וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב המחר: גיא אסולין

אתר כדורגל אירופי חוזה עתיד מזהיר לישראלי של ברצלונה. "הוא כישרון גדול. אם הוא לא ייפצע, נראה ממנו הרבה"

בעוד העולם וספרד מתכוננים במרץ רב לקראת ה'אל קלאסיקו' שייערך ביום ראשון הקרוב, כאשר ברצלונה תארח את ריאל מדריד בקאמפ נואו, ממשיך אתר הספורט האירופי, 'גול', בסדרת הכתבות שלו על 'כוכבי המחר'. הפעם בחר האתר להתמקד בשחקנה הישראלי של קבוצת ברצלונה ב', הקשר הישראלי גיא אסולין.

"אסולין הוא כישרון בקנה מידה גדול במועדון הקטלאני", נכתב בכתבה. "כבר כשהיה שחקן צעיר הוא הזכיר בתנועתו את לאונל מסי". בכתבה ידעו להזכיר את ההיסטוריה של אסולין, שהחל את דרכו בהפועל חיפה, משם עבר בתחילת המילניום לבית"ר טוברוק. עוד נטען בכתבה כי שלמה שרף הוא שאיתר את הפוטנציאל הרב והכישרון שיש לילד, ואמר להוריו שהוא יכול לשחק בברצלונה.

בכתבה סקרו את הגעתו של אסולין לברצלונה והשתלבותו הטובה במועדון הקטלאני. כמו כן, לא שכחו לציין את הופעת הבכורה שערך במדיה של נבחרת ישראל במרץ 2008 נגד צ'ילה, כאשר גם הוסיפו לגבי פציעה שעבר בעונה שעברה, שעצרה מבעדו לפרוץ, כך נטען.

במאמר ידעו לספר על מועדונים גדולים ברחבי העולם, כגון ארסנל, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד ומילאן, ששמו דגש על הישראלי, כשגם הובא ציטוט של סוכנו של אסולין, פיני זהבי, שאמר בעבר: "קבוצות מסויימות הביעו עניין בגיא ואנחנו לא אומרים 'לא', אבל אסולין מרגיש טוב מאוד בברצלונה".

לסיכום המאמר נותן האתר את התחזית שלו לגבי המשך דרכו של אסולין: "לאסולין עדיין קשה לפרוץ ולהיכנס לקבוצה הבכירה של בארסה, אבל המאמן פפ גווארדיולה כבר הראה שהוא נותן צ'אנסים לשחקנים צעירים להוכיח את עצמם, ואם מסתכלים על ההתקדמות של פדרו, לדוגמא, זה רק עניין של זמן עד שאסולין יפרוץ, בגלל שיש לו את היכולות להיות שחקן בעל שם עולמי. אם הוא יישמר מפציעות וימשיך לבסס את עצמו בקבוצה השנייה של המועדון, אנחנו נראה עוד הרבה ממנו בעונה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully