וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הוגרלה עם ריאל, סיינה ופילזן

הצהובים של גרשון קיבלו, כצפוי, הגרלה קשה בטופ 16. המשחק הראשון נגד סיינה בחוץ. המשחק האחרון - נגד ריאל מדריד בחוץ

לאחר העונה הרגילה, בה סיימה מכבי תל אביב במקום השלישי בלבד בבית ג' תוך תצוגות כדורסל מאכזבות, פיני גרשון ושחקניו הוגרלו היום (שני) לשלב הטופ 16 ביורוליג, בברצלונה שבספרד. כצפוי, מכבי קיבלה הגרלה קשה ויריבותיה הן ריאל מדריד החזקה בראשות המאמן המעוטר אטורה מסינה, אלופת איטליה סיינה, שעומדת על מאזן 0:14 בליגה האיטלקית וסיימה את הבית המוקדם עם שני הפסדים בלבד, ואפס פילזן המאכזבת (מאזן 6:4 בשלב המוקדם), אך בעלת הסגל המוכשר והאולם הביתי והקשה.

בטופ 16, שייצא לדרך ב-28 בינואר, חולקו 16 העולות לארבעה בתים חדשים וישחקו שישה משחקים נוספים, בסיומם יעלו שתי הראשונות בכל בית לשלב ההצלבה, שם יתקיימו סדרות של הטוב מחמישה על העלייה לפיינל פור.

מכבי תל אביב תפתח את שלב הטופ 16 במשחק חוץ נגד סיינה ב-28 בינואר. במחזור השני תארח מכבי את ריאל מדריד (4 בפברואר), ושבוע לאחר מכן היא תקיים משחק בית נוסף נגד אפס פילזן (11 בפברואר). לאחר פגרה בת שבועיים תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ נגד פילזן באיסטנבול (25 בפברואר), ושבוע לאחר מכן תארח את סיינה (4 במארס). במחזור השישי והאחרון ייצאו הצהובים למשחק חוץ נגד ריאל מדריד, שיתקיים ב-11 למארס.

בית ה' - ברצלונה, פנאתינייקוס אתונה, פרטיזן בלגרד, מארוסי

בית ו' - ריאל מדריד, סיינה, מכבי תל אביב, אפס פילזן

בית ז' - צסק"א מוסקבה, מלאגה, ז'לגיריס קובנה, פרוקום סופוט

בית ח' - אולימפיאקוס, קאחה ויטוריה, חימקי מוסקבה, ציבונה זאגרב

גרשון: "כל אחת מהקבוצות בבית שלנו יכולה להמשיך עד לפיינל פור"

מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון, הגיב על ההגרלה: "הבית כמובן קשה, אבל זה הרע במיעוטו. כל אחת מארבע הקבוצות בבית הזה - כולל אפס פילזן - יכולה לעלות . העובדה שהבית קשה דווקא יכולה להוות יתרון. ברור שיש בטופ 16 בתים קלים יותר, כמו של צסק"א, אבל אין ספק שיכולנו לקבל בית קשה יותר - זה של ברצלונה ופנאתינייקוס. נתמודד עם ההגרלה הזו, אין ספק שיהיה שלב מעניין ביותר עם רמה גבוהה מאוד. הרבה תלוי בכושר שכל קבוצה תגיע, כי כל אחת מהקבוצות בבית שלנו יכולה להמשיך עד לפיינל פור. עשו לנו מעין פיינל פור מוקדם".

יו"ר מחלקת הכדורסל של מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, שהה באולם בברצלונה בזמן ההגרלה והגיב לתוצאות: "יהיה לנו חורף חם מאוד, עם שלוש קבוצות נהדרות. לראות אותן כאן בתל אביב יהיה מאוד מאתגר. כל הבתים קשים, כולן הגיעו לטופ 16 לא במקרה, הן קבוצות מצוינות". לגבי אפשרויות החיזוק העתידיות, אמר מזרחי: "לא נביא שחקן רק בשביל השלב הזה. אם נצרף שחקן חדש, ניקח שחקן בעמדה 5, שייבחר על ידי הצוות המקצועי, אבל כזה שיוכל להשתלב גם בשנתיים הקרובות".

סנטר הקבוצה יניב גרין, אמר על ההגרלה: "זאת הגרלה לא פשוטה, אבל בעבר כבר ניצחנו קבוצות כאלה. אני מאמין שנעשה את העבודה שלנו ונסיים במקומות 1-2 שיבטיחו לנו עלייה לשלב הבא. במצבים כאלה חשוב מה אתה עושה בעתיד ולא מה עשית בעבר".

פורוורד הקבוצה, דייויד בלות'נטאל: "זה מרגש מבחינתנו להיות בשלב הזה, יש לנו קבוצה טובה ויש לי ביטחון גדול שנצליח להתמודד מול היריבות הבאות שלנו. לפני שנתיים ניצחנו את ריאל מדריד בטופ 16 ואת סיינה בפיינל פור, אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה, ואנחנו צריכים לעבוד בעיקר על הצד המנטלי שלנו".

גארד מכבי תל אביב, אנדרו ויז'נייבסקי: "ההגרלה היא לא הפתעה. ידענו מה אנחנו יכולים לקבל. צריך לקחת כל משחק לגופו ולשחק כל משחק כאילו אין עוד אחד אחריו. אנחנו צריכים לדעת לשחק נכון, כדי שנוכל להמשיך לשלב הבא. הכי חשוב מבחינתנו הוא שלא נאבד את המומנטום והביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully