וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ארבע בדרך לשלוש

נצרת עילית הביסה 1:4 את כפ"ס ועלתה על חשבונה למקום השלישי. רמה"ש השיגה 0:1 דרמטי בראשל"צ. לוד-אשקלון 0:0

אחרי הפגרה שנחתה עליה, הליגה הלאומית שבה עם לא מעט עניין, דרמה ומתח, אבל גם עם משחקים דלים בשערים. כהרגלה, הליגה מותחת מתמיד והסיפור הגדול בצמרת ממשיך להיות עירוני רמת השרון. החבורה של יהודה זגורי יצאה למשחק חוץ קשה מול ראשון לציון וחזרה עם ניצחון דרמטי 0:1 משער ניצחון של אורן ניסים בדקה ה-88. המארחת הסתבכה בתחתית לאחר שהכח עמידר ר"ג הפתיעה עם ניצחון חוץ 1:2 על עירוני בת ים מהצמרת. קרית שמונה ועראבה איבדו נקודות חשובות בצמרת לאחר 0:0 ביניהן במשחק שנערך בסכנין.

בשבת נפגשו הפועל בני לוד והפועל אשקלון לקרב תחתית לוהט, אותו הן סיימו ללא שערים והתחלקו בנקודות. הפועל כפר סבא ניסתה לא למעוד שוב, כפי שעשתה נגד בת ים, אבל לא הצליחה כאשר הובסה בנצרת עילית על ידי הפועל המקומית 4:1, שעלתה על חשבונה למקום השלישי בליגה.

הפועל ראשון לציון - עירוני רמת השרון 1:0

משהו לא ממש טוב עובר על שחקניו של יעקב הלל, שמתקשים ליצור לעצמם מומנטום בלאומית ועומדים על שני ניצחונות בלבד מפתיחת העונה. גם היום (שישי) במשחק הבית שנערך באצטדיון באשדוד, עקב שזרוע באצטדיון הברפלד, לא הצליחו הכתומים לנצח גם כאשר היריבה שיחקה ברוב שלבי המחצית השנייה ב-10 שחקנים. רמת השרון שלטה ללא עוררין במחצית הראשונה שאורן ניסים ודודו אברהם החמיצו ממצבים קורצים. המגמה השתנתה במחצית השניה לאחר המגן אדר כהן הורחק בדקה ה-56. המקומיים תקפו ובדקה ה-70 החמיץ מגלן אוואלה מול שער חשוף. החבורה של יהודה זגורי כבשה העונה לפחות שער אחד בכל משחק וכך קרה גם הפעם. 88 דקות חיכו ברמה לשער המיוחל והוא הגיע מהחלוץ הוותיק אורן ניסים, שקיבל מסירה נפלאה מאברהם וכבש מול טוביה קוז'יקרו. בתוספת הזמן הורחק רובי רגב המקומי, שפגע בניסים ללא כדור.

עירוני בת ים - הכח עמידר רמת גן 2:1

לפני הפגרה הדהימה עירוני בת ים את הפועל כפר סבא עם ניצחון חוץ 2:3 משער ניצחון של יניב סבג בדקה ה-89 ועלתה למקום הרביעי. כנראה שאוויר הפסגות השפיע לרעה על שחקניו של דורון ממן מול האחרונה בטבלה. אחרי 78 דקות מאופסות הגיע אגם משיח וכבש לסגולים של רונן ויינשטיין. שתי דקות מאוחר יותר טל שמעיה קבע 0:2 מדהים לאורחת. ברונו קזנובה הארגנטינאי רק צימק בדקה ה-90. הכח משיגה ניצחון שני העונה, עולה זמנית מעל הקו האדום ותקווה סופסוף לצאת לדרך חדשה ולברוח מהתחתית. בת ים הפסידה לראשונה לאחר ארבעה משחקים ברציפות, הפסד שאולי יחזיר את המערכת למציאות.

אחווה עראבה - עירוני קרית שמונה 0:0

הקבוצה של רן בן שמעון, עם פטי נימבה שהחלים מפציעה ושב להרכב, לא יכלה בדוחא לעולה החדשה, שפתחה נפלא את העונה, אך איבדה מאז את הקצב. המשחק שנערך בסכנין היה חלש וללא אירועים מיוחדים. עראבה עלתה ללא שחקנים זרים לאחר שהשחרור הבינלאומי של חלוץ הרכש סיאד זיליץ' עוד לא התקבל והקשר הסלובקי מרטין דוריצה סבל מפציעה. ואכן, קרית שמונה החזיקה יותר בכדור והייתה מעט מסוכנת יותר, אבל לא הרבתה לסכן את שגיא שטראוס. בדקה ה-59 היה אלכס לויט קרוב לשער עבור עראבה, אך הבעיטה שלו פגשה במשקוף. תומר סויסה היה קרוב בדקה ה-76, אבל שטראוס הדף את הבעיטה המסוכנת. השוער היה במקום גם בדקה ה-88 לניסיון מסוכן של אלרואי כהן ועמוק בתוך תוספת הזמן הציל שער בטוח מנגיחה של ויאם עמאשה. בסיום, תיקו מאופס שמשאיר את הקבוצה של רן בן שמעון במקום השני מרחק שתי נקודות מרמת השרון. עראבה תנסה לחזור למסלול במשחק החוץ בכפר סבא במחזור הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הפועל בני לוד - הפועל אשקלון 0:0

שתי הקבוצות שנאבקות וכנראה תמשכנה להיאבק לפחות בשבועות הקרובים על פרידה מהחלק המסוכן של הטבלה
, נפגשו בלוד לקרב תחתית מסקרן. הלודאים, שניצחו העונה פעמיים, ואשקלון, שקיוותה להשיג ניצחון שני העונה, סיימו את המשחק שלהן ללא כיבושים והתחלקו בנקודות. אגודה קאובינה מאשקלון הורחק בדקה ה-30 בכרטיס אדום.

אשקלון מדורגת במקום ה-13 לאחר התיקו עם 9 נקודות, בעוד בני לוד מקום תחתיה עם אותו מספר נקודות כמוה אולם יחס שערים פחות טוב משל הקבוצה של אורי מלמיליאן.

הפועל נצרת עילית - הפועל כפר סבא 1:4

אחרי שחוותה לפני מספר שנים את ליגת העל, נצרת עילית סימנה לעצמה מטרה לחזור לשם ולהילחם ביריבותיה בחירוף נפש. אחרי שהקבוצה איבדה נקודות חשובות, היא השיגה במחזור הקודם ניצחון 0:2 על אחווה עראבה, והפעם היא השיגה עוד שלוש נקודות שהזניקו אותה מעל כפר סבא עד למקום השלישי עם 18 נקודות.

מוחמד כליבאת כבש צמד (10, 40), לפני שג'ורג' בייסה צימק בדקת הסיום של המחצית הראשונה, והפיח תקוות מחודשות אצל כפר סבא. אלא שרבע שעה אחרי פתיחת המחצית השנייה, איסלם כנעאן (60) החזיר את יתרון שני השערים לביתיים. 10 דקות לאחר מכן אריק ניירקו הרשית את הרביעי לנצרת עילית וחתם את תוצאת המשחק.

בכפר סבא ראו את עצמם לפני שבועיים נשארים במהלך הפגרה במקום הראשון, אבל הפסד לבת ים וכעת ההפסד הנוסף לנצרת עילית מרחיקים את הקבוצה של תומר קשטן מהצמרת. כמובן שבליגה הלאומית עוד הרבה יכול להשתנות וצמד הפסדים זה לא מה שיזיז את כפר סבא ממירוץ העלייה לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully