וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נס ראוי לציון

אחרי שהפסידה לה בטוטו, נקמה נס ציונה בקרית שמונה עם 0:3. כפ"ס ניצחה 1:2 את הכח. 1:1 בין רמת השרון לבית"ר שמשון

בצל השיתופים שלא כחוק של שחקנים בהפועל כפר סבא ובמכבי באר שבע, הליגה הלאומית חזרה אתמול (שישי) לעניינים עם קרבות צמרת ותחתית מרתקים, שאמורים להמשיך ולטרוף את הקלפים בליגה הכי לא צפויה בארץ. עירוני בת ים המשיכה בדהירה שלה והתכבדה לטפס, לפחות זמנית, למקום הראשון בזכות 0:1 ביתי על הפועל ירושלים. במשחק המרכזי קיבלנו דרמה גדולה עם ניצחונה של הפועל כפר סבא 1:2 על הכח עמידר רמת גן מפנדל של עידן שום בדקה ה-90. אחווה עראבה, שזכתה השבוע בניצחון טכני, פתחה את המחזור עם 1:1 מול בני לוד.

את ההפתעה של המחזור קיבלנו בנס ציונה, שם הפתיעו האורחים את קבוצתו של רן בן שמעון, עירוני קרית שמונה, עם ניצחון 0:3 גדול, שמנע מהאורחים לשמור על המקום הראשון בטבלה. עירוני רמת השרון יכלה לנצל זאת ולחזור לפסגה, אבל היא סיימה עם תשעה שחקנים ב-1:1 מול בית"ר שמשון תל אביב

אחווה עראבה - הפועל בני לוד 1:1

אחרי שלא ניצחה שלושה משחקים ברציפות ובסוף השבוע האחרון סיימה בעוד 0:0 מאכזב נגד הפועל כפר סבא, התבשרה אחווה עראבה שהיא זוכה בניצחון טכני בגלל שיתוף שחקן שלא כחוק בכפר סבא. הניצחון, שהעלה את עראבה למקום החמישי, סיפק נקודות חשובות במאבק הצמרת למומי זפרן ושחקניו, אבל לפחות מבחינת היכולת, הרי שעראבה עדיין ממשיכה לדעוך. הקבוצה אמנם ספגה את מספר השערים הנמוך ביותר בליגה, בדומה לעירוני קרית שמונה, אך מתקשה ליצור מומנטום. הפעם היה נדמה שבצורת הנצחונות של עראבה נקטעת כשרונן שוורצמן העלה אותה ליתרון מוקדם בדקה השביעית, אבל טל מאיר איזן לאורחים בדקה ה-52 וחילק את הנקודות.

עירוני בת ים - הפועל ירושלים 0:1

מעטים ציפו לראות את עירוני בת ים בפסגת הטבלה בשלב הזה של העונה. בת ים עובדת קשה לאחרונה על הנקודות שלה, ובשבוע שעבר היא חיכתה עד הדקה ה-83 כדי לנצח את הפועל מרמורק החלשה, וגם הפעם המשימה של שחקניו של דורון ממן לא הייתה קלה.

הירושלמים שלא ניצחו בארבעת המחזורים הקודמים החמיצו ניצחון על בית"ר/שמשון בשבוע שעבר, ולמרות שייצבו את ההגנה הרעועה שלהם ועמדו יפה במחצית הראשונה, הגיע השער היחיד במשחק מרגליו של אקקי מיקושטדזה בדקה ה-54 שהשאיר את בת ים עם שלוש הנקודות ואת ירושלים עם עוד אכזבה.

הפועל כפר סבא - הכח עמידר רמת גן 1:2

אם מישהו קיווה בהפועל כפר סבא שזו השנה שלה והנה היא על המסלול הנכון, הרי שהצרות לא הפסיקו לפקוד את הקבוצה של תומר קשטן, שכבר אחזה במקום הראשון, אבל אז הגיעו הפסדים לעירוני בת ים ולהפועל נצרת עילית. אם לא די בכך, כפר סבא שיתפה את ישראל זביטי המוצהב בשבוע שעבר וספגה הפסד טכני, שהרחיק אותה עוד יותר מהצמרת.

את המשחק הביתי מול הכח פתחו הירוקים היטב עם שער של שלומי אזולאי בדקה ה-17, אבל לירון דיאמנט הצעיר הגיב במהירות עם השוויון של האורחים בדקה ה-26. למעלה משעה של משחק חלש חלפה לפני הדרמה שקיבלנו בדקה ה-90, כשנגיעת יד שטותית ברחבה עלתה להכח בשריקה לפנדל, אותו ניצל עידן שום כדי להקפיץ את הכפר סבאים בחזרה למאבקי העלייה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

סקציה נס ציונה - הפועל קרית שמונה 0:3

בנס ציונה רק חיכו למשחק מול קבוצתו של בן שמעון, שהדיחה אותם בחצי גמר גביע הטוטו של הלאומית. לסקציה היו לא מעט טענות נגד השופט בסיום אותו משחק, אבל אין פתרון טוב יותר מאשר לפתור את הבעיות על המגרש. אחרי מחצית מאופסת, הצליחו המארחים למצוא את הקצב שלהם והחלו לתקוף את האורחים. בדקה ה-60 הם היכו לראשונה, משער של אופיר חמו, ו-4 דקות מאוחר יותר הכפיל יוסי אסייג את התוצאה.

בקרית שמונה, שהחלה לאבד גובה בשבועות האחרונים וסובלת מיובש בחלק הקדמי, ניסו נואשות לחזור למשחק ולמצוא את השער של המארחים, אבל במקום זה ראו את השער השלישי ברשתם. עמית אזולאי כבש בדקה ה-90 לזכותה של נס ציונה, ומנע מקרית שמונה את השיבה למקום הראשון בליגה, בעוד המארחים עלו למקום ה-8, רק 6 נקודות מראשות הטבלה.

בית"ר שמשון תל אביב - עירוני רמת השרון 1:1

בסוף השבוע האחרון בית"ר שמשון תל אביב סיימה ב-2:2 ואיבדה אפשרות להשלים ניצחון שלישי ברציפות ולהסתכל לעבר החלק העליון של הטבלה. לופא קדוש, שמנסה להכניס דם חדש בקבוצה, מתבסס העונה בעיקר על שחקנים צעירים, אבל הקבוצה עדיין רחוקה מחוף מבטחים. ברמת השרון, התעלמו מרצונות היריבה וקיוו לחזור לפסגה בעקבות התוצאות שהושגו במשחקים האחרים, אבל איבדו את רם סטי באדום בדקה ה-45. למרות זאת, אורן ניסים כבש לזכות רמת השרון בדקה ה-58, אבל מארק אמופה איזן בדקה ה-70 וניסים עצמו הורחק לאחר חמש דקות והשאיר את חבריו לחלץ תיקו בתשעה שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully