וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מטבח ארגנטינאי

צמד של היגואין ושער ניצחון של גאראי סידרו ניצחון גדול לריאל מדריד 2:3 בולנסיה. 0:1 לברצלונה על אספניול בדרבי

המחזור ה-14 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד עומדים כמובן משחקיהם של שתי הטוענות לכתר, ברצלונה וריאל מדריד. אלופת ספרד יצאה לדרך ראשונה, כשאירחה בקאמפ נואו לדרבי חם וסוער את אספניול, וניצחה 0:1 קטן מפנדל של זלאטן איברהימוביץ', כדי לפתוח פער זמני בן שמונה נקודות מריאל מדריד.

הקבוצה של מנואל פלגריני, שניצחה באמצע השבוע במארסיי, התארחה במסטאייה של ולנסיה, וביחד עם המארחת שלה העלתה משחק נהדר וקצבי, שהסתיים רק לאחר 5 שערים, בניצחונה של ריאל 2:3. במשחק נוסף, ניצחה אתלטיק בילבאו 1:2 בחוץ את סראגוסה.

ברצלונה - אספניול 0:1

ברצלונה תצא באמצע השבוע הקרוב לאליפות העולם לקבוצות בדובאי, שם היא תיכנס למעגל המשחקים החל משלב חצי הגמר. עוד לפני כן, הקבוצה של פפ גווארדיולה ידעה שהיא חייבת הערב שלוש נקודות כדי לשמור או אולי אף להגדיל את הפער מריאל מדריד, שתתארח, כאמור, בהמשך הערב בוולנסיה.

בארסה עדיין ללא הפסד בליגה, אבל לדרבי, כמו שאומרים, חוקים משלו. עדות לכך ניתן למצוא בעונה שעברה, כשהקבוצה המשנית של העיר ניצחה 1:2. הערב, עם זאת, זה היה סיפור אחר. אספניול אמנם שוב עמדה כשווה מול שווה אל מול אלופת אירופה, אך הערב זה לא התבטא בצורה של נקודות. גווארדיולה העלה בהרכב את פדרו לצד זלאטן והנרי בחוד, ובדקה ה-38 קיבלו הקטלאנים פנדל, כשחוזה באינה ספק הכשיל ברחבה את צ'אבי והשופט הצביע לנקודה הלבנה. את הבעיטה לקח בביטחון רב איברהימוביץ', כדי לקבוע 0:1 למארחים.

ברצלונה עוד חיפשה את השער השני, אך במשך רוב הדקות התנהל המשחק על מי מנוחות. בן סהר עלה כמחליף עבור אפסניול בדקה ה-74 כשהחליף את קורו, אך גם הוא לא הצליח להושיע את קבוצתו, לה היה זה הפסד חמישי ברציפות, כאשר בכל חמשת המשחקים האחרונים אספניול לא הבקיעה ולו שער אחד בלבד.

ולנסיה - ריאל מדריד 3:2

איזו דרך נהדרת לצמק את הנקודות מברצלונה. פלגריני ודאי שמע על הניצחון המזערי של בארסה, וידע שקבוצתו תהיה חייבת להגיב. המחצית הראשונה היתה נטולת אירועים מיוחדים, אבל שתי הקבוצות שיחקו משחק פיזי מאוד, שחימם אט אט את האווירה. בדקה ה-39 היתה ריאל קרובה מאוד למצוא את שער היתרון, כשהיגואין פרץ לרחבה, הטעה את המגן, אבל הכדור הגבוה ששלח הלך החוצה. הבלאנקוס היה קרובים עוד יותר 2 דקות לפני ההפסקה, כשהיגואין שוב הגיע לבעיטה טובה שנהדפה לקרן. את ההרמה לרחבה נגח סרחיו ראמוס נהדר, אבל הכדור פגש את המשקוף, ונותר בחוץ.

אלא שהמומנטום של היגואין מהמחצית הראשונה, תורגם בפתיחת השניה לשער: קארים בנזמה פרץ מצויין מהאגף השמאלי בדקה ה-54, ניצל הגנה רעועה של ברונו, ושלח כדור אחורנית להיגואין, שהפעם מצא את הרשת. ולנסיה לא חיכתה זמן רב כדי להגיב, ובדקה ה-59 מצאה את השיוויון: ז'רמי מתיאו הרים כדור יפהפה, ומצא את דויד וייה, שניצל יציאה לא טובה של קאסיאס כדי לנגוח פנימה.

עברו 5 דקות בלבד, והיגואין הכה בשנית. מרסלו שלח כדור מדוד נהדר, שמצא את היגואין ברחבה, וזה לא התקשה להעלות את ריאל ל-1:2. דווקא כשהיה נדמה שהמשחק כבר גמור, הגיעה הדקה ה-80. מתיאו שלח כדור לחואקין, וזה שלח בעיטה שהפתיעה את קאסיאס, ששוב טעה ואיפשר לולנסיה שער שיוויון שני. נגמר? מה פתאום. 3 דקות עברו, ריאל קיבלה בעיטה חופשית, ואת כדור הגובה שלח אזקייל גאראי אל הרשת, ואת הקבוצה שלו למרחק 5 נקודות בלבד מברצלונה, שעדיין עם משחק עודף.


משחק נוסף:

סראגוסה - אתלטיק בילבאו 2:1
לסראגוסה: קרלוס דיוגו (90). לבילבאו: מיקל סן חוסה (61), מרקל סוסאטה (81)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully