וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "ריאל הייתה טובה מאיתנו"

מאמן ברצלונה הודה כי קבוצתו לא הרשימה למרות הניצחון בקלאסיקו. לאפורטה התמוגג. פלגריני: "לא הגיע לנו להפסיד"

הניצחון ה-80 של ברצלונה במשחקי הקלאסיקו מול ריאל מדריד הושג הערב (ראשון), כאשר לקטלאנים הספיק שער אחד של המחליף זלאטן איברהימוביץ' בדקה ה-56 על מנת לנצח 0:1 ולחזור לראשות טבלת הליגה הספרדית. ריאל מדריד הייתה עדיפה במחצית הראשונה וסיכנה יותר את שערה של המארחת, אך החילוף של פפ גווארדיולה עשה את ההבדל ובארסה עדיין ללא הפסד ליגה העונה.

המאמן פפ גווארדיולה, שרשם עוד ניצחון במשחקו ה-50 על הקווים בליגה, אמר במסיבת העיתונאים: "ריאל הייתה טובה מאיתנו. היה חסר לנו איזון במחצית הראשונה, היו מרקחים גדולים מדי בין ההגנה לקישור. לאחר ההפסקה היינו טובים יותר. ביקשתי מהשחקנים לגלות סבלנות, להניע את הכדור והם עשו זאת. ביום שלישי, בניצחון על אינטר, גילינו מחדש את הרוח של העונה שעברה".

ז'ואן לאפורטה, נשיאה של ברצלונה, לא הסתיר את שמחתו בסיום. "אנחנו מנצחים ראויים בהצגה הגדולה ביותר בעולם", התגאה הנשיא. "היה כאן סבל, קושי, אושר ובסופו של דבר תהילה. ניצחנו משחק איכותי מול הקבוצה הטובה ביותר שעברה בקאמפ נואו, והוכחנו במשחקים מול אינטר וריאל מדריד שיש לנו יתרון אינדיבידואלי המאפשר לנו לנצח מפגשים כאלה. פויול היה אדיר הערב וכל הקבוצה הציגה רוח לחימה. יש לפנינו אתגרים רבים, אנו מציגים את המועדון באור חיובי ומשחקים כדורגל ברמה גבוהה ביותר".

"היה לנו קשה כי ריאל שיחקו באמת טוב היום", אמר קרלס פויול, המצטיין במשחק. "הם ידעו מה הם עושים, סגרו יפה מאחור וצופפו במרכז. איברהימוביץ' הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, ולמרות שלא היה כשיר במאה אחוז השער שלו היה חיוני. אי אפשר לבקש בכורה טובה מזו בקלאסיקו".

קסיאס: "התוצאה לא הוגנת"

מנואל פלגריני, מאמן ריאל מדריד, התקשה להשלים עם ההפסד. "התוצאה לא התאימה להלך הרוח במשחק, לא הגיע לנו להפסיד", אמר הצ'יליאני בסיום. "ברצלונה תמיד יריבה קשה במגרשה, אך שיחקנו טוב הערב. המשחק לא השתנה עם כניסתו של זלאטן. הוא כבש, אבל לא השפיע על המשחק".

כשנשאל לגבי החלפתו של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-66, השיב פלגריני: "כריסטיאנו תוכנן להיות על המגרש 60 דקות, יותר מזה היה מעשה פשוט לא חכם. הוא שיחק כמה שאמור היה לשחק". לגבי הדעיכה של קבוצתו לקראת הסיום, אמר פלגריני: "לא נפלנו מבחינה פיזית בשום שלב של המשחק".

"היו לנו הרבה מצבים, במיוחד זה שרונאלדו החמיץ במחצית הראשונה, אבל לא ניצלנו אותם", ביכה השוער איקר קסיאס את ההזדמנות שאבדה לקבוצתו. "הם, לעומת זאת, ניצלו בצורה מקסימלית את המצבים שלהם. התוצאה ממש לא הוגנת, היינו ראויים לתיקו".

סן איקר הוסיף: "אנחנו עוזבים את הקאמפ נואו עם פרצופים של טיפשים. מה שיותר מעניין זו התוצאה, ואנחנו הפסדנו, זה לא משנה ששיחקנו טוב יותר מברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully