וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשדוד מתחילה להרגיש את הבדידות

לב השרון הדהימה את מ.כ הבקעה, הפועל חיפה הפסידה לטבעון, ואשדוד, שהביסה את קרית אתא, פתחה פער בצמרת

איזה מחזור מרתק עבר על הליגה הלאומית בכדורסל הערב (שלישי). במוקד חזינו בהפסד מדהים של מ.כ. הבקעה מול לב השרון מהתחתית, כשמכבי אשדוד מנצלת זאת עד תום, מביסה את את קרית אתא בחוץ, ומתחילה לברוח לשאר בליגה. גם הפועל חיפה איכזבה, כשהפסידה בביתה להפועל טבעון, בעוד מגידו/יקנעם ניצחה, אבל היתה צריכה לעבוד קשה מול הוד השרון. הפועל בארי ממשיכה בקו העלייה שלה עם ניצחון חוץ על כוכב יאיר/כפר סבא, ויבנה ניצחה בביתה את נצרת עילית. בתחתית ניצחה רמלה את באר יעקב.

לב השרון - מ.כ הבקעה 84:85

הסנסציה של המחזור ללא ספק התרחשה בשרון, שם קבוצתו של עמי נאווי, שנאבקת נגד הירידה גברה על אחת מהמועמדות לעלייה. הרבע הראשון היה צמוד, אבל אז התעורר אסף ליפשיץ בלב השרון, וסחף את קבוצתו ל-19:29 ויתרון 10 במחצית. הבקעה השיבה מלחמה ברבע השלישי בריצת 17:24 משלה, והשתיים היו צמודות ברבע האחרון. בפיגור נקודה, 19 שניות לסיום, קלע אילון זגורי כדי להעלות את הבקעה ליתרון 83:84, אבל ליפשיץ לא אמר את המילה האחרונה, וג'אמפ שלו 2 שניות לסיום הדהימה את האורחים, וזיכתה את קבוצתו בניצחון גדול וחשוב. ליפשיץ הוליך את קלעי לב השרון עם 18 נקודות ותומר חולי סייע עם 16 ו-8 אסיסטים. לבקעה: איתי גרינבוים 24.

קרית אתא - מכבי אשדוד 93:74

מי שחגגה על ההפסד של הבקעה היא מוליכת הטבלה, שעשתה את העבודה בסטייל בחוץ. כבר מהרבע הראשון האורחים הבהירו לקרית אתא כי חייהים לא יהיו פשוטים, עם ריצת 14:27, כשאופיר פרחי מנהל מצויין את המשחק. אתא לא הצליחה לעצור את השטף וחטפה 32 נקודות על הראש ברבע השני בדרך לפיגור 25 במחצית, משם הצליחה רק לצמק מעט ברבע השלישי. רמון קלמנטה הוליך את קלעי אשדוד עם 18 נקודות, איתי לוי ועדי פרג תרמו 13, בעוד אופיר פרחי רושם 3 נקודות, אבל מוסיף 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. לקרית אתא: סדריק ג'קסון 22 ו-9 ריבאונדים.

מגידו/יקנעם - הוד השרון 79:80

גם במגידו שמחו למשמע החדשות להפסדה של הבקעה, אבל הם היו צריכים לעבוד קשה בהרבה מאשדוד עבור הניצחון שלהם. יתרון 6 בסיום הרבע הראשון למארחים נעלמו כלא היו, כשהוד השרו ןביצעה ריצה מצויינת ברבע השני בדרך ליתרון 4 במחצית. האורחים המשיכו להגדיל את היתרון ועלו ביתרון 8 לרבע האחרון, אבל המארחים חזרו.הוד השרון עוד הוליכה ב-3, דקה לסיום, אבל קליעות עונשין של נניקשווילי ושולמן, הביאו את היתרון למארחים. אור סלע עוד החזיר את היתרון לאורחים, אבל לייאפ של רז מנשה, 16 שניות לסיום, הבטיחה את הניצחון. אייל שולמן הוליך את קלעי מגידו/יקנעם עם 21, אילן נניקשווילי הוסיף 17 ו-6 אסיסטים. להוד השרון: עמית שמחון 17.

הפועל חיפה - הפועל טבעון 96:86

גם האורחים מתחילים להתרחק מראשות הטבלה, וממחזור למחזור מראים שיכולת יש להם, אבל המשכיות זה משהו אחר לגמרי. טבעון הגיעה עם הרבה ביטחון עצמי, וניצלה הירדמות של החיפאים ברבע השני כדי לפתוח בריצה מטורפת, שהסתיימה ביתרון 13 במחצית. חיפה לא ויתרה והחלה לחזור, כשהיא מקבלת משחק שיא מרוברט בראון, אבל שאר השחקנים לא ממש סייעו לו. המארחים כבר צימקו ל-4 בלבד ברבע האחרון, אבל אוסברי וחבריו החזיקו מעמד תודות לשלשה חשובה של יאסו, 2 דקות לסיום. אוסברי הוליך את קלעי טבעון עם 31 נקודות, שלמה יאסו סייע עם 16. לחיפה: רוברט בראון 41.

אליצור רמלה - באר יעקב 82:88

בקרב התחתית של הליגה הלאומית היתה ידם של המארחים על העליונה, אבל רק לאחר הארכה. שתי הקבוצות היו צמודות מאוד, ובמחצית הלוח הראה שיוויון. רמלה כבר עלתה לפער 5, אבל באר יעקב חזרה למשחק וכפתה הארכה. אלא שבחמש הדקות הנוספות פתחה רמלה בריצה, וסיימה את ההארכה ב-7:13, בדרך לניצחון. דיימון פטרסון הוליך את קלעי רמלה עם 23 ו-17 ריבאונדים. לבאר יעקב: אי ג'יי דרייטון 33 ו-13 ריבאונדים.

אליצור יבנה - נצרת עילית 67:81

נצרת הגיעה ליבנה ועשתה למקומיים לא מעט כאבי ראש במחצית הראשונה, כשהיא מונעת ממרקסון וחבריו לברוח, בדרך לפיגור מינימלי של 2 נקודות במחצית. גם ברבע השלישי לא הצליחו האורחים להתנתק מנצרת, אבל אז הגיע הרבע האחרון, ואיתו התפוצצות התקפית של יבנה. בראשותו של מרקסון, טסו המארחים ל-35 נקודות ב-10 הדקות האחרונות לעומת 23 של נצרת, כדי לנצח את המשחק. בריאנט מרקסון הוליך את קלעי יבנה עם 23 ו-7 אסיסטים, יאן מרטין תרם 13 משלו. לנצרת עילית: ברד ביירסון 24.

כוכב יאיר/כפר סבא - הפועל בארי 79:73

איזה ניצחון חוץ גדול של שחקניו של צביקה רוזנברג. האורחים השיגו נקודות חשובות מול יריבתם למרכז הטבלה, והתקדמו עוד צעד במעלה הטבלה. בארי פתחה נהדר והוליכה ב-8 לאחר הרבע הראשון, בדרך ל-13 במחצית. האורחים הרגישו הרבה ביטחון, אבל כמעט ואיבדו את המשחק ברבע השלישי, כשכוכב יאיר התעוררה ורצה ל-15:24, אבל רבע האחרון טוב של בארי הבטיח להם את הניצחון. דייויד פאריס הוליך את קלעי בארי עם 25 נקודות ו-15 ריבאונדים, הרן שיפמן הוסיף 12. לכוכב יאיר/כפר סבא: אבירם זלקוביץ' 24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully