וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון מושלמת גם בפתיחת הסיבוב השני

האלופה עלתה למאזן 0:9 אחרי ניצחון 72:85 על אס"א ירושלים. ניצחון שמיני ברציפות לאשדוד, שהביסה את בנות השרון 64:86

הסיבוב השני בליגת העל לנשים יצא הערב (חמישי) לדרך עם ארבעה משחקים מתוך חמישה, כאשר ההתמודדות בין הפועל תל אביב לאליצור רמלה נדחתה לחודש הבא. האלופה, אלקטרה רמת השרון, שמרה על מאזן מושלם העונה בליגה אחרי ניצחון על אס"א ירושלים 72:85. בקרב צמרת נוסף, הביסה מכבי אשדוד בחוץ את בנות השרון 64:86. במשחק צמרת נוסף גברה אליצור נתניה על מכבי רמת חן 65:69.

אס"א ירושלים - אלקטרה רמת השרון 85:72

למארחות לא ממש היה סיכוי מול הקבוצה הלוהטת של הליגה, והן לא יכלו להמנע מהפסד רביעי ברציפות בליגה. שרי סאם הובילה את קלעיות אלקטרה עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים, אמברוסיה אנדרסון קלעה 16, מירב דורי וקאיה ווהן הוסיפו 14 כל אחת. מיסטי וויליאמס הובילה את הירושלמיות עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים,

בנות השרון - מכבי אשדוד 86:64

בסיבוב הראשון זה נגמר בהפתעה מצד הקבוצה המאוחדת של רעננה והרצליה, אלא שאשדוד הנוכחית היא קבוצה הרבה יותר מחוברת ממה שהייתה בפתיחת העונה, מה שהוכח שוב הערב, כשהשיגה את ניצחונה השמיני ברציפות. עם זאת, זה היה משחקה האחרון באשדוד של קורטני פאריס, שקלעה בשירת הברבור 11 נקודות לפני העזיבה לטובת הכסף הגדול בליגה הטורקית. אשלי ווקר הובילה את קלעיות אשדוד עם 25 נקודות, נטשה לייסי עזרה לה עם 24 נקודות, 7 חטיפות ו-6 אסיסטים. קריסטי טוליבר הצטיינה בבנות השרון עם 24 נקודות.

אליצור נתניה - מכבי רמת חן 65:69

הרוטצחה הקצרה של נתניה ממשיכה להכות את הליגה, והערב היא השיגה ניצחון שני השבוע. מוניק קוקר הובילה את הנתנייתיות עם 19 נקודות, ליעד סואץ-קרני הוסיפה 16. קארים גיי הצטיינה ברמת חן עם 19 נקודות.

מכבי תל כביר - אליצור חולון 69:76

ניצחון חשוב מאוד לבנות תל כביר בקרב תחתית, שבסופו רשמו החולוניות הפסד שמיני ברציפות. דאיונה ג'קסון הובילה את קלעיות תל כביר עם 23 נקודות ו-8 חטיפות, סוהיילי מונסאק (10 ריבאונדים) ומרסיידס פוקס גריפין הוסיפו 20 כל אחת. שריל בייקר בלטה בחולון עם 21 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully