וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסד בלתי נסלאח

סלאח חסארמה כבש בדקה ה-97 וקבע 1:2 לקרית שמונה במשחק העונה מול בת ים. 1:4 לרמת השרון על הכח עמידר

המחזור ה-16 בליגה הלאומית נפתח במשחק עונה בקרית שמונה. הקבוצה של רן בן שמעון חיכתה עד הדקה ה-97 אז כבש סלאח חסארמה בנגיחה וקבע ניצחון דרמטי 1:2 לקרית שמונה ששווה מקום ראשון. ההפסד אמנם כואב, אבל קרית שמונה הייתה ללא ספק הקבוצה הטובה יותר על המגרש וראויה לנקודות.

מלבד המשחק המעניין בצפון, התאוששה השלישית עירוני רמת השרון עם 1:4 על הכח עמידר רמת גן השקועה בתחתית. נס ציונה התקרבה לחבורת הצמרת לאחר 1:2 על מכבי הרצליה, ואילו הפועל ירושלים והפועל מרמורק נפרדו ב-2:2.

ביום שבת נערכו ארבעה משחקים נוספים, כשבמוקד המשחק בבאר שבע, בו מכבי המקומית נפרדה ב-1:1 מהפועל כפר סבא. הפועל ראשון לציון ניצחה את אחווה עראבה 0:3, הפועל אשקלון ספגה בתוספת הזמן ב-1:1 מול נצרת עילית, ובני לוד כבר הפסידה, 2:1 בביתה לבית"ר שמשון תל אביב.

הפועל קרית שמונה - עירוני בת ים 1:2

הסיבוב השני בליגה הלאומית נפתח עם משחק עונה בין הפייבוריטית לעלייה, קרית שמונה, למפתיעה של הסיבוב הראשון, עירוני בת ים. בסיומו, הסדר שב על כנו בלאומית עם 1:2 שקבע מהפך בפסגה. הבדלי הרמות והתקציבים באו לידי ביטוי בפתיחה. קרית שמונה שכבה על השער של הבת ימים ההמומים שנהנו מיכולת שיא של קובי שאלו. דווקא בהתקפה היחידה של האורחים במחצית הראשונה, ירה אקקי מיקוצ'דזה מ-16 מטרים וסחט הדיפת ענק מדני עמוס.

בדקה ה-55 . תומר סויסה ירה כדור חופשי מ-25 מטרים, מצא את הפינה של שאלו בשער שהגיע אחרי שני משחקים מאופסים של קרית שמונה. לאחר שספגה, בת ים החלה להיכנס למשחק. ברונו קזנובה החמיץ נגיחה ממצב קורץ, אך השוויון הגיע שמונה דקות לסיום. מאור אסור הצעיר ירה כדור חופשי אדיר ומצא את הפינה של עמוס המופתע. 1:1.

קרית שמונה לחצה והרגע הדרמטי הגיע בתוספת הזמן. השופט ניר עמק הורה על חמש דקות תוספת זמן, ובדקה השישית של תוספת הזמן אישר לקרית שמונה להרים כדור קרן לאחר ששאלו הדף הגבהה של ברק בכר. ננאד סאביץ' מצא את ראשו של חסארמה שנגח בעוצמה וסידר ניצחון דרמטי, אך מוצדק, לקבוצה הטובה בלאומית.

מאמן בת ים דורון ממן זעם על השופט בסיום: "אם אומר כל מה שיש לי להגיד על השופט, ירחיקו אותי לשלוש שנים. הוא אמר 5 דקות תוספת זמן, זה נהיה 7. חבל ששופטים מכריעים משחקים, ומשחקים לא מוכרעים על המגרש".

הפועל ירושלים - הפועל מרמורק 2:2

ביום שני השיגו הרחובותים ניצחון שני העונה, 2:3 על עראבה, ומול החבורה האטרקטיבית של שלומי עמר מרמורק המשיכה במומנטום וצברה נקודה יקרה וחשובה בתחתית. משחקיה של ירושלים צמיד מבטיחים שערים וכך קרה גם היום. רוני אוחנה כבש ראשון לאורחים בדקה השביעית, אך האדומים הגיבו בצמד מהיר. איציק כהן כבש בדקה ה-10 ובדקה ה-16 והעלה את המקומיים ליתרון 1:2. ביום שני, ספגה ירושלים שער דרמטי ב-3:3 הביתי עם הכח עמידר רמת גן והיום זה קרה שוב. אפי מלכה כבש את השוויון שמונה דקות לסיום ודאג לעוד חלוקת נקודות בבירה.

נס ציונה - מכבי הרצליה 1:2

אחרי תיקו והפסד בשני המשחקים האחרונים, הסקציה שבה למסלול הניצחונות וחלפב על פני יריבתה מהשרון. אחרי מחצית מאופסת, קיבלה הסקציה פנדל בדקה ה-50 והאורחים איבדו את הבלם עודד גביש בכרטיס אדום. זיו קבדה המצוין דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1. יוסי אסייג הכפיל 10 דקות לסיום ושם חותמת על משחק רביעי ללא ניצחון לקבוצה של סלובודאן דראפיץ'. בהרצליה יכולים לפחות להתנחם בשער ראשון לאחר שלושה משחקים כשעדי סופר צימק ל-2:1 דקה לסיום. נס ציונה עולה זמנית למקום הרביעי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עירוני רמת השרון - הכח עמידר ר"ג 1:4

חמישה משחקים לא ניצחה עירוני רמת השרון ומעמדו של יהודה זגורי התערער משמעותית. למזלו של זגורי, הוא קיבל את היריבה המתאימה ביותר להתאוששות, הכח עמידר השקועה בתחתית. המארחים מהמקום השלישי פתחו בסערה וכבשו פעמיים בפתיחה משערים של אורן ניסים (18) ורועי בקל (22). גל לוי האורח הורחק בדקה ה-30, אבל טל שמעיה הצליח לכבוש שער צמצק בדקה ה-57. ובכל זאת, היה זה היום של רמת השרון. ניסים הנהדר השלים צמד רבע שעה לסיום ועשהאל בן שבת, אקס מכבי נתניה והפועל כפר סבא, חתם עוד ערב עגום לסגולים ששקועים עמוק מתחת לקו האדום.

מכבי באר שבע - הפועל כפר סבא 1:1

למרות שהשיגו ניצחון בודד בשבעת מחזורי הליגה האחרונים, שחקניו של תומר קשטן היו ערב המחזור רק ארבע נקודות מהמקום השני. אחרי המשחק בבאר שבע והיכולת החלשה לאחרונה, הם יצטרכו שינוי קיצוני על מנת להיאבק על העלייה. באר שבע השיגה במחזור הקודם ניצחון שני תחת הנהגתו של המאמן שרון אביטן, והפעם נעזרה בשער עצמי של אלירן סיימון האורח בדקה ה-44, על מנת לעלות ליתרון. אלא שעידן שום הוותיק איזן בפנדל וחילץ נקודה לאורחים.

הפועל אשקלון - הפועל נצרת עילית 1:1

שתי קבוצות במגמות הפוכות נפגשו באשקלון, כשהקבוצה הביתית הגיעה עם שבעה משחקים ללא הפסד שהקפיצו אותה למרכז הטבלה, ונצרת עילית לעומתה נמצאת בנפילה חופשית וממרומי המקום הראשון היא צנחה עד המקום הרביעי. האורחים החזיקו מעמד במשך שעה, עד שהשוער אבי איבגי ביצע עבירה ברחבה, ראה כרטיס אדום ואיפשר ליחיאל צגאי לכבוש מהנקודה הלבנה. אשקלון כבר ראתה עצמה במקום התשיעי, אבל בתוספת הזמן השווה אלירן חודדה בפנדל נוסף, ונצרת עילית של אלדד שביט השאירה את האשקלונים מתוסכלים.

הפועל ראשון לציון - אחווה עראבה 0:3

אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים הגיעה הקבותצה הביתית מלאת ביטחון והיא הוסיפה לעצמה עוד שלוש נקודות חשובות. גיא משפתי העלה את הראשונים ליתרון כבר בדקה ה-6 ודניאל היידמן הוריד את הקבוצה למחצית עם 0:2 אחרי שכבש בדקה ה-35. מסאיי דגו הוסיף את השלישי 17 דקות בתוך המחצית השנייה. עראבה, שניצחה לאחרונה בסוף אוקטובר והגיעה למשחק אחרי שממאזנה הופחתו שתי נקודות במהלך השבוע, תחפש נקודות בשבוע הבא.

בני לוד - בית"ר שמשון תל אביב 2:1

אחרי התיקו המאופס בקרית שמונה שהכניס מעט עידוד בקבוצה של לופא קדוש, בית"ר שמשון תל אביב קיוותה לחזור למסלול הניצחונות כדי להימלט מהתחתית הבוערת, ולמזלה היא פגשה את נועלת הטבלה, בני לוד. ניסן יחזקאל ערך בכורה כמאמן המארחים, ונהנה מפנדל מוצלח של חמודי כיאל בדקה ה-25 - השער הראשון של לוד זה שלושה מחזורים. אלא שכאן נכנס לתמונה מארק אמופה, שאיזן בדקה ה-34 והוריד את הקבוצות בשיוויון למחצית. החלוץ הגנאי לא הסתפק בשער אחד, ובדקה ה-72 הכריע את המשחק וסיבך את מצבה של לוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully