וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': ג'ת נפרדה מהמקום הראשון

קבוצתו של אבי סבג הופתעה מול כרמיל/צפת והפסידה 1:0. הרצליה (1:3 על קרית גת) עלתה לפסגת מחוז דרום ע"ח חדרה

גבירותיי ורבותיי מהפך. הפועל הרצליה כבשה אתמול (שישי) את פסגת ליגה א' מחוז דרום, לאחר שניצחה 1:3 את מכבי קרית גת במסגרת משחקי המחזור ה-13, בעוד מוליכת הטבלה טרם המחזור, הפועל חדרה, שהובילה את הליגה מאז המחזור השני, שוב נוצחה וירדה למקום השני. במחוז צפון גם נוצר מהפך, כשהמוליכה, מכבי עירוני ג'ת, שלא הפסידה העונה עד כה, נחלה הפסד ראשון מידי כרמיאל/צפת, 1:0, ואיפשרה עירוני אול אל פאחם לתפוס את המקום הראשון.

הפועל הרצליה - מכבי קרית גת 1:3

איזו פתיחת שנה אזרחית נהדרת לקבוצה מהשרון, שעלתה למקום הראשון בליגה. יניב דוד (3) ועומר פרץ (8) היממו את האורחים בקרב הצמרת ונתנו דחיפה גדולה להרצליאנים. עוז אחדות כבש את השלישי לקבוצה המקומית, כאשר נתי בן אבו הצליח רק לצמק בדקת הסיום של המשחק. הרצליה, עם ניצחון שלישי רצוף ושישי בשמונת משחקיה האחרונים, עולה, כאמור, לפסגת הליגה על חשבונה של הפועל חדרה.

הפועל נחלת יהודה - הפועל חדרה 1:2

מה קורה לקבוצה של צחי תייר? חדרה סופגת הפסד שלישי בארבעת משחקיה האחרונים (אחד מהם טכני לשקמה) ואחד מהם להפועל הרצליה, והיא מדרדרת אל המקום השני, לאחר שהובילה את הליגה מאז המחזור הראשון. ההפסד הפעם היה כואב במיוחד, כאשר מורדי פינטו כבש את שער הניצחון למקומיים בדקה ה-82.

המשחק החל טוב בעבור חדרה, שעלתה ליתרון בדקה ה-19 משער של איציק זעפרני, ששלח מכ-16 מטרים טיל לחיבורי השער. שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה ציון עזרא הצליח לאזן, כשבעט כדור מהאוויר. זעפרני, כובש השער הראשון, ראה אדום בדקה ה-65, והותיר את חבריו בחיסרון מספרי במגרש מול נחלת יהודה. המקומיים משיגים ניצחון חמישי ברצף, ולאחר שמונת המחזורים הראשונים בהם השיגו נקודה אחת בלבד, הם כבר עם 16.

"בסך הכול לא שיחקנו טוב", אמר בסיום מאמנה של חדרה תייר, "אבל הליגה עוד ארוכה, נקווה להשתפר בהמשך". מאמן נחלת יהודה משה טליאס: "ניצחון טוב, אבל אנחנו לא יוצאים מגדרנו. פנינו לא לצמרת, אלא למרכז הטבלה, אני גאה בבחורים שלי שנלחמו בשיניים".

עמישב פתח תקוה - עירוני קרית מלאכי 0:2

קרב תחתית לוהט התרחש בפתח תקוה, כשהמארחת ידעה כי הזדמנות פז שכזו לקפוץ מעל לקו האדום, ובתווך לעקוף את יריבתה, לא מגיעה כל יום. המחצית הראשונה היתה חלשה מאוד, אבל שתי דקות לסיום המחצית, קיבל טל פטרושקה כדור מול השוער, ולא התקשה להעלות את פתח תקוה ליתרון. מלאכי ניסתה לחזור למשחק, אבל בדקה ה-73 נגח יניב דהן את השער השני, שהבטיח את הניצחון ואת מלוא 3 הנקודות לנועלת הטבלה.

מכבי יבנה - עירוני נתיבות 1:2

יוסי ברהנו העלה את המקומיים ליתרון 3 דקות מפתיחת המחצית השנייה, ואורי קרגולה הכפיל את התוצאה בדקה ה-82. איציק פרץ צימצם בדקה ה-90 לנתיבות.

מבשרת ציון - עירוני כפר יונה 1:2

מבשרת פתחה את המחצית השנייה בסערה ותוך 3 דקות עלתה ליתרון מצמד של אורי וורנר (51, 54). האורחים רק צימקו בדקה ה-67 משער של שי כחלון.

צפרירים חולון - בית"ר כפר סבא 2:4

משחק רב שערים בחולון. ארז ללוז כבש צמד לחולון (29, 47), שגם נהתנה משער של יוסי פליקר בפנדל (52) וכן חן גבריאל (16, עצמי). לכפר סבא כבשו רפי בלו (14) וקובי דומר (62).

השקמה רמת חן - הפועל ערד 0:0

הפועל כפר שלם - בני טייבה 0:0

מחוז צפון

עירוני כרמיאל/צפת - מכבי עירוני ג'ת 0:1

ההפתעה של המחזור ללא ספק התחוללה בצפון, שם נחלו 'גת את הפסדה הראשון והלא צפוי, שנישל אותה מהמקום הראשון בטבלה, והעניק לעירוני אום אל פאחם את ראשות הטבלה, בגלל הפרש שערים עדיף. ג'ת היתה עדיפה במחצית הראשונה ולחצה לא מעט על שערם של המארחים, אבל לא הצליחה להכניע את שוער כרמיאל/צפת. שחקניו של אבי סבג לא ויתרו, אבל בדקה ה-86 התחוללה הסנסציה, כשהמקומיים יצאו להתקפה, ושחק דהן נגח את שער הניצחון הגדול, שהעלה את כרמיאל/צפת עד למקום החמישי.

עירוני אום אל פאחם ניצחה בדרבי את מכבי 0:3 בחוץ, וכאמור עלתה אל המקום הראשון על חשבונה על ג'ת. אורן זילקה, הרכש של הקבוצה מצור שלום, ערך בכורה חלומית בעירוני כאשר לעיני כ-3,000 צופים הפציץ שלישייה (20, 67 ו-75).

הפועל בני ג'דידה - מכבי טמרה 0:1

המקומיים ראו מספיק זמן את הספרה '0' בטור הנקודות שלהם, וסוף סוף הצליחו לעשות משהו בנדון, עם ניצחון חשוב על יריבתה לתחתית, טמרה, שאולי יפיח קצת רוח חיים במאבק ההישארות. איימן חלאחלה כבש את שער הניצחון בדקה ה-28.

תוצאות נוספות:

מכבי צור שלום - הפועל עפולה 0:2
אדם וייר (65, 81).

עירוני קרית אתא - הפועל כפר קנא 1:1
לקרית אתא: יוחאי כהן (30), לכפר קנא: נסים טאהר (60).

עירוני טבריה - מכבי כפר קרע 4:2

לטבריה: מאהר ג'ברין (10) שלום עקיבא (פנדל, 28). לכפר קרע: עמאר כבהא (1), עלא רביע (כבש שני פנדלים, 30 ו-82), מוחמד שרבוש (58).

מכבי כפר קנא - אסי גלבוע 1:0
אפי סבג (60).

בני טמרה - עירוני טירת הכרמל 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully