וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט מונה למאמן פורטסמות

הפתעה: המאמן הישראלי הסכים לקחת את הג'וב בפומפי. המנכ"ל סטורי: "הוא מאמן עם מעמד וניסיון, מאמינים שהוא האיש שיציל אותנו מירידה"

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: רן צימט

אברהם גרנט מונה למאמן פורטסמות, כך הודיע המועדון היום (חמישי) בצהריים. הישראלי, ששימש בשבועות האחרונים כמנהלה הטכני של הקבוצה, יחליף על הקווים את פול הארט שפוטר ביום שלישי. גרנט בן ה-54 כבר עבד בעונת 2006/7 כמנהל הטכני של פורטסמות לפני שעבר לעמדה דומה בצ'לסי ולאחר מכן עבר לקווים אחרי פיטוריו של ז'וזה מוריניו. בתום עונת 2007/8 פוטר מהמועדון הלונדוני ומאז לא אימן.

"אברהם הוא מאמן עם מעמד וניסיון שכבר עבד ברמות הגבוהות ביותר", אמר יו"ר המועדון, פיטר סטורי, "ההנהלה מאמינה שהוא האיש שיעזור לנו להינצל מירידה. אברהם מכיר את המועדון, את השחקנים ואת כל הארגון בפראטו פארק, כך שלהפוך אותו למאמן הקבוצה היה המהלך הגיוני".

מקור המקורב לקבוצה שפך בפני התקשורת האנגלית עוד פרטים על העסקה החדשה: "אברם חתם לשלוש שנים ולא ביקש מאמנים חדשים, הוא ישאיר את הצוות הקיים. יש שיחות על עוד כסף שיוזרם למועדון בינואר, ויש הצעות לשניים עד שלושה שחקנים חדשים".

פורטסמות מדורגת במקום האחרון בפרמיירליג, עם שבע נקודות בלבד מ-13 משחקים. ביום שבת תפגוש הקבוצה את מנצ'סטר יונייטד (17:00, שידור ישיר בספורט 2) אך גרנט לא ירשם למשחק כמאמן. רק אחרי המשחק תגיש פורטסמות בקשה לשינוי הסטטוס שלו ולקבלת רשיון עבודה כמאמן. גרנט יעביר את אימון הבכורה שלו ביום שישי, ביחד עם חברי הצוות המקצועי פול גרובס ואיאן וואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully