וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית ראשונים

סוויסה העלה את קרית שמונה לפסגה עם 0:1 על ראשל"צ. 0:1 לנס ציונה בלוד, 2:4 למכבי ב"ש על בית"ר שמשון ת"א

שוב הצמרת מתהפכת עם התחתית, והליגה הלאומית ייצרה תהפוכות גם אתמול (שישי), כשעירוני קרית שמונה טיפסה למקום הראשון בזכות ניצחון ביתי דרמטי 0:1 על ראשון לציון. הפועל נצרת עילית התרחקה מהצמרת עם הפסד 2:1 בטדי להפועל ירושלים, וכך גם הפועל כפר סבא שסיימה רק ב-1:1 מול הפועל מרמורק

בשבת רשמה סקציה נס ציונה ניצחון חוץ ראשון העונה, כשגברה 0:1 על בני לוד החלשה, בעוד מכבי באר שבע חזרה לעצמה עם ניצחון ביתי מצויין על בית"ר שמשון תל אביב, 1:3. ביום שני ייערך המשחק המרכזי של המחזור בין עירוני רמת השרון לעירוני בת ים.

הפועל מרמורק - הפועל כפר סבא 1:1

מעודדת מהתיקו שסחטה מהפועל נצרת עילית בשבוע שעבר אירחה מרמורק את הקבוצה מהשרון בניסיון להיחלץ מהמקום האחרון, אבל כפר סבא הייתה זו שכבשה ראשונה עם שער של שלומי אזולאי בדקה ה-45.

הכפר סבאים, שנשמו לרווחה אחרי שבית הדין של ההתאחדות החזיר להם את שלוש הנקודות לאחר שגזר עליהם כבר הפסד טכני, לא הצליחו להגדיל את יתרונים במחצית השנייה ושילמו על כך בדקה ה-75, כשחואן זבאלה מצא את השוויון והעניק לקבוצה של עופר פביאן עוד נקודה יקרה.

עירוני קרית שמונה - הפועל ראשון לציון 0:1

אם מישהו חשב שאחרי שעירוני קרית שמונה כבשה את המקום הראשון ומכאן היא תמשיך לאחוז בו למשך התקופה הקרובה, הגיעה בשבוע שעבר תבוסה מחפירה 3:0 לסקציה נס ציונה, שטרפה מחדש את הקלפים. בינתיים הצליחו שחקניו של רן בן שמעון לחזור לפסגה לפחות באופן זמני, אך הדרך לשם הייתה קשה בהרבה מהצפוי. אחרי שהמקומיים פתחו בסערה את המשחק עם החמצה גדולה של ויאם עמאשה בדקה השנייה, הגיע השער המיוחל מרגליו של תומר סוויסה שחטף כדור להגנת האורחים בדקה ה-26 והפציץ לחיבורים מ-16 מטרים.

בהמשך השתלטה ראשון לציון על המגרש, הייתה קרובה להשוות בדקה ה-45 כשעקיבא מגרלשווילי בעט למשקוף של דני עמוס, ונגעה בתיקו בדקה ה-90 כשהשופט גיא ברגר שרק לפנדל לזכותה, אבל דניאל היידמן בעט למרכז השער ועמוס זינק היטב, הדף את הסכנה והעניק לקרית שמונה את מלוא שלוש הנקודות.

הפועל ירושלים - הפועל נצרת עילית 1:2

הפועל ירושלים די יודעת שהיא כבר לא נחשבת לקבוצת צמרת לגיטימית בליגה הלאומית. השחקנים של שלומי עמר תופסים את המקום ה-11 אחרי שספגו כבר 24 שערים וההגנה שלהם נראית מחוררת בכל שבוע מחדש, אבל אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון הצליח סוף סוף שי אהרון להוביל את קבוצתו לארץ המובטחת.

בהפועל נצרת עילית איבדו בשבוע שעבר הזדמנות נדירה לכבוש את המקום הראשון כשסיימו משחק מאכזב נגד מרמורק החלשה ב-0:0, אבל הפעם הם פתחו היטב עם שער מצוין של ליאור לינדר שהפציץ מ-18 מטרים פנימה בדקה ה-13. בהמשך נכנסו הירושלמים לעניינים, כמובן בראשותו של אהרון, מלך השערים של הליגה, שמצא את הרשת בדקה ה-30 וקבע 1:1. בדקה ה-78 השלים אהרון את המהפך עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה שנתנה למקומיים ניצחון והרבה אוויר לנשימה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

הפועל בני לוד - סקציה נס ציונה 1:0

בדיוק כמו השנה שעברה, גם השנה הפועל בני לוד מסובכת חזק בתחתית. המארחת, שמקדימה בשתי נקודות בלבד את הכח עמידר רמת גן שנמצאת במקום ה-15, ניצחה העונה רק פעמיים ובשבוע שעבר היא סיימה ב-1:1 מאכזב נגד אחווה עראבה. מי שציפה כי בשבת הדברים יהיו שונים, התבדה שוב.

בנס ציונה, שלא מגלה יציבות ובשמונת המשחקים האחרונים היא התנדנדה בכל שבוע מניצחון לתיקו או הפסד, אמנם לא גילו את היכולת מהניצחון הגדול על עירוני קרית שמונה, אבל עשו את העבודה כמו שצריך. שחקן הרכש מהפועל באר שבע, זיו קבדה, פרע עוד שטר כשהבקיע את שער הניצחון בדקה -50. ניצחון החוץ הראשון שלה העונה מציב את נס ציונה במקום השביעי.

מכבי באר שבע - בית"ר שמשון תל אביב 2:4

קבוצתו של לופא קדוש, שהקדימה את באר שבע ערב המשחק, הגיעה במטרה להוציא ניצחון חוץ, מול היריבה שמקרטעת בשבועות האחרונים, אבל במקום זה חזרו עם הפסד כואב. לעומתם, בבאר שבע מקווים שהניצחון המרשים יחזיר אותם לחלק העליון של הטבלה שם שהו בתחילת העונה.

שתי הקבוצות סבלו ממחצית ראשונה חלשה ומאופסת, אבל הקצב השתפר פלאים בפתיחת המחצית השניה, בה נכבשו לא פחות מ-6 שערים. ערן זגר העלה את באר שבע ליתרון בדקה ה-50, אבל היתרון הזה החזיק מעמד רק 7 דקות, כשהאורחים מצאו את השיוויון עם שער של עידו אקסברד. באר שבע לא אמרה את המילה האחרונה, ו-5 דקות בלבד לאחר מכן חזרה להוביל, כשג'וזף טאצ'י כבש בדקה ה-62. שמשון עוד ניסתה לחזור למשחק, אבל שער של גומז מרטינס בדקה ה-77 סגר את חלומות הקאמבק של האורחים. מיקי עטיה נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-88, ואקסברד הצליח רק לצמק בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully