וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח ביובנטוס

מנכ"ל הקבוצה לשעבר נשלח לכלא ל-3 שנים בעקבות פרשת מכירת המשחקים. הידינק מועמד, מלו נבחר לשחקן הגרוע בליגה

דיווח בעיתונות האיטלקית חושף כי ראשי יובנטוס מחזרים אחר חוס הידינק, מאמן נבחרת רוסיה שנצפה בנמל התעופה של מילאנו, מלפנסה, ווערכו עימו פגישות במטרה אולי שיתמנה למאמן הקבוצה במקומו של צ'ירו פרארה. מהדיווח עולה כי אם פרארה, שיקבל צ'אנס אחרון, לא יצליח לעורר את הקבוצה והשחקנים ויחזירה למאבק האליפות בסרייה א' הרי שהוא יאבד את המשרה שלו, כשמי שאמור לבוא במקומו הוא מאמן צ'לסי לשעבר.

ביובה מאוכזבים מאוד מפרארה ונראה שגורלו כבר נחרץ, כאשר נשיא המועדון קלוד ז'אן בלאנק אמר שכבר אין לו סבלנות לפרארה. "חוזהו של הידינק בנבחרת רוסיה מסתיים בקיץ 2010, אבל הוא כנראה מוכן לשנות עמדה לאחר שלא הצליח להביאה למונדיאל בדרום אפריקה", נכתב בידיעה.

מי שעוד הוזכר כמועמד לרשת את מקומו של פרארה הוא של רוברטו מאנצ'יני, שאימן בעבר בהצלחה את אינטר ולא אימן מאז. הביאנקונרי הפסידו ארבעה מחמשת משחקיהם האחרונים, כשהם אף לא הצליחו להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות, לאחר שנוצחו בטורינו על ידי באיירן מינכן.

בינתיים, נגזר הערב (שני) על מנכ"ל המועדון לשעבר, אנטוניו ג'יראודו, עונש מאסר קשה של שלוש שנים בפועל בעקבות מעורבותו בפרשת מכירת המשחקים ב-2006. כזכור, יובנטוס כולה הורדה לליגת המשנה בעקבות הפרשה וג'יראודו עצמו הורחק מכדורגל עוד באותה שנה, אלא שהיום הוא נמצא אשם גם בהונאה ספורטיבית ובמעורבות קונספירטיבית בפרשיה, והעונש התקבל בהתאם. גם השופטים טיזיאנו פיירי ופאולו דונדאריני קיבלו עונש מאסר של 28 חודשים כל אחד על מעורבותם, כאשר שבעה שופטים וקוונים נוספים זוכו מהאשמות.

היום האירוני של יובנטוס הסתיים בכך שתחנת רדיו באיטליה ערכה את הסקר השנתי שלה לפרס "פח הזהב", בו היא בוחרת את השחקן הגרוע ביותר בליגה, ולמקום הראשון התברג פליפה מלו, שחקן הגברת הזקנה. הקשר בן ה-26 שהגיע בקיץ מפיורנטינה הקדים במשאל את זוכה העונה שעברה, ריקרדו קווארסמה, וכן את טיאגו ודידה. רונאלדיניו, אגב, סיים במקום השביעי.

אז איך אתה ישן בלילה מאמן קטן שלי?

ז'וזה מוריניו הוא מאמן שמוכר עיתונים. הוא דמות צבעונית וכריזמטית, וגם כשאינטר לא מציגה כדורגל גדול, בלשון המעטה, הפורטוגלי תמיד מושך תשומת לב. מאז בואו לארץ המגף מנהל מוריניו מערכת יחסים מורכבת עם התקשורת האיטלקית, שמתרגמת את התבטאויותיו לכותרות, אך לא מעריכה אותו יתר על המידה ומבקרת אותו ללא הרף. אמש איים איגוד העיתונאים האיטלקי לנקוט בפעולה נגד המאמן, אחרי שדחף את העיתונאי אנדראה רמאזוטי ליד אוטובוס אינטר וניבל את הפה כלפיו.

"ההתקפה המילולית והפיזית של מאמן אינטר ז'וזה מוריניו כלפי הקולגה אנדראה רמאזוטי, משמשת נקודת שפל ותמרור אזהרה ביחסים שבין הכדורגל לתקשורת", אמר נשיא איגוד העיתונאים לואיג'י פראיולו. "אנחנו דורשים שמערכת החוק תבדוק את התנהגותו, בהתאם לאחריות המועדונים כלפי עיתונאים".

בשבוע שעבר החרים מוריניו את התקשורת האיטלקית וסירב להתראיין, וביום ראשון האחרון ביטל את מסיבת העיתונאים המסורתית לפני משחקה של אינטר נגד אטאלנטה, מה שלא מצא חן גם בעיני חלק מאוהדי הנראזורי.

"מוריניו הראה כמה הוא גס רוח לפני משחקה של אינטר בליגת האלופות נגד רובין קאזאן, והפגין זלזול בקולגות שלנו", הוסיף פראיולו, "ההתקפה שלו על רמאזוטי מעידה על חוסר אחריות והידרדרות ביחסים, הידרדרות שלא נשלים עמה". מוריניו, כהרגלו בתקופה האחרונה, שמר על שתיקה גם בנושא הזה.

גליאני מחפש שילוב של רונאליניו ופאטו

בעוד מאמן אינטר עסוק בקטטות עם התקשורת, מילאן מלקקת את פצעי ההפסד שלה לפאלרמו (2:0), וחושבת על חיזוק לסגל. לפי "הגאזטה דלו ספורט" הרוסונרי מעוניינים בחלוץ לאציו, גוראן פאנדב בן ה-26.

"אנחנו מחפשים חלוץ שיוכל להצטרף בעונה הבאה", אמר סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני, כשנשאל גליאני אם קבוצתו מעוניינת לצרף את פאנדב בינואר, לא שלל את הדבר וענה: "לא יודע. כרגע אנחנו חושבים על זה. אם היה אפשר הייתי מביא מישהו שהוא שילוב של רונאלדיניו ופאטו, שיכול לשחק בימין ובשמאל ולהבקיע הרבה".

בינתיים, נכתב הערב באתר הרשמי של הקבוצה כי ג'נארו גאטוסו החליט להאריך את חוזהו במועדון, ולהישאר בו עד 2012. כזכור, בשבועות האחרונים נשמעו קולות על חוסר שביעות הרצון של גאטוסו במילאן, ואף צצו כל מיני ספקלוציות שקשרו אותו למספר מועדונים אחרים ביבשת, אלא שבסופו של דבר הקשר הבינלאומי בן ה-31 ימשיך במדי הרוסונרי, וינסה להרשים במהלך העונה הקרובה את מרצ'לו ליפי כדי לקנות לעצמו מקום בנבחרת איטליה לקראת דרום אפריקה 2010.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully