וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדיחו את המאמן המצליח מבין מאמני הנבחרות הצעירות"

חברי הועדה המקצועית הופתעו כאשר שמו של ארז אדלשטיין, שהיה אמור להמשיך באולימפית, הוצא מהרשימה ברגע האחרון

הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל אישרה היום (רביעי) המלצה למספר מינויים של עוזרי מאמנים לתפקידי עוזרי מאמן בנבחרות ישראל השונות, וכמו כן המליצה על מינויו של רוני בוסאני לתפקיד מאמן הנבחרת האולימפית. מינויו של בוסאני אינו מעורר תהיות מבחינה מקצועית, אלא שעל פי גורמים בכירים באיגוד, מי שהיה אמור להיות מומלץ לתפקיד המאמן הוא ארז אדלשטיין, אך התערבות של הרגע האחרון גרמה ליו"ר הועדה המקצועית, דוד פריש, לשנות את השם.

"רוני בוסאני הוא מאמן טוב, אין שום טענה כנגד הכישורים שלו", אמר הערב עו"ד שי האוזמן, חבר בועדה המקצועית מטעם מכבי אשדוד, אשר ביחד עם נציג נתניה צבי ליבר הצביעו כנגד המינויים. "הנושא של מינוי מאמן נבחרת אולימפית נעשה בהפתעה בלי שהוועדה הייתה מוכנה אליו. למעשה הדיחו את המאמן הכי מצליח מבין מאמני הנבחרות הצעירות בקיץ, ולא בגלל שהוא התנגד לזה. גם במהלך הדיון כשניסיתי להבין את הנימוקים להדחה של אדלשטיין, התשובות לא התייחסו ליכולות המקצועיות והובהר שהוא עשה עבודה מקצועית יוצאת מן הכלל. אני חושב שאיגוד הכדורסל צריך לשאוף לקדם מאמנים מצליחים ומוצלחים, וזה לא מה שקרה במקרה הזה, וזה לא שיש לי טענה או חצי טענה כנגד רוני בוסאני שהוא מאמן ראוי וטוב".

אדלשטיין מונה לתפקיד מאמן הנבחרת האולימפית לקראת משחקי האוניברסיאדה בשנת 2007, וזאת מאחר והמאמן המקורי של הנבחרת, דן שמיר, עזב את התפקיד שבועות ספורים לפני האליפות. אדלשטיין כיהן בתפקיד שלוש שנים, כאשר באליפות האחרונה הוא הוביל את הנבחרת האולימפית לזכייה במקום הרביעי באוניברסיאדה, אשר מהווה אליפות העולם הלא רשמית לנבחרות עד גיל 24, שרק הפסדים לסרביה וארצות הברית מונעים מהנבחרת מדליה. הנבחרת האולימפית של אדלשטיין שלחה לנבחרת הבוגרת את גל מקל, יובל נעימי, אלישי כדיר ורוברט רותבארט, כאשר השניים האחרונים היו בסגל של נבחרת ישראל לאליפות אירופה האחרונה.

דובר איגוד הכדורסל הגיב לטענות כנגד ביטול המינוי של אדלשטיין: "הוצגה היום רשימת עוזרי מאמנים לנבחרות הצעירות, זה היה אחד הנושאים שהועלו לדיון בועדה המקצועית. הועדה המקצועית המליצה להנהלת איגוד הכדורסל על הרשימה שהופצה בתקשורת. למיטב ידיעתי מי שמכין את הרשימות הללו הוא יורם חרוש, מאמן העל של הנבחרות הצעירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully