וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "אני מרוצה מהדרך שלנו, נשתפר בעתיד"

עמרי כספי קבע שיא קריירה עם 17 נקודות נגד יוסטון, אבל סקרמנטו הפסידה 113:106. למרות הכל, כולם מרוצים

סקרמנטו קינגס רשמה לפנות בוקר (ראשון) עוד פספוס, אחרי שהפסידה ליוסטון רוקטס 113:106. כמו מול דאלאס, גם זה היה משחק עם פייבוריטית ברורה, וסקרמנטו הפתיעה שהצליחה למחוק פיגור של 15 נקודות מהרבע השני, ולעלות ליתרון ברבע השלישי. כספי השיג את שיא הקריירה שלו עד עכשיו באן.בי.איי, כשקלע 17 נקודות והוריד 8 ריבאונדים ב-36:15 דק' של משחק. טייריק אוואנס, שנפגע באצבע ידו במשחק הקודם נגד דאלאס, לא שיחק הפעם.

אחרי שהיה לו חלק חשוב בחזרתה של סקרמטו לחיים, כספי היה זה שהעלה אותה ליתרון הראשון ברבע השלישי, כשהעלה ל-69:71 אחרי קצת יותר משש דקות, וסיים ריצת 0:11. לקראת סיום הרבע הזה, כספי וספנסר הוז כבר העלו את הקינגס ליתרון של חמש נקודות. היתרון עבר בין שתי הקבוצות עד שנותרו 4 דקות לסיום. אז, נקודות יקרות של לואיס סקולה וקארל לאנדרי לצד החטאות של כספי והוז העלו את הרוקטס ליתרון 101:107, מה שסיים את הקאמבק של סקרמנטו למשחק.

שישה שחקנים מסקרמנטו קלעו בדאבל פיגרס. ספנסר הוז הוביל אותם עם 24 נקודות ו-9 ריבאונדים, בנו אודריך סיים עם 18 ו-8 אסיסטים וכספי כאמור סיים ערב מרשים עם 17 נקודות (6 מ-15 מהשדה, 1 מ-3 לשלוש) ו-8 ריבאונדים. לואיס סקולה הוביל את יוסטון עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים, קארל לאנדרי קלע 20 וטרבור אריזה סיים עם 19.

עמרי כספי אמר בסיום המשחק: "זה היה משחק קשה מאוד נגד קבוצה טובה מאוד. הגענו למצבי קליעה, אבל החטאנו את הזריקות. אני מרוצה מהדרך שבה שיחקנו, אנחנו נשתפר בעתיד. אנחנו מתקדמים צעד אחר צעד, ויש לנו עוד דרך ארוכה".

המאמן פול ווסטפאל הוסיף: "אני אוהב את רוח הלחימה שיש בקבוצה הזאת, כולם צריכים להיות מרוצים מהדרך שבה שיחקנו, לצערי לא הצלחנו להפיק ממנה ניצחון. לקבוצה הזאת יש לב גדול, אבל עדיין לא למדנו איך לנצח משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully