וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "עשו את השחקנים סמרטוטים"

דור בלך

26.1.2010 / 21:44

מאמן בית"ר ירושלים חגג את הזכייה בגביע הטוטו. תמוז: "מאמין שנוכל להשתנות עם הזכייה". אלי כהן: "הגביע הזה מגיע להם"

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים יכולה לנשום לרווחה: את העונה הזו היא לא תסיים בידיים ריקות. מחזיקת גביע המדינה בעונה שעברה זכתה בתואר הראשון של העונה, גביע הטוטו, אחרי ניצחון 0:1 על הפועל רעננה, שהוריד מעט מהלחץ של השחקנים, שזכו ללא מעט ביקורות בשבועות האחרונים בעקבות היכולת החלשה שהם הציגו בליגה. עידן ורד סידר ליצחק שום תואר חמישי בארץ ותואר גביע טוטו ראשון. לבית"ר ירושלים זה תואר גביע הטוטו שני כמועדון. בסיום המשחק נשמו השחקנים ביחד עם יושב הראש, איציק קורנפיין, לרווחה כשניכר שהם מרוצים מאוד מההישג. אבירם ברוכיאן היה השחקן שהניף את הגביע.

תמוז: "אמרו שאין לנו אופי"

"אני כל השנה מחייך, לפעמים אמנם בתוך תוכי, אבל שמח שניצחנו", אמר יצחק שום בסיום, כשהוא קורץ גם לעבר התקופה הרעה שעוברת עליו ועל קבוצתו. "אני שמח שניצחנו, אבל לא שמח על זה שהבקענו רק שער אחד כי היינו ראויים לנצח בתוצאה גבוהה יותר. הניצחון והזכייה האלו היו חשובים לביטחון שלנו כי עשו את השחקנים סמרטוטים, והשחקנים החזירו ועשו את זה היום בצורה הטובה ביותר".

בהמשך שום דאג להחזיר לשחקנים שלו את הביטחון ואמר: "זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו בתקופה האחרונה. הפועל רעננה כמעט ולא יזמה, וגם כשזה 0:1, אז זה מספק. בעיני זו הייתה בית"ר ירושלים הרבה יותר טובה מאשר הקבוצה שראינו בשבועות האחרונים ואני מאמין שהשחקנים ישחקו עוד יותר טוב. ברמה האישית כבר עברתי הכל, אבל בכל מקרה אני לא מסכים עם האוהדים והדרך שלהם להביע את כעסם".

טוטו תמוז, שלא הפסיק לחגוג עם החברים שלו לקבוצה, ולמרות שלא הבקיע שער והחמיץ, הוא ידע ליהנות: "מה לא אמרו עלינו כל החודשים האלה? אמרו שאין לנו אופי. בכל גביע אתה רוצה לזכות ולנצח ועשינו את זה היום בצורה מתוקה. אני מאמין שנוכל להשתנות בזכות הגביע. אנחנו מקדישים את הגביע לגומא כדי שיחזור אלינו כמה שיותר מהר".

"גביע הטוטו זה עוד תואר ואנחנו מאוד שמחים על זה שלקחנו את הגביע", סיפר תומר בן יוסף בסיום והסביר את החגיגות הגדולות של שחקני בית"ר. "זה העלה את המוראל של הקבוצה, במיוחד לאחר התוצאות הלא טובות, בלשון המעטה, שהיו בתקופה האחרונה. כל ניצחון חשוב לנו ואני שמח".

"אי אפשר לדעת אם הניצחון מהמשחק הזה יביא למפנה גם בליגה, ימים יגידו", המשיך בן יוסף. "זה היה משחק אחד נתון, זה לא אומר מה יהיה הלך הרוחות בעתיד. לקחנו גביע וזה מה שחשוב. זה היה משחק לא קל, התייחסנו לזה בצורה אחרת ואני מקווה שזה ישפיע בעתיד. גם מבחינה כלכלית זה היה חשוב מאוד. ברגעים כאלה הקבוצה התלכדה והתאחדה והראתה אופי וזה חשוב מאוד למועדון".

אלי כהן: "הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו"

אלי כהן, מאמן הפועל רעננה: "עברנו משוכות קשות כמו מכבי חיפה ובני יהודה, וכשאתה מגיע למעמד כזה, אתה רוצה לקחת את הגביע. אם נהיה כנים, הגביע הזה מגיע להם. הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו והגיעו לאינספור מצבים. אין מה לעשות, אבל הקבוצה הטובה יותר ניצחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully