וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל הרצליה לא נדבקת, קרית גת דווקא כן

סיימה ב-1:1 בקרית מלאכי, ולא צימקה משמעותית את הפער מחדרה. מערכת התאורה בחדרה קרסה, המשחק הופסק. צפון: עירוני ג'ת ועירוני אום אל פאחם שמרו על סטטוס-קוו

המחזור העשירי בליגה א' יצא לדרכו היום (שישי) ובדרום, השנייה בטבלה הפועל הרצליה יכולה לראות עצמה מאוכזבת, לאחר שלא הצליחה לנצח בחוץ את מכבי קרית מלאכי וסיימה את המשחק בתיקו 1:1, תיקו שני בשלושת משחקיהם האחרונים. בכך, החמיצו ההרצליאנים הזדמנות לצמק את הפער מהמוליכה הפועל חדרה.

חדרה עצמה נראתה רע מאוד בשבת נגד מכבי השקמה רמת חן ופיגרה כבר 3:0, אבל בדקה ה-86 מערכת התאורה במגרש בחדרה קרסה ועצרה את המשחק. בית הדין כמובן יהיה זה שיצטרך להכריע כיצד לנהוג עם המשחק הזה. עוד לפני הפסקת החשמל, כבשו עומר אלמשלי, אליאור וקנין ושחר משה את השערים לרמת גנים.

הרצליה פתחה את המשחק היטב ועלתה ל-0:1 בדקה ה-14 מבעיטה מחוץ לרחבה של יניב דוד. בדקה ה-37 שלח יניב אופיר כדור גובה לעברו של אבירם אלקיים, וזה נגח פנימה, וכבש את השוויון לקרית מלאכי. עש לסיום שתי הקבוצות לא הצליחו להרשית שנית, והמפגש הסתיים בתיקו 1:1.

בניגוד להרצליאנים, צפרירים חולון ממשיכה במומנטום החיובי, כשניצחה בחוץ את בני טייבה 1:2. כבר בדקה ה-11 עלתה צפרירים ל-0:1 כשיוסי פליקר נגח פנימה. החולונים המשיכו לתקוף ובדקה ה-25 היה זה ארז ללוז שקבע 0:2. מוחמד ראיק צימק לטייבה בדקה ה 75.

מכבי קרית גת ניצלה את העובדה שמכבי השקמה/רמן חן לא שיחקה ביום שישי, ותפסה זמנית את המקום הרביעי בטלבה לאחר 0:3 מוחץ על הפועל מבשרת ציון החלשה. היה זה ניצחונה השלישי ברציפות של קרית גת. בדקה ה-22 העלה קובי וקנין את קרית גת ל-0:1 במשחק שנערך באיצטדיון הי"א באשדוד, והתוצאה נשמרה עד לשריקה למחצית. המחצית השנייה הייתה שייכת לנתנאל בן אבו, שכבש צמד בדקות 55 ו-85, וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל נחלת יהודה השיגה ניצחון חשוב ושיפרה את מעמדה בתחתית, תוך כדי שסיבכה את מכבי עמישב פתח תקוה, והורידה אותה למקום ה-14 אחרי ניצחון 0:1. נחלת יהודה ניצחה הודות לשער בדקה ה-44 של עידו ישראלי. בית"ר כפר סבא התרחקה מעט מהקו האדום בזכות ניצחון 0:1 על מכבי יבנה, בזכות שער בדקה ה-20 של קובי דומר.

הפועל כפר שלם פספסה הזדמנות להיצמד לחבורת הצמרת, כשנוצחה בחוץ 2:0 על ידי עירוני נתיבות. אחרי מחצית מאופסת, היה זה רומן חאוטוב שהעלה את נתיבות ל-0:1 בדקה ה-53, ו-12 דקות מאוחר יותר איציק פרץ קבע את תוצאת המשחק.

עירוני כפר יונה ניצחה בערד 0:2 את הפועל המקומית. אחרי מחצית ראשונה חלשה, האורחים עלו ל-0:1 מנגיחה של אופיר חלוואני. בדקה ה-90 הבטיח אלברט נקש ששלוש הנקודות יסעו לשרון.

צפון: ניצחון למכבי עירוני ג'ת בקרב הצמרת

ארבעה משחקים בלבד נערכו בשישי בליגה א' צפון. המוליכה מכבי עירוני ג'ת ניצחה בביתה 0:1 את מכבי כפר קנא בקרב הצמרת, משער של עוז ברנדווין (40). במחצית השנייה שלטה כפר קנא ללא עוררין אך לא הצליחה להשוות. עירוני ג'ת שומרת על הפסגה.

עירוני אום אל פאחם נהנתה מהרחקה של שוער עירוני טבריה, אסף מנדס, והרשיתה שלושה שערים במחצית השנייה אחרי החמצת פנדל של אסף בן מוחא. אשרף סולימאן (58), וואסים ברכאת (61) ומוחמד ג'מאל (70) הבקיעו את השערים עבור השנייה בטבלה, שמרוחקת נקודה בלבד מג'ת.

הפועל עפולה גברה 1:2 על הפועל בני טמרה. אלמוג חזן העלה את המקומיים ליתרון אחרי חצי שעה. כשנראה היה כי המשחק יסתיים בניצחון עפולאי היה זה עלי עראקי הצעיר שהשווה דקתיים לסיום. עפולה לא ויתרה ואלמוג חזן היה זה שגם כבש את שער הניצחון בדקה ה-93.

הפועל כפר קנא רשמה עוד הפסד, כשנוצחה בביתה על ידי מכבי צור שלום בתוצאה 2:1. אורן זילכה כבש לצור שלום בדקה ה 15, ובדקה ה-30 השלים צמד כשכבש בבעיטת יעף. עד לסיום הצליחו המארחים רק לצמק. מכבי עירוני טירת הכרמל רשמה את הפסדה השמיני העונה, כשנוצחה 1:0 על ידי עירוני קרית אתא. אהיל חסן כבש לאורחים בדקה ה-60.

משחקים נוספים:

מכבי טמרה - מכבי אום אל פאחם 2:2
לטמרה: אניס אבו רומי (37 בפנדל ו-89). לאום אל פאחם: קובי טרקה (5), אחמד עארף (31)

אסי גלבוע - מכבי כפר קרע 1:0
לכפר קרע: אחמד גליון (65)

בני ג'דידה - כרמילא/צפת (נדחה עקב מגרש מוצף)

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully