וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את בית"ר ירושלים 3:4

במשחק נהדר עם ארבעה שערים מרהיבים מהאוויר , גברה מכבי תל אביב 3:4 על בית"ר ירושלים ויכולה לפנטז על מאבקי הצמרת, מה שאי אפשר לומר על מחזיקת הגביע

מכבי תל אביב הציגה הערב (שבת) את אחת התצוגות המרשימות שלה בשנים האחרונות. עם כדורגל התקפי וקצבי ושערים מרהיבים ביופיים, החבורה של אבי נמני גברה 3:4 על בית"ר ירושלים. ביכולת הזו, הצהובים כחולים בהחלט יכולים לראות עצמם כחלק מחבורת העלית של ליגת העל ולפנטז על מאבק האליפות, מה שבהחלט אי אפשר להגיד על מחזיקת הגביע, למרות שזו הייתה שותפה להצגת כדורגל נפלאה בבלומפילד.

יוסי שבחון שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
הצגה שהזכירה ימים של אליפות. שבחון והחברים/יותם רונן

בעונה שעברה לא הצליחה מכבי תל אביב להבקיע מול בית"ר ירושלים והניצחון היה הראשון אחרי שלוש עונות. הערב, הצהובים רשמו תצוגה התקפית והשלימו שבוע בו כבשו 12 שערי זכות. הצהובים הסתערו על הירושלמים מדקת הפתיחה, הפגינו דומיננטיות מוחלטת ולא הורידו את הראש גם לאחר פיגור מוקדם. איביצ'ה אילייב הנהיג את החבורה שהניעה כדור מרגל לרגל וחתכה את ההגנה העלובה של הירושלמים. תמיר כחלון ויוסי שבחון המשיכו את היכולת הנהדרת ממשחק גביע הטוטו, כשיובל שפונגין ורוני גפני לא הפסיקו לתמוך מהאגפים. לבית"ר לא הייתה תשובה.

טעות איומה של רונלד ראלדס הובילה לשער יתרון מוקדם של טוטו תמוז בדקה השמינית. הבלם הבוליביאני חיפש להחזיר בהתקפה. ואכן, נגיחה שלו הובילה לשער השוויון יפה של שרן ייני בבעיטה מהאוויר בדקה ה-26. מכבי תל אביב שאבה עידוד ותמיר כחלון כבש שער מרהיב נוסף כעבור 13 דקות. הקצב המטורף נמשך ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ברק יצחקי קבע 2:2 בבעיטת מספרת מרהיבה.

למחצית השנייה עלתה קבוצה אחת. ראלדס עוד הספיק לנגוח למשקוף לפני שיוסי שבחון נגח את ה-2:3 בדקה ה-50 ועמנואל מאיוקה עשה צחוק מאריק בנאדו בדרך לרביעי כעבור חמש דקות. הצהובים שלטו במשחק והזכירו לקהל בבלומפילד הצגות של עונות אליפות. ומשחק כל כך מהנה היה חייב טוויסט דרמטי. 10 דקות לסיום ברק יצחקי החזיר את מחזיקת הגביע מהקבר. טוטו תמוז כמעט איזן, אך שלוש הנקודות הלכו בסופו של דבר לקבוצה הטובה יותר של הערב.

הניצחון היווה גם את ההבדל בגישות בין המועדונים. השקט שהעניק מיטש גולדהאר למערכת גם ברגעים הקשים לעומת הקפריזות והמעברים החדים בין אופוריה לטרגדיה בטדי. מכבי תל אביב מגלה במחזורים האחרונים המשכיות, במיוחד בחלק ההתקפי, משחקת כדורגל שמח ומראה שהיא לא נופלת ביכולתה משתי המוליכות. בית"ר, אחרי שלושה ניצחונות על עולות חדשות, הוחזרה למציאות. במקום לפנטז על אליפות רגעית, בירושלים צריכים למצוא דרך, שיטה ותכנית עבודה לטווח הארוך.

מהלך המשחק

דקה 8: גול! ראלדס איבד כדור בשלומיאליות בתוך הרחבה, תמוז אמר תודה וגלגל לפינה של שטראובר. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 26: גול! אילייב הגביה משמאל, ראלדס נגח מקרוב וסחט הצלה כפולה מרהיבה מהרוש, אבל ייני הגיח מאחור וירה בחוזקה פנימה. 1:1.

דקה 39: גול! עוד חור גדול באגף הימני של בית"ר. גפני הגביה באין מפריע היישר לכחלון שהניף את הרגל ומהאוויר כבש עוד שער נהדר. 1:2 למכבי תל אביב.

דקה 45: גול! ברוכיאן הגביה מימין, ראלדס לא הצליח להרחיק בראש ויצחקי המשיך בחצי מספרת מדהימה לרשת של שטראובר. 2:2.

דקה 47: אילייב הגביה כדור קרן, קפילוטו נגח פעם אחת וראלדס המשיך בנגיחה, הרוש הדף למשקוף.

דקה 50: גול! כחלון הרים כדור מדויק לראשו של שבחון, שנגח פנימה ממרכז הרחבה. 2:3 למכבי תל אביב.

דקה 52: כדור ארוך נשלח לעברו של תמוז שנשאר לבד מול שטראובר וניסה להקפיץ מעליו, אך השוער סגר טוב ומנע שער בטוח.

דקה 55: גול! מאיוקה עבר את בנאדו על הקו הימני ושעט לעבר השער. הזמבי ניסה לפרגן לאילייב, טיבי הרחיק מהקו אל ראשו של מאיוקה שנגח מול שער ריק פנימה. 2:4.

דקה 61: ראלדס שוב עלה לעזרת ההתקפה בכדור קרן, ונגח כדור שהרוש זינק וקלט.

דקה 68: גפני העביר כדור רוחב למאיוקה בתוך הרחבה. הרוש הדף את הבעיטה המדויקת של הזמבי.

דקה 80: גול! תמוז שלח כדור ארוך לעבר יצחקי. החלוץ הצליח להתגבר על גפני, קפילוטו ושטראובר וגלגל פנימה 4:3.

דקה 82: ברוכיאן העביר כדור רוחב לתמוז, שהסתובב על שפונגין ובעט ממרכז הרחבה מעל השער.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין (דור מלול, 83), ניסו קפילוטו, רונלד ראלדס, רוני גפני, איגור טומאסיץ', שרן ייני, תמיר כחלון (יובל אבידור, 74), יוסי שבחון, איביצ'ה אילייב (גיז'רמו ישראלביץ', 62), עמנואל מאיוקה.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, שמעון גרשון, תומר בן יוסף (אריק בנאדו, 46), אלירן דנין (אבי ריקן, 71), פאולו דה לה האסה, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עידן ורד (עמית בן שושן, 60), ברק יצחקי, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully