וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשדוד ניצחה במשחק העונה

6.1.2010 / 21:22

הקבוצה של רמי הדר רשמה ניצחון מצוין 84:96 על מ.כ הבקעה וטיפסה למקום הראשון. אימון: 82:84 למכבי חיפה על עפולה

במשחק שנעל את המחזור ה-13 בליגה הלאומית נפגשו שתי מוליכות הטבלה ערב המחזור, ובסיומו החליפה מכבי אשדוד את מ.כ הבקעה במקום הראשון אחרי ניצחון ביתי מרשים 84:96. שחקניו של רמי הדר, שניצחו בשבוע שעבר בקושי בנצרת עילית אחרי הארכה, לא נזקקו הפעם לסיום דרמטי ורבע רביעי דומיננטי הספיק להם כדי לשלוח את הקבוצה של דרור כהן הביתה עם הפסדה הרביעי העונה.

למרות התמיכה בלתי פוסקת מהיציעים המלאים באשדוד לא הצליחו המקומיים לברוח ליריבתם במחצית הראשונה, בה שמר אדריאן אוטר את הבקעה בתמונה ולהפסקה ירדה אשדוד ביתרון 45:47 בלבד, אבל ברבע השלישי החל אופיר פרחי להקפיץ ופיטם את רמון קלמנטה המצוין שהוביל את הריצה המכריעה של האשדודים בדקות האחרונות, והמשחק הצמוד לכל אורכו הסתיים בפער דו ספרתי.

קלמנטה סיים עם 26 נקודות למנצחים, פרחי הוסיף 13 נקודות ו-10 אסיסטים. מנגד קלע אוטר 23 נקודות לבקעה, איילון זגורי תרם 16.

*** במשחק אימון שנערך הערב באולם רוממה בחיפה גברה מכבי חיפה על הפועל עפולה בתוצאה 82:84, אחרי שהוליכה 45:47 במחצית. בשורות חיפה חסר דבון ג'פרסון שסובל מפציעה לא פשוטה ועדיין לא ברור כמה זמן ייעדר, ואילו בעפולה נפצע הגארד המוביל ג'סטין דנטמון עוד ברבע הראשון ולא חזר. בלטו בשורות מכבי חיפה: ג'ייסון ריץ' 16, דרור חג'ג' 12, משה מזרחי 10, עידו קוז'יקרו (9 ריבאונדים) וריצ'רד רובי 9 כל אחד. בלטו בשורות עפולה: ג'ייקוב ג'אקס 21, דיונטה כריסמס (הופעת בכורה) 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully