאסי גלבוע, ושמר את התחתית בטווח ביטחון ממנה.

הפועל כפר קנא - טירת הכרמל 0:1
לכפר קנא: דאוד עליסאת (40)

צור שלום - בני טמרה 1:0
לטמרה: מושיקו חלפון (65, בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully