וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העטלפים רואים את האור

ולנסיה הביסה 1:4 את ויאריאל, וצימקה את הפער מריאל מדריד לשלוש נק'. בישול לאוואט ב-0:2 של מאיורקה על לה קורוניה

המחזור ה-18 של הליגה הספרדית נפתח כבר אתמול (שבת) עם משחקיהן של שתי הגדולות, ריאל מדריד וברצלונה, אבל בלה ליגה יש יותר משתיהן בלבד, למשל המאבק על המקום הרביעי. מי שהתייצבה שם הערב בגאון היא מאיורקה, שגברה 0:2 על דפורטיבו לה קורוניה במשחק צמרת שבו בישל דודו אוואט את אחד מהשערים. מאוחר יותר אירחה ולנסיה את ויאריאל למשחק המרכזי של יום ראשון, והוכיחה שכדאי לקחת אותה בחשבון אחרי ניצחון 1:4 ענק על הצוללת הצהובה, ניצחון שקירב את העטלפים לכדי שלוש נקודות מהמקום השני בו נמצאת ריאל מדריד.

ולנסיה - ויאריאל 1:4

הפתיחה היתה כולה של המארחת, שכבר בדקה ה-6 עלתה ל-0:1 משער אדיר של אבר באנגה, שבעט לרשת הגבוהה של לופז אחרי מבצע קבוצתי מזהיר. בדקה ה-26 קיקו ניסה לכפר על טעות קשה שביצע והכשיל את דויד וייה ברחבה. קיקו ספג אדום, וייה בעט את הפנדל היטב ו-ולנסיה עלתה ליתרון 0:2. בדקה ה-55 דויד סילבה העלה את העטלפים ל-0:3, לאחר שקאפדווילה לא הצליח להרחיק את הכדור ואפשר לו לכבוש מקרוב. בדקה ה-61 טעות שביצע שוער ולנסיה סזאר אפשרה לנילמאר לצמק ל-3:1. בדקה ה-90 וייה השלים צמד ובמסטאיה חגגו שלוש נקודות ואת העובדה שהפער מריאל מדריד עומד על שלוש נקודות בלבד.

מאיורקה - דפורטיבו לה קורוניה 0:2

שתיים מהקבוצות בפורמה הטובה ביותר בליגה נפגשו באיים הבאלריים, אבל האונו אסטדי הוא מבצרה הבלתי מעורער של מאיורקה, שהערב השיגה ניצחון תשיעי מתוך תשעה משחקי ליגה העונה. הקבוצה הביתית הייתה יותר מסוכנת, אבל רק בדקה ה-46 העלה אותה מריו סואז ליתרון ראשון אחרי בישול של חוסה לואיס מרטי.

הקבוצה של גאורגיו מנזאנו לא התכוונה לנוח על זרי הדפנה ויצאה לבליץ, כששבע דקות אחרי שער היתרון, הוציא דודו אוואט התקפה מתפרצת והפך למבשל שערו של צ'ורי קסטרו. לאוואט לא היה זה בישול ראשון בקריירה אחרי שהוא כבר עשה זאת בנובמבר 2007, כשלבש את האפודה בדפורטיבו לה קורוניה ופגש את מורסיה.

גם אחרי השני מאיורקה המשיכה להיות קרובה יותר לשער שלישי מאשר לספוג שער מצמק ובסיום 0:2 שסגר עוד ניצחון בית, שהקבוצה סופגת באונו אסטדי שלושה שערים העונה בלבד.

ראסינג סנטאנדר - ויאדוליד 1:1

ראסינג כבר דיברה העונה על הליגה השנייה, אבל למשחק הערב התייצבה אחרי שרשמה ארבעה ניצחונות רצופים בחמישה משחקים. היום הריצה שלה נעצרה, דווקא באל סרדינרו, אבל לפחות היא לא הפסידה. פאבלו פיניוס כבש שער עצמי בדקה ה-19 והעלה את הסגולים-לבנים ליתרון, אבל סרחיו קנאלס הסנציוני, שבספרד לא מפסיקים לדבר עליו, הישווה בדקה ה-60. שער חמישי לילד בן ה-18 בחודש וחצי האחרון ובסיום תיקו.

אתלטיקו מדריד - ספורטינג חיחון 2:3

2010 עושה פלאים עבור אתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס השיגו הערב ניצחון שלישי ברציפות מאז החזרה מהפגרה והם יכולים כעת להתחיל לפזול לעבר אחד הכרטיסים לאירופה ולשכוח מהתחתית. דייגו פורלאן, שנמצא בכושר הבקעה נהדר, כבש את השביעי שלו העונה והעלה את אתלטי ליתרון בדקה ה-13. דייגו קסטרו איזן בפנדל בדקה ה-34 לאחר שהוא עצמו הוכשל על ידי השוער סרחיו אסנחו ברחבה. פורלאן דאג לשלוח את האוהדים הביתה מרוצים כשבישל בנגיחה את לפאולו אסונסאו בדקה ה-53. שמונה דקות מאוחר יותר נפצע האורוגוואי ופינה את מקומו לילד הסנגלי איברהימה באלדה בן ה-19 שנכנס להופעה שניה בלבד בקבוצה. חמש דקות לקח לבאלדה לכבוש את השלישי של קבוצתו כשהגיע לכדור חוזר לאחר בעיטה של סרחיו אגווארו ושלח פנימה מזווית קשה. לואיס מורן רק צימק בדקה ה-90 בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה.

משחקים נוספים:

אלמריה - טנריפה 1:1
לאלמריה: הנוק גויטום (61). לטנריפה: חואן לואיס לוריטה (2)

מלאגה - חטאפה 0:1
למלאגה: נאביל באהה (84)

סראגוסה - חרז 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully