וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמינית גמר הגביע: אשדוד - בני השרון 96:68

איתן נוח

26.12.2009 / 20:35

בני השרון הדיחה את מכבי אשדוד בשמינית גמר הגביע עם ניצחון חוץ 68:96 והותירה את רבע הגמר על טהרת ליגת העל

בני השרון עלתה הערב (שבת) לרבע גמר גביע המדינה אחרי ניצחון קל 68:96 על מכבי אשדוד, והדיחה את הנציגה האחרונה של הליגה הלאומית במפעל. כזכור, שלשום העפילו לרבע הגמר עירוני אשקלון, שגברה על הפיינליסטית מאשתקד מכבי חיפה, הפועל גלבוע/גליל עליון, שניצחה במותחן את עירוני רמת גן, והפועל עפולה, שניצחה את כוכב יאיר/כפר סבא. אל השלוש מצטרפות האלופה, מכבי תל אביב, ומחזיקת הגביע, הפועל חולון, שהעפילו אוטומטית לרבע הגמר.

באשדוד הגיעו למשחק ממרומי המקום הראשון בלאומית ועם רצף של שישה ניצחונות, אך הפערים מול קבוצת הצמרת מליגת העל היו גדולים מדי. במחצית השנייה עוד עמדו האשדודים בקצב של האורחים מהשרון בעזרת אופיר פרחי ורמון קלמנטה, אבל אחרי שירדה להפסקה ביתרון 37:48 ברחה הקבוצה של דן שמיר ברבע השלישי הודות להתעוררות של ארז כץ הוותיק, שהפכה את הרבע הרביעי לגארבג' טיים.

בסיום אמר דורי אסף: "זה תמיד נחמד לשחק נגד מועדון שכבר שיחקת בו. במיוחד שמדובר בקבוצה שאני מחובר אליה מאוד, אני שמח שניצחנו, כי משחקים כאלה יכולים להיות בעיתיים. אני שמח על זה שעשינו את העבודה". מאמנו דן שמיר הוסיף: "המשחקים האלה יכולים להתפתח לכיוונים של תבוסות, והדרך השנייה שהם מתפתחים לצורה של עפולה מול כוכב יאיר, אחרי שהם היו בפיגור. ראיתם את גליל מנצחים את הגבעה בסיבוב הקודם בקושי. אז אני שמח שזה היה איפשהו באמצע".

מאמן אשדוד, רמי הדר, אמר: "זאת לא הליגה שלנו, עשינו את המאמץ שאנחנו יכולים, יש לנו משחק חשוב ביום שלישי ואנחנו ממשיכים הלאה. יש פה הבדלים באיכות של השחקנים, יש הבדלים בפיזיות, וזה פחות או יותר מייצג את ההבדל".

מהלך המשחק

בדקות הראשונות לא נבהלו האשדודים מהאורחת מליגת העל, כשאופיר פרחי מציג יכולת טובה ושומר את קבוצתו קרובה, כשמנגד פתח היטב גם דורי אסף, שקיבל לפני המשחק זר פרחים מקבוצתו לשעבר במדיה פרץ בשנה שעברה, ויחד עם קוקי בלצ'ר הם הוליכו את בני השרון ליתרון 21:26 בסיום הרבע הראשון.

בפתיחת הרבע השני היה נדמה שהבריחה הצפויה של האורחים מגיעה, כשריצת 0:7 העלתה אותם ל-21:33, אבל פרחי לא ויתר והחזיר את אשדוד עד ל-31:38, חמש דקות למחצית. מנגד נכנס ארז כץ לעניינים, הקפיץ את היתרון בחזרה לתחום הדו ספרתי, ובהפסקה עמדה התוצאה על 37:48 לבני השרון.

למרות המוטיבציה והדחיפה מהקהל המקומי לא הצליחה אשדוד לייצר חזרה נוספת למשחק, והדקות הראשונות של הרבע השלישי שוב היו שייכות לכץ, ביכולת שהזכירה את ימיו היפים אחרי תקופה קשה, שיחד עם רון סטיל היעיל הקפיץ את היתרון של האורחים ל-43:57, ולמרות ניסיונות מצד רמון קלמנטה האשדודים נשארו מאחור והרבע השלישי הסתיים ב-54:68 לבני השרון.

ברבע האחרון המשחק כבר התנהל על מי מנוחות כשהיה ברור שאשדוד כבר איחרה את הרכבת לחזרה למשחק, ואחרי שסם קלנסי ואוגונה אוניקווה הצטרפו לכץ ובלצ'ר הפער רק צמח עד הבאזר, ובסיום ניצחה בני השרון 68:96.

קלעו לבני השרון: ארז כץ 17 נקודות, סם קלנסי 13 (13 ריבאונדים), אוגונה אוניקווה 12, קוקי בלצ'ר 10, רון סטיל, אייזק רוזנפלט, דורי אסף ובן רייס 8 כל אחד, שון ג'יימס 7, תום חבקין 5.

קלעו לאשדוד: רמון קלמנטה 24 נקודות, אופיר פרחי 16, ארז קוחנסקי 8, מיכאל בדלוב 5, יוני דרעי ואחיעד בוקרא 4 כל אחד, יואב אלבז 3, איתי לוי וינעם אירם 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully