וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס נפצע קל בתאונת דרכים, ושוחרר לביתו

שחקן הגולף התנגש בברז כיבוי אש ובעץ, כשנהג ברכבו. הוא הועבר לביה"ח, ושוחרר. מהמשטרה נמסר כי הוא לא היה בגילופין

שחקן הגולף מספר 1 בעולם, טייגר וודס, נפצע הערב (שישי) בתאונת דרכים, כך דיווח עיתון בפלורידה. וודס, 33, נסע ברכבו, ועקב סיבה שעדיין לא ידועה התנגש בברז כיבוי אש ואחר כך בעץ. הוא הועבר לבית החולים, שם טופל ולאחר מספר שעות שוחרר לביתו.

בתחילה דיווח אותו עיתון כי וודס הועבר לבית החולים כאשר הוא במצב קשה, אך לאחר מכן התברר כי הוא היה מעורב בתאונת דרכים קלה, בה נפצע באורח קל, כפי שדיווחה רשת CNN. בהודעה שפרסמו מנהליו של הגולפאי ברשת התקשורת הארצית נמסר: "וודס היה מעורב בתאונת דרכים קלה. הוא נבדק, טופל ושוחרר כשהוא במצב טוב".

מהדיווח עולה כי התאונה התרחשה ב-2:25 לפנות בוקר לערך, כאשר וודס נהג במכונית הקאדילק אסקלייד שלו. עוד עולה מהדיווח כי כרית האוויר ברכב לא נפתחה, מה שמעיד על כך שוודס לא נהג במהירות גבוהה (מתחת ל-33 מייל לשעה). פטרול הסיור של פלורידה דיווח כי וודס לא היה שרוי בגילופין בעת התאונה, שעדיין נמצאת תחת חקירה.

לפי האתר הרשמי של וודס, שחקן הגולף נתון כעת בהפסקה בת שבועיים ממשחק, כאשר הוא היה אמור לשוב ולהתחרות במגרשים בתחרות ב-3-6 לדצמבר. וודס הוא אחד הספורטאים העשירים ביותר בעולם. לאחר שישב ברוב עונת 2008 בחוץ עקב פציעה, שב וודס בעונה האחרונה לשחק. הוא אמנם לא זכה באף תואר גדול השנה, אולם חווה עונה מוצלחת לאחר שזכה בגביע פדקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully