וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: גם הפגרה לא עצרה את ליל

הקבוצה מצפון צרפת גברה הפעם 1:3 על פ.ס.ז' במה שהיה ניצחונה השביעי ברציפות. ליון חזרה למסלול עם 0:2 בנאנסי

הליגה הצרפתית, ששבה מהפגרה עם משחק השלמה באמצע השבוע החולף בין מונאקו למונפלייה, חזרה הערב (שבת) רשמית עם תשעה משחקים במחזור ה-20. המשחק המרכזי, עם זאת, יפגיש מחר בין בורדו למארסיי.

ליל - פ.ס.ז' 1:3

הקבוצה מהצפון יצאה לפגרה עם שישה ניצחונת רצופים שבחמישה מהם הם כבשו רביעיות, אבל גם החופשה הקצרה והעובדה שהכוכב ז'רביניו נמצא באליפות אפריקה, לא מנעו מהחבורה של רודי גרסיה להמשיך לדרוס. לודוביק אוברניאק פרץ את הדרך עם בעיטה מחוץ לרחבה כבר אחרי חמש דקות ופלורן בלמון (52) ופרנק בריה (68) השלימו במחצית השנייה. לפני שמבלוט ארדינג צימק (83). כרגע קשה לראות את ליל משיגה את בורדו במקום הראשון, אבל בקצב הזה היא לפחות תבטיח השתתפות בליגת האלופות בשנה הבאה.

מונפלייה - ניס 0:1

הקבוצה הביתית, הפתעת העונה בצרפת, הצליחה לנצל את החסרונות הבלתי נגמרים בניס, הקבוצה שנפגעה הכי הרבה מאליפות אפריקה, אבל התקשתה בדרך לשם. מונפלייה שלטה במשחק ואיימה הרבה יותר על השער, אבל סולימאן קמארה, שנבחרתו סנגל לא עלתה לאליפות באנגולה, הצליח לכבוש רק בדקה ה-58.

נאנסי - ליון 2:0

האלופה המיתולוגית כבר התחילה להתרגל למילה "לשעבר", אבל רוצה לפחות להתברג בתוך שלושת המקומות הראשונים והערב השיגה ניצחון דחוק אחרי שני משחקים ללא ניצחון. כריס הברזילאי כבש מקרוב אחרי כדור קרן בדקה ה-79, מקסים גונאלון הוסיף בדקה ה-86 והצמד המאוחר העניק לליון שלוש נקודות.

גרנובל - סנט. אטיין 2:1

האורחים כבשו שלושה שערים בתוך 11 דקות, אחד מהם עצמי, אבל השיגו ניצחון יקר ונחלצו מהמקום ממנו יורדים ליגה. לוק פראן בדקה -31 ועמנואל רבייר בדקה ה-40 העלו את הירוקים ל-0:2, המקומיים צימקו בזכות שער עצמי של סדריק ורול בדקה ה-41, בעטו לקורה במחצית השנייה וטיווחו את השער של ז'רמי ז'אנו כדי למצוא שוויון, אבל לא מצאו אותו, הפסידו והם ממשיכים לצנוח לכיוון ליגת המשנה.



תוצאות נוספות:

אוקזר - בולון 0:0

לה מאן - לוריין 3:0
ללוריין: לורן קוסצ'ילני (22), אוליבייה מונטרוביו (43, 53)

ראן - לאנס 1:1
לראן: מוסא סו (55). ללאנס: קווין מונה פאקה (65)

ולנסיין - טולוז 3:1
לואלנסיין: יוהאן אודל (44). לטולוז: פרנק טבאנו (16, 84), מוסא סיסוקו (87)

מונאקו - סושו 0:2
למונאקו: ננה (84, 90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully