וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ז'רביניו סידר לליון ליל שימורים

ז'רביניו הרשית בתוספת הזמן, וליל חזרה מ-3:1 לניצחון 3:4 על ליון. ניצחון בכורה לגרנובל, 0:1 על טולוז, אוקזר - נאנסי 3:1

בורדו הגדילה את הפער בפסגה בשבת, והערב (ראשון) לשתי קבוצות ניתנה הזדמנות לצמק את הפער. הראשונה, אוקזר, כשלה בביתה וחזרה לגודלה הטבעי עם הפסד 3:1 לנאנסי. ליון רצתה לשוב למקום השני, אך כשלה אף היא ולמרות שהובילה 1:3 על ליל, נוצחה על ירידה המארחת 4:3 בצורה דרמטית, כשאת שער הניצחון כבש ז'רביניו בתוספת הזמן. מזל טוב מגיע לגרנובל, שהשיגה ניצחון בכורה 0:1 על טולוז. גם בולון ניצחה לאחר 11 מחזורים, עם 1:2 ביתי על לאנס.

אוקזר - נאנסי 3:1

אחרי שראתה את מונפלייה ו-ואלנסיין חולפות על פניה, אוקזר רצתה לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבית מול נאנסי ולמחוק מהזיכרון את ההפסד 1:0 בפריס. אירניוש ילן, החלוץ הפולני שבכל המשחקים בהם נעדר אוקזר הפסידה, שוב נותר מחוץ לסגל בגלל פציעה וראה מהיציע את אנדרה לואיז נוגח את נאנסי ליתרון בדקה ה-25. עשר דקות לאחר מכן ניסיון הגבהה של ואלטר בירסה מכדור חופשי מ-30 מטרים הסתיים ברשת וקבע שיוויון. בדקה ה-51 נאנסי חזרה להוליך, כשהבלם עבדסלאם אואדו נגח לרשת בעקבות כדור קרן. יוסוף חאג'י סגר עניין בדקה ה-87 וגם הרחקה של בוקונדי סה האורח בתוספת הזמן לא שינתה דבר.

ליל - ליון 3:4

המאמן קלוד פואל יחד עם שחקניו ז'אן מאקון ואדרסון, חזרו למקום בו עשו את שמם, הפעם כשחקני ליון. אנשי ליל לשעבר רצו לחזור למקום השני ולהיצמד לבורדו, אבל נתקלו בקבוצה העיקשת של רודי גרסיה, מולה גם הצגה אישית של ליסנדרו לופז לא הספיקה. הארגנטינאי שלח ברגל שמאל אל הרשת של מיקאל לאנדרו כבר אחרי שתי דקות משחק כדי לעלות את ליון ל-0:1, קבע 0:2 בפנדל מדויק בדקה ה-22 והשלים שלושער מהיר בדקה ה-35, מבישול שני של קים קלסטרום, כאשר בתווך צימק פייר אלן פראו עבור ליל (24). אבל המחצית השנייה הייתה כולה בכיוון אחד, וליל הצליחה לחזור בגדול ולנצח. ז'רביניו מחוף השנהב הכניע את הוגו לוריס מזווית קשה (53), יוהאן קבאיי ניצל פנדל בדקה ה-70 וכשהיה נדמה כי השתיים תפרדנה ב-3:3 מרתק, הגיע רגע השיא בתוספת הזמן. החלוץ מחוף השנהב הרשית את הרביעי לליל, והעניק לה ניצחון אדיר על ליון.

גרנובל - טולוז 0:1

ניקולא דיוז, ששיחק במשך 12 עונות בטולוז, אירח עם גרנובל את חבריו לשעבר, וזאת אחרי שהמארחים צברו שלוש נקודות בשלושת המחזורים האחרונים - נקודות הבכורה שלהם העונה. גרנובל קיוותה לנצל את העייפות של טולוז על מנת להשיג גם ניצחון בכורה, ומי אם לא דיוז עקץ בדקה ה-80 אחרי בעיטה חופשית וסידר לקבוצתו סוף כל סוף ניצחון בכורה.

בולון - לאנס 1:2

שתי העולות נפגשו בבולון סור מר, כאשר המארחת חיפשה ניצחון ראשון מאז המחזור השלישי ואחרי חמישה הפסדים רצופים. לאנס ניצחה את שלושת משחקיה האחרונים והתקדמה למקום ה-15, אבל הערב הוכיחה שוב שיציבות היא לא המילה המתאימה לתאר אותה העונה. בולון איבדה בדקה ה-17 את מאמה נ'דיאיי בכרטיס אדום ונקלעה לפיגור בעקבות שער עצמי של בירה דמבלה (22), אבל שערים של אובידי קארורו (40) ועצמי של רומיין סארטר (45) סידרו לה ניצחון יקר.

עדכון ראשון: 19:45, 06/12/09
עדכון אחרון: 23:59, 06/12/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully