וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עלתה לגמר גביע הטוטו

טוטו תמוז ממשיך את העונה הנפלאה שלו וכבש שער שהעלה את בית"ר ירושלים לגמר גביע הטוטו אחרי 0:1 על מכבי תל אביב, במשחק שרחוק היה מלהזכיר את ה-4:3 ממשחק הליגה בין השתיים למעט המהלך המנצח

בשנה שעברה מכבי תל אביב הסתפקה בגביע הטוטו כתואר יחיד שסידר לה עוד קצת מזומנים. השנה, נראה שזו תהיה בית"ר ירושלים, שניצחה הערב (רביעי) את מכבי תל אביב 0:1 בחצי גמר גביע הטוטו. מחזיקת גביע המדינה נקמה בקבוצתו של אבי נמני על הפסד הליגה בבלומפילד, ותוך כדי עשתה צעד וחצי אל עבר התואר השלישי בחשיבותו, שאולי יהיה היחיד שלה העונה. מה שבטוח, קשה להאמין שמישהו בבית"ר ירושלים חשב שהמאבק על אחד התארים העונה יהיה נגד הפועל רעננה. אבל לפחות לקבוצה ייכנס עוד קצת כסף חיוני.

קשר מכבי תל אביב שרן ייני לצד חלוץ בית"ר ירושלים טוטו תמוז. ברני ארדוב
משחק רדום, אבל לפחות היה שער ברמה גבוהה. טוטו תמוז מול שרן ייני/ברני ארדוב

במכבי תל אביב קיוו שאיליה יברויאן יביא אנרגיות חדשות להתקפה שהייתה כל כך דלה בליגה בזמן האחרון, אבל בסופו של דבר זה היה עוד משחק שבו שחקניה לא הבקיעו, אחרי שבמשחק הליגה האחרון היא ניצחה בזכות שער עצמי.

בפועל, זה היה משחק רדום של שתי קבוצות שלא ממש מתעניינות ברווחים הכספיים של המפעל הזה, וזה בהחלט בא לידי ביטוי על המגרש. חוץ מכמה דקות של התלהבות מצד ברק יצחקי, ושער יפהפה של טוטו תמוז, לא היה יותר מדי מה לראות באצטדיון רמת גן, ואלפי האוהדים שבחרו לא להגיע יכלו להתרווח להם בנחת על הכורסא בבית.

אם היה נראה לרגע ששערו של תמוז בדקה ה-48 יכניס חיים למשחק, הרי שזה לא קרה ולו לדקה אחת. גם רצף חילופים של אבי נמני, שהכניס את שבחון, אילייב וגם את מאור בוזגלו, לא הצליח להגביר את הקצב ולשכנע את אוהדי מכבי תל אביב שהקבוצה שלהם לא ויתרה על המשחק בשלב מוקדם. מהצד השני, בית"ר ירושלים עשתה את העבודה שלה כמו שצריך אחרי שער היתרון שלה, ולא הייתה פחות קרובה מיריבתה לכיבוש שער שני במשחק.

מהלך המשחק

דקה 4 - מתפרצת לבית"ר ירושלים. דאבל פס בין טוטו תמוז לברק יצחקי, שהיו השניים היחידים בחצי ההתקפי, הסתיים בבעיטה של השני מצדה השמאלי של הרחבה למשקוף.

דקה 9 - איליה יברויאן הגיע למצב בעיטה בזווית קשה בצד ימין של הרחבה, והכדור היה רחוק מהמסגרת.

דקה 13 - יברויאן שוב התמקם ברחבה וחיכה לכדור מהאוויר, אבל המשיך בבעיטה חלשה לידיים של הרוש.

דקה 16 - ברק יצחקי פרץ מצד שמאל ושלח מסירת רוחב נהדרת לעברו של טוטו תמוז, שפיספס את הכדור בסנטימטרים.

דקה 23 - שתי הצלות משני הצדדים. לירן שטראובר בעיטה של עידן ורד, ואריאל הרוש הדף בעיטה משמאל של תמיר כחלון.

דקה 43 - גיז'רמו ישראלביץ' הגיעה למצב בעטטה מצויין ממרחק של 16 מטרים, אבל הפציץ גבוה מעל למשקוף.

דקה 48 - שער! אלירן דנין הגביה כדור נהדר מצד שמאל, גפני לא הצליח לסגור את טוטו תמוז ברחבה, והאחרון בעט מהאוויר לרשת. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 68 - איביצה אילייב קיבל כדור עם הגב לשער והסתובב כדי לבעוט מ-25 מטרים החוצה.

דקה 80 - בעיטה חופשית למכבי תל אביב ממרחק של 22 מטרים בצד שמאל. מאור בוזגלו סובב יפה, הרוש הדף טוב.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, רונאלד ראלדס, ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני (ציון צמח, 78), אנדריי קומאץ', גיז'רמו ישראלביץ' (יוסי שבחון, 60), תמיר כחלון (מאור בוזגלו, 73), יובל אבידור (איביצה אילייב, 60), איליה יברויאן.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חן עזריאל, אריק בנאדו, שמעון גרשון (תומר בן יוסף, 46), אלירן דנין, קובי מויאל, פאולו דה לה האסה, עידן ורד (עידן טל, 70), אבירם ברוכיאן (איתן טיבי, 84), ברק יצחקי (אבי ריקן, 90), טוטו תמוז.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully