וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישונט: "יהיה נחמד לשחק מול הנבחרת של אוחנה"

הונגריה הצעירה תשתתף בטורניר החורף הכולל את ישראל הצעירה, ומאמנה נרגש: "יש לי מישראל רק זיכרונות טובים"

נבחרת הונגריה הצעירה (עד 18) תגיע לישראל ביום ראשון הקרוב לקראת טורניר החורף (14-17 בדצמבר), שכולל מלבד נבחרת ישראל גם את גרמניה וסרביה. קשר העבר, שכיכב במדי בית"ר ירושלים והפועל תל אביב ושיחק גם בבני יהודה ואשדוד, יפגוש בטורניר חבר ותיק, אלי אוחנה, מאמן נבחרת הנוער של ישראל. השניים שיתפו פעולה במדי בית"ר ירושלים כשחקנים לפני יותר מעשור, ואוחנה אף אימן את פישונט בבני יהודה.

בראיון לאתר ההתאחדות אמר פישונט: "יש לי זיכרונות טובים מאד מהימים שלנו בבית"ר. לכל שחקן זר קשה להתאקלם במדינה חדשה, אבל אלי עזר לי מאד להצליח. בכל מקרה, אני שמח לחזור לישראל ותמיד כיף להיות כאן. יש לי מכאן רק זיכרונות טובים".

פישונט נפגש עם אנשי נבחרת הנוער של ישראל בטורניר צ'לה שנערך בספטמבר בסרביה ("אמרתי להם שעבר זמן רב מאז שהנבחרת שלנו שיחקה בישראל"), ומשם היתה הדרך קצרה להזמנה לטורניר החורף הבינ"ל.

"הדבר החשוב ביותר הוא לבלות כמה שיותר זמן ביחד, לדעת להכיר ולהרגיש אחד את השני, סיפר פישונט על הצלחת הנבחרות של הונגריה בתקופה האחרונה. "חשוב להעניק לשחקנים כמה שיותר משחקים מול נבחרות חזקות כדי שישיגו ניסיון בינ"ל, כמו בטורניר בישראל. יש לנו אמנם בעיה עם המועדונים בשל הכמות הגדולה של ימי האימונים בנבחרות, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

הנבחרת ההונגרית שתגיע לישראל אמנם תחסר שלושה שחקנים בכירים מקבוצת מ.ט.ק שייצאו עם קבוצתם לטורניר בליברפול, אבל עדיין מדובר בנבחרת חזקה: "רוב השחקנים שלנו משחקים באקדמיה של הכדורגל ההונגרי. יש לנו שחקנים מוכשרים ואיכותיים ושאיפות להצליח. הדבר הכי חשוב בגיל הזה הוא לפתח את השחקן ולא התוצאות. אנחנו רוצים להכין אותם כדי שבעוד כמה שנים הם יהיו שחקנים מקצוענים. מה שבטוח, יהיה משחק מאד מעניין. נחמד לשחק מול הנבחרת של אלי, ואנחנו נעשה הכל כדי להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully