וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארגון המאמנים נמאס מיואל לביא

לאחר שראש עיריית רמלה קרא למאמנת הקבוצה, נועה רקנאטי, להתפטר, הוציא הארגון הודעת גינוי. לביא: "אמשיך להביע דעתי"

כל מי שעוקב מעט אחר הכדורסל הישראלי, בוודאי שמע את שמו של יואל לביא, לרוב בהקשרים לא הכי נעימים. לביא, אחרי הכל, הוא ראש עיריית רמלה, ולמרות שהוא מרבה לסייע לקבוצת כדורסל הנשים בעיר, הוא נודע בכך שהוא אומר את דעתו בכל הנוגע למאמנים של הקבוצה. מקרה אחד זכור במיוחד הוא זה של טל נתן, שב-2005 פוטר על ידי לביא, בשידור חי בטלוויזיה לאחר המשחק. אתמול (שני), הפנה לביא את האש כלפי המאמנת הנוכחית של הקבוצה, נועה רקנאטי.

לאחר הפסדה של רמלה לרמת חן (73:72), אמר לביא שבכלל שהה בחו"ל ולא ראה את המשחק, כי רקנאטי צריכה להתפטר, וכי אין לה בושה ואין לה כבוד עצמי. באיגוד המאמנים לא קיבלו את דבריו של לביא בשמחה, והוציאו הודעה, בה נמסר: "אין זו הפעם הראשונה שיואל לביא נוהג בחוסר כבוד בפני מאמני כדורסל. ההתנהגות שלו מביישת את ענף הכדורסל בישראל וגובלת בהסתה לאלימות".

הוהדעה המשיכה ואמרה: "הגיע הזמן שלביא ייקח אחריות על דבריו ויפסיק להשתלח בצורה כה מבישה ועוד מבלי שראה כלל את המשחק המדובר. האמירות האלה אינן תורמות לאווירה הספורטיבית בכדורסל הישראלי, ואולי הגיע הזמן שמר לביא ישחרר אותנו מנוכחותו בענף". בנוסף חיזק הארגון את ידיה של רקנאטי, וקרא לה להמשיך בתפקידה, ללא קשר ללחציו של ראש העיר.

לביא הגיב על הדברים, ואמר: "כאוהד כדורסל וכחבר בחברה בישראל אביע תמיד את דעתי גם אם מר בינשטוק, שאינני יודע מי בחר אותו לתפקיד, משתלח בי בצורה בוטה. ענף הכדורסל בלי אוהדים כמוני משול למת. יושב ראש ארגון המאמנים, שמגן על מאמן שאין לו קשר בין השקעה לתפוקה, חוטא למקצוע. ההחלטה להעביר מתפקידה את נועה רקאנטי התקבלה לפני כחודש וחצי ומאמנים ניהלו משא ומתן עם הנהלת הקבוצה להחלפתה.

"רמלה, עם סגל השחקניות המרשים ביותר בליגה, מפסידה משחקים, כי אין לה לטעמי מאמן עם יכולת טקטית. נועה רקאנטי ודב בינשטוק כנראה משחקים באותה ליגה, ליגה שאף אחד לא שמע עליה. אני מאמין שרמלה תהיה אלופה על אף הקשר והדחיפה לתגובה על ידי ארגון המאמנים. נכון שבעבר הייתי שותף להחלטה להחליף מאמנים והתוצאה הייתה ברורה - רמלה זכתה באליפות ללא מאמן, אבל עם שכל ומנהיגות".

עדכון ראשון: 19/1/10 19:39
עדכון אחרון: 20/1/10 13:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully