וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלינס: "אברהם הגיע וסידר את העניינים"

קשר פורטסמות מתכונן למשחק על שש נקודות נגד ווסטהאם (ש', 15:00, ספורט1) ומוסיף: ”אם נשרוד זה יהיה הישג גדול"

זה כבר הפך למנהג כמעט קבוע. ווסטהאם ופורטסמות נפגשו בבוקסינג דיי ב-2005, 2006 ו-2008, ומחר (שבת, 15:00, שידור ישיר בספורט1) הן יעשו זאת שוב, במשחק במסגרת המחזור ה-19 בפרמיירליג האנגלית.

בפורטסמות ינסו לשחזר את המפגש ב-2006, כששער של לינבוי פרימוס העניק להם 1:2 באפטון פארק ובאופן כללי, אם להסתמך רק על מאזן המשחקים בין השתיים מאז שהקבוצה מדרום אנגליה חזרה לליגה הבכירה, הרי שלפומפי יש סיבות לאופטימיות והיא ניצחה בארבעה מתוך שמונת המשחקים מאז 2005 והפסידה רק פעם אחת, 4:1 במפגש האחרון בין הקבוצות בפראטון פארק.

הסטטיסטיקה בה תצטרך פורטסמות להיאבק היא זו לפיה מאז שהוקמה הפרמיירליג בשנת 1992, אף קבוצה שהגיע לחג המולד במקום האחרון לא הצליחה לשרוד בה בסיום העונה. מצד שני לזכותה עומדת העובדה שהיא לא הפסידה לווסטהאם בחוץ בליגה הבכירה מאז התבוסה 6:0 ב-1958.

אבל מעבר להתרגשות שבמשחק באווירת חג ובאחד מהמועדים המפורסמים בכדורגל האנגלי, הרבה מאוד מונח על הכף, וכשהגו את הביטוי "משחק לשש נקודות", התכוונו למשחקים מהסוג הזה. שתי הקבוצות נועלות את הליגה, ווסטהאם שתי נקודות מתחת לקו האדום ופורטסמות שלוש, ובמצב הנוכחי שתיהן יודעות שגם תיקו לא יהיה טוב ורק ניצחון בא בחשבון.

זולה: "הזדמנות לברוח להם"

פורטסמות תגיע במצב רוח טוב יותר, אחרי שבמחזור האחרון גברה על ליברפול 0:2 ומלבד שלוש נקודות, גם צברה הרבה ביטחון. לזכותו של המאמן אברהם גרנט, יעמוד סגל מלא, כשרק דייויד ג'יימס עדיין נמצא בספק. בכל מקרה, מחליפו של ג'יימס, אסמיר בגוביץ', מצוי בכושר פנטסטי, כך שלמאמן הישראלי יש על מי לסמוך בין הקורות.

"זו הייתה שנה משוגעת", אמר הקשר היידן מאלינס לקראת המשחק בו יפגוש את הקבוצה בה שיחק שש שנים בעבר, "היו לנו בעיות מחוץ למגרש, הרבה אנשים עזבו והתחלנו את הקיץ עם 14 שחקנים. לא ראיתי דבר כזה לאורך כל הקריירה שלי. אם נשרוד את זה, זה יהיה הישג גדול".

"אברהם הגיע וסידר את העניינים. הוא הסביר לשחקנים מה הוא רוצה וכרגע אנחנו משיגים תוצאות טובות", הוסיף הקשר האנגלי, "הייתה הרגשה שאנחנו משחקים טוב והדברים לא כל כך הולכים, אבל עכשיו המצב שלנו נראה טוב יותר ואנחנו אוספים נקודות".

ווסטהאם מצידה מציגה העונה כמעט כרגיל שחקנים צעירים ומבטיחים מתוצרת מקומית, אבל מתקשה להשיג נקודות וסובלת מחוסר הניסיון של שחקניה במאבקי תחתית. התוצאה היא תשעה הפסדים מ-18 משחקים עד עכשיו ולמשחק מחר היא תגיע אחרי שלא השיגה ניצחון במשך ארבעה משחקים ברציפות.

מאמן הפטישים, ג'אנפרנקו זולה, ימשיך לסבול מחסרונם של פצועים דוגמת לואיס בואה מורטה, זבון היינס, קיירון דאייר ודני גאבידון ומעל כולם קרלטון קול, שבחודשים האחרונים הגיע לשיאו ואף הוזמן לנבחרת אנגליה.

המאמן האיטלקי אמר: "אנחנו חייבים ניצחון כי פורטסמות קרובה אלינו. זה משחק על שש נקודות ויש לנו הזדמנות לפתוח מהם פער. אני לא יודע איזו מתנה אקבל לכבוד השנה החדשה, אבל בשבת אני אשמח לקבל שלוש נקודות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully