וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון לציון ניצחה בדרבי השפלה

הקבוצה של יעקב הלל ניצחה 0:1 בנס ציונה, האוהדים המקומיים ניסו לתקוף את מסאי דגו. מרמורק הדהימה את עראבה עם 2:3

המחזור ה-15 והאחרון בסיבוב הראשון של הליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם שלושה משחקים, ויימשך בשבת עם שניים נוספים. מוליכת הליגה, עירוני בת ים, אירחה במגרשה את הפועל אשקלון וקיוותה לפחות לתיקו כדי להבטיח את המקום הראשון בסוף הסיבוב הראשון. בסופו של דבר, היא הופתעה והפסידה 1:0, מה שיוכל לאפשר לעירוני קריית שמונה לעלות למקום הראשון אם תנצח ביום שני את בית"ר שמשון תל אביב.

קרב צמרת מעניין הפגיש בין עירוני רמת השרון להפועל כפר סבא, כאשר שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1 והתחלקו בנקודה. במשחק נוסף נפרדו בני לוד ומכבי הרצליה בתיקו 0:0. בשבת סקציה נס ציונה הפסידה באופן מפתיע להפועל ראשון לציון 1:0 כשגם הפועל מרמורק עקצה את אחווה עראבה עם 2:3 מפתיע, שמעלה אותה מעל הקו האדום. ביום שני יושלם המחזור עם שלושה משחקים נוספים: הפועל ירושלים - הכח עמידר רמת גן, מכבי באר שבע - הפועל נצרת עילית, עירוני קרית שמונה - בית"ר שמשון תל אביב.

בינתיים היום החליטה הנהלת הפועל נצרת עילית על מינויו של אלדד שביט למאמן הקבוצה. שביט יחליף בתפקיד את דני גולן.

הפועל אשקלון - עירוני בת ים 0:1

בת ים הגיעה למשחק בכושר מצויין ואחרי ארבעה ניצחונות רצופים. לעומת זאת, קבוצתו של אורי מלמיליאן השיגה רק שני ניצחונות ליגה העונה, אבל נראתה הרבה יותר נחושה.

למעשה, אשקלון הייתה הקבוצה הדומיננטית לאורך כל המשחק, אבל סבלה מחוסר מזל כמו פסילת שער חוקי של שרון גורמזנו במחצית הראשונה. בדקה ה-64 אשקלון הרוויחה כדור עונשין מ-11 מטרים, אחרי עבירה ברחבה של גיזי דורבור הליברי, שגם הורחק. למזלה של בת ים, קובי שאלו זינק מצויין והדף את הבעיטה של דידי אונגר. אשקלון המשיכה לשלוט, ובדקה ה-84 השיגה פנדל נוסף אחרי נגיעת יד של עמי גילברט ברחבה. הפעם יחיאל צגאי התכבד לבעוט מהנקודה הלבה, וגם דייק כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

עירוני רמת השרון - הפועל כפר סבא 1:1

רמת השרון הייתה קרובה מאוד לניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים, אבל איבדה נקודות נוספות בצמרת בגלל שער שוויון דרמטי של כפר סבא בתוספת הזמן.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, רועי בקל שבר את הקרח והעלה את המארחים מרמת השרון ליתרון בדקה ה-72. כשנראה היה שהניצחון מובטח באצטדיון גרונדמן במורשה, היה זה פטריק דופלה הליברי, שהשווה לכפר סבא דקה בתוך תוספת הזמן. רמת השרון עלתה זמנית למקום השלישי בזכות הנקודה שצברה, אלא שנצרת עילית תוכל לחזור אליו אם תנצח בבאר שבע.

הפועל בני לוד - מכבי הרצליה 0:0

אולי ההגנה של לוד עשתה את העבודה במגרשה הביתי, אבל הקבוצה שממעטת לכבוש בליגה הלאומית, לא הצליחה לעשות זאת גם הפעם, ונאלצה להסתפק בנקודה אחת בלבד.

הנקודה הזאת הצליחה להעלות את לוד באופן זמני מעל לקו האדום, אבל להכח עמידר רמת גן יספיק תיקו מול הפועל ירושלים בחוץ, כדי להחזיר את לוד למקום הלא סימפטי הזה. מכבי הרצליה יכלה לנצל את התיקו בדרבי השרון כדי לטפס גבוה בצמרת, אבל היא נותרה בסופו של דבר במקום השישי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סקציה נס ציונה - הפועל ראשון לציון 1:0

הקבוצה של רפי כהן נעצרה לאחר סדרת תוצאות טובה בדרבי של השפלה. גיא משפטי כבש את שער הניצחון בדקה ה-13 בבעיטה מ-25 מטרים שפגעה בשחקן הגנה והטעתה את שלומי בן חמו. במחצית השניה קיבל יוסי אסייג מנס ציונה הזדמנות נפלאה להשוות, אך בעט לקורה מול שער חשוף. מנגד, מגלן אוואלה של ראשון לציון נגח למשקוף השער. בסיום, הקבוצה של יעקב הלל משיגה ניצחון חוץ ראשון העונה ובורחת מהתחתית.

אוהדי נס ציונה זעמו על הפסד קבוצתם וניסו לתקוף בסיום את מסאי דגו, שחקן ראשון לציון. האוהדים הכתומים שהגיעו למגרש בנס ציונה יצאו בחסות המשטרה, שהוזעקה להרגיע את הרוחות.

הפועל מרמורק - אחווה עראבה 2:3

אחרי שבשבוע שעבר חילצו נקודה מהכח עמידר רמת גן, שחקניו של עופר פביאן, שהשיגו עד היום ניצחון אחד בלבד, אספו ניצחון נוסף ולא פחות משמעותי שסגר את רצף שלוש תוצאות התיקו של הקבוצה. עראבה, שפתחה היטב את העונה, המשיכה עם החולשה שלה מהמשחקים האחרונים ונראה שהצמרת בהחלט מתרחקת עבורם.

מי שעשה למרמורק את המשחק הוא הזר הבוליביאני של הקבוצה, חואן פאבלו זבאלה, שכבש שלוש פעמים וסידר בעצמו את הניצחון למארחים. כבר אחרי שש דקות כבש זבאלה את היתרון, אבל מוחמד נעמנה הישווה (13). זבאלה כבש שוב (28) רונן שוורצמן איזן (77) אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לזבאלה, ששבע דקות לסיום כבש את שער הניצחון היקר של מרמורק, שמטפסת מעל הקו האדום וחולפת על פני בני לוד והכח עמידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully