וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתקעו בצומת אחים

29.11.2009 / 15:56

אנדי רם ומקס מירני הפסידו לבוב ומייק בריאן 7:6, 6:3 בגמר טורניר המאסטרס. רם המאוכזב: "כואב להגיע עד לגמר ולהפסיד"

אנדי רם פספס היום (ראשון) הזדמנות לצרף הישג שיא נוסף לטניס הישראלי, כשנוצח יחד עם בן זוגו מקס מירני בגמר הזוגות של טורניר המאסטרס על ידי האחים בוב ומייק בריאן 7:6, 6:3.

הצמד הישראלי-בלארוסי, שזכה השנה להצלחה מרשימה בסבב המאסטרס והעפיל לשני גמרים נוספים, סיים עונה מוצלחת במיוחד, וזכה בטורניר הנוכחי בפרס כספי של 140 אלף דולר ביחד. בשנה הבאה הצמד יתפצל, כאשר רם אמור לחבור למיכאל לודרה הצרפתי.

המערכה הראשונה הייתה צמודה ביותר, כאשר אף אחד מהצמדים לא הצליח להשיג שבירה. הבריאנים היו קרובים לעשות את זה במשחקון השביעי שבו השיגו שתי נקודות שבירה, אלא שרם ומירני הגיבו בשלוש נקודות רצופות משלהם ושמרו על ההגשה. במשחקון הבא הם עצמם היו קרובים לשבור, אבל אז האמריקאים היו אלה שהצליחו לחזור לחיים. בסופו של דבר המערכה הגיעה להכרעה בשובר שוויון, בו ניצחו הבריאנים 5:7, בעיקר בגלל טעויות של מירני במאני טיים.

במשחקון השמיני של המערכה השניה הגיעו האחים בריאן לשלוש נקודות שבירה וניצלו כבר את הראשונה, כדי לעלות ליתרון מבטיח של 3:5 במערכה. מכאן רם ומירני כבר לא יכלו לחזור, והאחים האמריקאים ניצחו בקלות את משחקון ההגשה הבא שלהם, בדרך לזכייה בטורניר כולו.

"מאוד מאכזב להגיע עד לגמר ולהפסיד, זה קשה", אמר אנדי רם בסיום, "במיוחד כשאנחנו משחקים מול הבריאנים, אנחנו אוהבים לשחק נגדם, גברנו עליהם כבר שלוש פעמים השנה, פעם אחת בכל טורניר. אנחנו מרגישים שיש לנו את הסגנון המתאים כדי לגבור עליהם. למעשה, גם היום שיחקנו נכון במשך רוב המשחק, השגנו כמה נקודות שבירה, אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. זו היה משחק צמוד, וגם השובר שוויון הוכרע עם נקודה פה נקודה לשם. הם כנראה רצו יותר את הניצחון הזה, והראו את זה במערכה השנייה. הם פשוט דחפו את עצמם למקום הראשון בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully