וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: העילית של נצרת

נצרת עילית כבשה רביעייה שנייה ברציפות עם 2:4 על הכח וטיפסה למקום השני. קרית שמונה ראשונה אחרי 1:3 על לוד

הליגה הצמודה ביותר בישראל, הידועה גם בכינויה "הליגה הלאומית" המשיכה לספק לנו עניין בצמרת גם היום (שבת), כשהמחזור ה-11 נמשך עם עוד שינוי מרענן בחלק העליון של הטבלה. אחרי שאתמול כשלה 1:0 למכבי הרצליה משער נגיחה דרמטי של אודינקה אמברוס בדקה ה-86, השתלטה על הפסגה קרית שמונה אחרי שניצחה בביתה את הפועל בני לוד מהתחתית בתוצאה 1:3,

הערב דילגה נצרת עילית למקום השני עם 2:4 על הכח רמת גן. הפועל אשקלון אירחה את נס ציונה בנסיון לברוח מהתחתית, אך לא השיגה את שלוש הנקודות כשסיימה בתיקו 1: 1 עם האורחים. מכבי באר שבע והפועל ראשון לציון נפרדו ב-1:1

עירוני רמת השרון - מכבי הרצליה 1:0

החבורה המרשימה של יהודה זגורי הגיעה למשחק הביתי כשבמאזנה רצף של שלושה נצחונות רצופים, ושבעה משחקים רצופים ללא הפסד. אם כך, אין זה פלא שרמת השרון מוליכה את ליגת המשנה, תוך שהיא מחזיקה בחוליה ההתקפית החזקה בליגה (בצוותא עם הפועל כפ"ס), ואף באחת ההגנות הטובות מכולן. אלא שמול מכבי הרצליה זה לא היה כה פשוט, והאורחים, שהרשימו בעצמם עם 1:3 על הפועל ירושלים במחזור הקודם ו-0:2 על מרמורק במחזור שלפני, הראו שעם אופי ונחישות אפשר לעצור כל מומנטום של קבוצה יריבה.

הקבוצות הפגינו משחק אטי ולא מדויק במחצית הראשונה, שהסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה רמת השרון החזיקה יותר בכדור ושלטה בקצב, אולם לא הצליחה להרשית ומלבד שני מצבים נייחים של דודו אברהם לא הצליחה לסכן את שער היריבה. בסופו של דבר, ההרצליאנים הענישו את המארחים בדקה ה-86. התקפה מצד ימין הסתיימה בהגבהה על פי השער, הכדור חלף על פני שחקני הגנת רמת השרון ואודינקה אמברוס נגח לחיבורים כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 0:1 להרצליה. רמת השרון ספגה הפסד שני העונה, ואיבדה בעקבות כך את המקום הראשון בטבלה.

"אני בטוח שהשחקנים לא רצו להפסיד", אמר המאמן המנוצח יהודה זגורי בסיום, "אבל יש גם ימים כאלו. אני מקווה שההפסד לא ישפיע, נצטרך לתקן את זה בשבוע הבא".

עירוני קרית שמונה - בני לוד 1:3

משהו לא כל כך טוב עבר על החבורה של רן בן שמעון. אחרי שהובילה את הטבלה במשך כמה מחזורים הגיע צמד המשחקים האחרונים, בהן לא כבשה הקבוצה הצפונית בליגה אפילו פעם אחת, וסיימה פעמיים ב-0:0 מאכזב - פעם באשקלון, פעם בעראבה. במובן הזה, המפגש בין בן שמעון ושחקניו עם בני לוד החלשה, בא בדיוק בזמן. לוד, שבחמשת המשחקים האחרונים ניצחה פעם אחת בלבד, ומחזיקה בהתקפה הגרועה בליגה עד כה, עם שבעה שערים בלבד בעשרה מחזורים, רשמה הפסד שישי העונה.

הפתיחה הייתה של המארחת, שעלתה ליתרון 0:1 משער של ויאם עמאשה בדקה ה-4. הגנת לוד לא הספיקה להתארגן, וכבר שלפה כדור שני מהרשת, אחרי כיבוש של אלרואי כהן בדקה ה-12. קריית שמונה המשיכה לשלוט במגרש ובדקה ה-34 רשמה 0:3 גדול על האורחים משער של בני בן זקן. בדקה ה-50 איבדה לוד את אביעד דנן בכרטיס אדום, אולם גם קריית שמונה נותרה בעשרה שחקנים כאשר עבור שתי דקות בלבד ראה עמיר נוסבאום את הכרטיס האדום. בדקה ה-78 הצליח עבד אל קאדר לצמק עבור האורחים.

הפועל אשקלון - נס ציונה 1:1

קצת קשה להאמין, אבל הפעם האחרונה שהפועל אשקלון ניצחה בליגת המשנה היתה אי שם בשבוע השני של ספטמבר, אז גברו אורי מלמיליאן ושחקניו 1:2 על הכח עמידר רמת גן. מאז החל לו רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, שכלל שלושה הפסדים וארבע תוצאות תיקו. הדרומיים אמנם נמצאים מעל הקו האדום, אבל מצבם עדיין לא מעודד במיוחד גם אחרי המפגש עם נס ציונה, בו רשמו משחק שמיני רצוף ללא ניצחון. הפתיחה הייתה דווקא מעודדת עבור שחקניו של אורי מלמיליאן, שעלו ל-0:1 בזכות שער של אבי אבינו. אבל היתרון לא החזיק מעמד הרבה זמן. בדקה ה-27 אופיר חמו השווה לנס ציונה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הכח עמידר רמת גן - נצרת עילית 4:2

ניצחון החוץ 1:2 בבת ים על עירוני המקומית היה בסך הכל הניצחון השני העונה של הכח עמידר רמת גן, אלא שעל אף שלוש הנקודות, נשארו שחקניו של רונן ויינשטיין בצד הלא נכון של הקו האדום. הערב הם קיוו להמשיך להתקדם, אך לנצרת עילית הלוהטת היו תכניות אחרות. שבוע אחרי ה-1:4 המרשים על הפועל כפר סבא דהרה נצרת לעוד רביעייה מצוינת, והיא כבר במקום השני המכובד.

דווקא הכח עלתה ראשונה ליתרון משער של גל לוי בדקה ה-20, אבל איסלאם כנעאן איזן כעבור חמש דקות. אריק ניירקו השלים את המהפך בדקה ה-50, ומוחמד כליבאת כבש את השלישי בדקה ה-75. מוטי כלטוב התכבד ברביעי בדקה ה-85, ושתי דקות לסיום צימק משה בן לולו לסגולים.

מכבי באר שבע - הפועל ראשל"צ 1:1

לאחר שהפסידה במחזור הקודם בביתה לרמת השרון, רצתה קבוצתו של יעקב הלל לחזור לתלם, רצון שהיה קיים באופן לא פחות מובהק אצל הבאר שבעים. המארחת, במשחקו השני של שרון אביטן כמאמן הקבוצה, הגיעה למשחק החשוב עם רצף לא מחמיא במיוחד של שלושה הפסדים רצופים, והערב עצרה אותו. תום גולן כבש בדקה ה-30 את השער של האורחים, אבל ערן זגר איזן בדקה ה-74 ומנע מראשון לציון לחגוג ניצחון חוץ ראשון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully