וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עוד מה לשפר, פאר

שחר פאר מתחה את ווז'ניאקי רק במערכה הראשונה, לפני שהפסידה 6:4, 6:0 בסיבוב השלישי באוסטרליה. ארליך ניצח

שחר פאר סיימה היום (שבת) את דרכה באליפות אוסטרליה הפתוחה, אחרי שהפסידה בסיבוב השלישי לקרולינה ווז'ניאקי הדנית (4 בעולם) 6:4, 6:0. בסך הכל, פאר מסכמת חודש ראשון מוצלח יחסית בסבב, עם גמר וחצי גמר בטורנירים המקדימים באוקיאניה, וסיבוב שלישי במלבורן. בשיאה, היא אמנם הגיעה עד לרבע הגמר בטורניר וכמעט וניצחה שם את סרינה וויליאמס (2007), אבל נראה שיש עוד פער בין יכולתה הנוכחית אחרי שיצאה מהמשבר, לבין יכולת השיא שלה לפני שלוש שנים.

פאר פתחה את המשחק מצויין, וניתן היה לראות את שינוי הטקטיקה שלה למשחק אגרסיבי יותר, כששברה כבר במשחקון השני כדי לעלות ל-0:2. למרבה הצער, ווז'ניאקי ניצלה הגשות לא מוצלחות של פאר כדי להשוות ל-2:2. פאר התאוששה במשחקון החמישי עם הגשות מוצלחות יותר, וסיימה אותו בלוב נפלא בדרך ל-2:3. במשחקונים הבאים ווז'ניאקי הבינה שהיא בעיה וניסתה לשנות טקטיקה תוך כדי עליה לרשת לעיתים תכופות יותר. בסופו של דבר זה השתלם לה, ויחד עם ההגשות שהשתפרו תוך כדי היא הצליחה להשוות ולשבור ל-4:5. במשחקון העשירי היא שמרה על ההגשה כדי לנצח במערכה הראשונה.

פרט לכמה ווינרים בודדים של פאר, ווז'ניאקי שלטה לחלוטין במערכה השניה. למעשה, הנקודות היפות ביותר של פאר באו קצת באיחור, במצב של 5:0 לרעתה. למרבה הצער זה לא הספיק אפילו לניצחון במשחקון בודד, ופאר סיימה את דרכה באליפות אוסטרליה הפתוחה 2010.

ישראלי נוסף ומפתיע שעדיןי שורד במלבורן הוא יוני ארליך, שעלה לשמינית גמר טורניר הזוגות. ארליך וארנו קלמון הצרפתי גברו בסיבוב השני על פליסיאנו לופז הספרדי וריינר שוטלר הגרמני 3:6, 5:7. השניים יתמודדו בשלב הבא נגד יוהאן ברונסטרום משבדיה וז'אן ג'וליאן רוג'ר מהאנטילים ההולנדיים.

פדרר ודג'וקוביץ' בשמינית הגמר

במוקד משחקי הגברים עמד כמובן משחקו של רוג'ר פדרר, שרעב כל כך להסתער על עוד תואר אליפות באוסטרליה. המדורג ראשון בעולם פגש בסיבוב השלישי את אלברט מונטנייס הספרדי (31 בטורניר). אם מישהו חשב שהעובדה שפדרר פוגש מדורג בפעם הראשונה השנה בטורניר, תקשה עליו, הרי שבדיוק להיפך. השוויצרי, הדולק אחרי תואר גרנד סלאם מספר 16 בקריירה, נראה חד הרבה יותר וניצח בקלילות 3:6, 4:6, 4:6.

מי שיתמודד נגד פדרר בשמינית הגמר הוא אהוב הקהל באוסטרליה, לייטון יואיט (22 בטורניר), שהוביל על מרקוס בגדאטיס 0:6, 2:4 לפני שהקפריסאי פרש בגלל פציעה. בגדאטיס, פיינאליסט הטורניר ב-2006, עשה דרך יפה במלבורן, אבל גם בכל מה שקשור לתמיכה מהקהל, יואיט היה פשוט גדול עליו.

גם המדורג שלישי בטורניר, נובאק דג'וקוביץ', לא עבד קשה מדי לפני שניצח את דניס איסטומין מאוזבקיסטן 1:6, 1:6, 2:6. הסרבי יתמודד בשמינית הגמר נגד לוקאש קובוט הפולני, שנהנה מפרישתו של מיכאיל יוז'ני הרוסי בסיבוב השלישי.

הצרפתי ג'ו וילפריד צונגה (10 בטורניר), שהגיע ב-2008 עד הגמר ובשנה שעברה רק עד רבע הגמר, עבד קשה בדרך לשמינית הגמר. עם זאת, הוא הצליח להמנע ממשחק חמש המערכות הראשון בקריירה שלו, אחרי שחזר מפיגור של 5:2 במערכה הרביעית מול טומי האס הגרמני (18 בטורניר) בדרך לניצחון 4:6, 6:3, 1:6, 5:7. צונגה יפגוש בסיבוב הבא את ניקולס אלמגרו הספרדי (26 בטורניר), שגבר על אלחנדרו פאלה הקולומביאני 4:6, 3:6, 4:6.

ניקולאי דוידנקו (6 בטורניר), שחולם על תואר הגרנד סלאם הראשון שלו, עדיין לא איבד מערכה בטורניר והיום הוא גבר בסיבוב השלישי על חואן מונאקו הארגנטינאי (30 בטורניר) 0:6, 3:6, 4:6. פרננדו ורדאסקו הספרדי (9 בטורניר) נהנה מיום עבודה מקוצר, אחרי שיריבו האוסטרי סטפן קובק פרש כבר אחרי המערכה הראשונה, שהסתיימה ב-1:6 לורדאסקו.

האחיות וויליאמס נגד אוסטרליה

אחרי הדחתה המפתיעה יחסית של קים קלייסטרס והתצוגות הנהדרות של בלגית אחרת, ז'סטין הנין, נערכו משחקים לא פחות מעניינים ביומה השישי של האליפות. מלבד משחקה של פאר, הרי שהאלופה סרינה וויליאמס, זוכת ארבעה טורנירים והמדורגת ראשונה בטורניר, חבטה בקרלה סוארז נבארו הספרדייה (32 בטורניר) וניצחה 0:6, 3:6. סרינה תתמודד בשמינית הגמר נגד אלפי אוסטרלים וסמנתה סטוסור המקומית (13 בטורניר), שניצחה את אלברטה בריאנטי האיטלקיה 4:6, 1:6.

ונוס וויליאמס (6 בטורניר), שהודחה אשתקד במפתיע בסיבוב השני, התמודדה יפה מול הקהל המקומי, וניצחה את קייסי דלאקווה 1:6, 6:7. ונוס תתמודד בשמינית הגמר נגד פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקייה (17 בטורניר), שהפתיעה וניצחה בצורה משכנעת את אגניישקה ראדוונסקה הפולניה (10 בעולם) 2:6, 2:6.

ורה זבונרבה הרוסייה (9 בטורניר), שהגיעה אשתקד עד מעמד חצי הגמר, גברה על ג'יזלה דולקו הארגנטינאית 1:6, 5:7, ובשלב הבא היא תתמודד נגד ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית (7 בטורניר), שניצחה את טטיאנה גארבין האיטלקית 0:6, 2:6.

בקרב מדורגות מעניין, גברה לי נה הסינית (16 בטורניר) על דניאלה הנטוחובה הסלובקית (22 בטורניר) 5:7, 6:3, 2:6 והיא תשחק בשמינית הגמר נגד קרולינה ווז'ניאקי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully