וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה בגמר גביע הטוטו, עם 2:3 על מכבי חיפה

רעננה נקמה על ההפסד בשבת, עם משחק מצוין וניצחון 2:3 בחצי גמר גביע הטוטו, והרסה לאלופה את הסיכוי לתואר משולש

ארבעה ימים בלבד אחרי שגברה עליה בקלות 0:3 במסגרת הליגה, פגשה הערב (רביעי) מכבי חיפה את הפועל רעננה בחצי גמר גביע הטוטו. מי שציפה לעוד ניצחון פשוט של הירוקים, במיוחד אחרי שער היתרון המוקדם, התבדה. ככה זה: המשחק המוקדם בחצאי גמר באיצטדיון רמת גן - בגביע הטוטו או בגביע המדינה - בדרך כלל לא מבשר טובות לפייבוריטית. שחקני העולה החדשה עלו משוחררים מכל לחץ, הציגו כדורגל טוב והשלימו מהפך בדרך ל-2:3 וגמר היסטורי מבחינתם, אולי בדרך לתואר היסטורי. הם רשאים להאמין.

שחקני הפועל רעננה חוגגים. ברני ארדוב
עשו היסטוריה. שחקני רעננה/ברני ארדוב

מכבי חיפה פתחה מצוין את המשחק, כאשר למספר שחקנים כמו שי מימון, מוחמד גדיר ושלומי ארבייטמן היה הרבה מה להוכיח. בדקה ה-13 ביצעה האלופה מהלך התקפי מבריק, בסיומו גדיר כבש לאחר מסירת עקב נהדרת של ולדימיר דבאלישווילי. האוהדים בירוק חשבו שהנה הסיפור ממשחק הליגה בשבת חוזר על עצמו, אך משום מה השחקנים הורידו הילוך ואיפשרו לרעננה להיכנס אט אט למשחק.

האיש של העולה החדשה מכאן ואילך, היה אבי כנפו. בהיעדרו של סטיבן כהן שקיבל מנוחה והמתין על הספסל, כנפו לקח על עצמו את האחריות בניהול המשחק ובמצבים הנייחים, הפעיל את חבריו ואיים בעצמו על שערו של אמיר אדרי. השוער החיפאי מנע מספר שערים מחלוצי רעננה, עד שנכנע לפנדל של איתי טואף בדקת הסיום של המחצית, אחרי תפיסה ברחבה של דקל קינן על הליטאי אירמנטס זלמיקאס.

המשחק השקול נמשך במחצית השנייה, שגם היא נפתחה עם שער של הירוקים, הפעם מרגלי ליאור רפאלוב (59). אלא שלרעננה לא הגיע להיקלע שוב לפיגור, והיא מיד איזנה את התוצאה. הנבחן דוד דיגמאלשווילי הראה טכניקת בעיטה מצוינת, כשבחצי יעף בעט חזק ונעזר בהסטה מגופו של קינן כדי לכבוש. רעננה המשיכה לנצל את מרכז ההגנה החלש של הירוקים, ובדקה ה-74 השלים המחליף רז כהן את המהפך ובישר על ניצחון מפתיע של העולה החדשה. רעננה מעפילה לגמר היסטורי וזוכה כמובן למענק כספי נדיב שמשמח מאוד את אשר אלון. מכבי חיפה? היא תסתפק בליגה.

מהלך המשחק

דקה 13: גול! קולמה הכניס כדור עומק לדבאלישווילי, הגאורגי הוציא למרכז הרחבה עם מסירת עקב נפלאה וגדיר בעט עם החלק החיצון לפינה הרחוקה. שער נהדר של הקשר הצעיר, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 25: כדור עומק מצוין של כנפו הגיע לשוקר, שבעט לעבר השער ונסגר מצוין על ידי אדרי. הצלה גדולה של השוער החיפאי.

דקה 27: כנפו ויתר הפעם על כדור העומק, ובעט מ-20 מטרים מעל שערו של אדרי.

דקה 33: אלקסלסי הטעה את קולמה והפציץ מ-25 מטרים, אך שוב אדרי היה מוכן והדף לקרן.

דקה 34: רעננה ממשיכה ללחוץ. כנפו הגביה קרן, ודוס סנטוס נגח למרכז וראה את אדרי עוצר גם את הניסיון הזה. בעיטה נוספת נבלמה אצל כיאל.

דקה 36: מסיללה העביר כדור רוחב נהדר משמאל, כיאל המשיך בנגיעה רכה מהאוויר מ-14 מטרים, אבל הבעיטה הייתה למרכז השער שם ניצב סמדג'ה.

דקה 41: כנפו ניסה להפתיע את אדרי כשסובב כדור קרן לעבר השער, ושוב השוער היה מוכן ושלח את רעננה לקרן נוספת.

דקה 45: גול! כנפו הגביה כדור חופשי לרחבה, וקינן תפס את זלמיקאס והפילו. השופט שי שטרית שלף צהוב לבלם ולא אישר את השער שרעננה כבשה בהמשך המהלך. טואף ניגש לנקודה הלבנה ושלח כדור חלש ומדויק למרכז השער. 1:1.

דקה 53: רפאלוב הגביה כדור חופשי לתוך תיבת החמש, אבל קינן נגח מקרוב לגופו של סמדג'ה שמנע שער.

דקה 59: גול! ארבייטמן הוריד בנגיחה לרפאלוב, שהטעה את רועי לוי ובעט נהדר שטוח משמאל לימין, מקצה הרחבה אל הרשת. 1:2 למכבי חיפה.

דקה 61: גול! טואטחה הרחיק רע מהרחבה, דיגמאלשווילי ירה מ-18 מטרים בחצי יעף כדור שפגע בקינן והטעה את אדרי בדרך לרשת. שוב רעננה חוזרת, 2:2.

דקה 63: גדיר נותר לבדו מול סמדג'ה, אבל השוער עצר אותו ביציאה מצוינת.

דקה 74: גול! שוקר הוריד בראשו למרכז הרחבה, המחליף רז כהן השתחל בין בלמי חיפה וגילגל לרשת של אדרי. רעננה משלימה מהפך ועולה ליתרון 2:3.

דקה 79: זגורי ירה מ-20 מטרים, סמדג'ה היה במקום.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר (ישראל זגורי, 76), דקל קינן, שי מימון, פיטר מסיללה (טאלב טואטחה, 46), בירם כיאל, ג'ון קולמה (גוסטבו בוקולי, 46), ליאור רפאלוב, מוחמד גדיר, ולדימיר דבאלישווילי (עלי עוסמאן, 62), שלומי ארבייטמן.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, אירמנטס זלמיקאס, איתי טואף, חיים פונטרמולי, איתי אלקסלסי, דוד דיגמאלשווילי (תמיר פור, 67), שניר שוקר (סטיבן כהן, 86), אבי כנפו (רז כהן, 64), כריסטיאנו דוס סנטוס (גיא כוואז, 90), ריקארדס בניושיס (דודו ביטון, 77).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלי כהן מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
עשה את אשר אלון מבסוט. אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully