וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאתם בן ארפה ייזרק ממארסיי

הקשר הבעייתי קילל את המאמן דידייה דשאן ובמועדון החליטו לשחררו בינואר. המנהל הספורטיבי: "יש לו חודשיים לחכות"

חאתם בן ארפה נמצא בדרך החוצה ממארסיי לאחר שהיה מעורב בתקרית חמורה עם המאמן דידייה דשאן. על פי פרסומים בצרפת הבוקר (רביעי), הקשר בן ה-22 תקף את מאמנו מילולית בשלל קללות עסיסיות ובמועדון החליטו לשחרר אותו כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר הקרוב לכל המרבה במחיר. ככל הנראה, בן ארפה סיים את הסיפור שלו במועדון ויעביר את החודשיים הקרובים באימונים בלבד.

השחקן הבעייתי נרכש מליון בקיץ 2008 תמורת 12 מיליון יורו, אך לא הצליח להביא לידי ביטוי את יכולתו תחת אריק גרטס ודשאן. "למאמן יש את כל התמיכה מאיתנו", אמר המנהל הספורטיבי חוזה אמיגו, שדווקא נחשב לאחד מתומכיו של הקשר, והוסיף: "יש לו עוד חודשיים לחכות ואנחנו מקווים שהוא ישמור על גישה מקצוענית עד אז".

בן ארפה אמנם התנצל בפני דשאן על התקרית, אך כלל לא ברור אם ייכלל בסגל למשחק ההשלמה נגד פאריס סן ז'רמן ביום שישי. "אני יכול לעזור לו, אבל הוא מחזיק את המפתחות", אמר דשאן. "הכל עניין של איזון. יש לו את הכישרון, אבל כדורגל דורש ממך גם דברים אחרים".

פורטסמות כבר הביעה עניין בשירותיו של הקשר הצרפתי, אך על פי דיווחים בצרפת בבן ארפה מעוניינות גם טוטנהאם, סביליה, ויאריאל, שטוטגארט וליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully