וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלדוצ'י: "ביקשנו שגל מקל ישוחרר ממכבי ת”א”

איתן נוח

17.11.2009 / 17:50

מאוריציו באלדוצ’י, סוכנו של הרכז הצעיר, אישר כי שחקנו מעוניין לעזוב את הצהובים. מזרחי: ”נערכות שיחות, כלום לא סגור”

עם ממוצע של 22 דקות בליגת העל עד כה ודקת משחק אחת בלבד ביורוליג, לגל מקל נמאס. הגארד הצעיר ביקש היום (שלישי) להשתחרר ממכבי תל אביב לאור הישיבה הממושכת על הספסל. כזכור, רכז נבחרת ישראל בחר לחתום באלופה הצהובה לקראת סוף חודש אוגוסט, לאחר התלבטויות רבות, כאשר באותו זמן בדיוק החתימה מכבי תל אביב גם את דורון פרקינס. לאחר מכן טען אביו של השחקן כי בנו לא יהיה רכז שלישי, אך לבסוף, אחרי מספר שיחות עם אנשי הקבוצה, החליטה משפחת מקל להישאר בצהוב.

והיום, כאמור, הודיע מקל לאלופה הנצחית על רצונו להשתחרר לקבוצה אחרת במטרה לקבל דקות משחק. סוכנו של השחקן, מאוריציו באלדוצ'י, הסביר: "אכן ביקשנו שהוא ישתחרר ממכבי תל אביב. הוא טוב מידי בשביל לשבת על הספסל. במכבי צריכים להבין שאם שחקן לא מרוצה בקבוצה, אין שום סיבה להשאיר אותו".

יושב ראש מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, אמר בתגובה: "בין גל לבינינו נערכת שיחות. שום דבר לא סגור". את תגובתו של גל מקל לא ניתן היה להשיג.

בשלושת המשחקים הראשונים העונה העמיד מקל מספרים של 7.3 נקודות ו-3.3 אסיסטים למשחק אך ביורוליג, כאמור, ראה דקה אחת בלבד, במשחק מול צסק"א. מאמן הקבוצה, פיני גרשון, מעדיף עד כה באופן גורף את דורון פרקינס ואנדרו ויז'נייבסקי על חשבון הרכז הצעיר, תגלית העונה שעברה, שהוביל את גלבוע/גליל לפיינל פור, ופילס את דרכו אל עמדת הרכז הראשון של נבחרת ישראל בקיץ.

* ביום חמישי תחנוך הקבוצה אולם ספורט חדש באבן יהודה על שם המאמן האגדי, רלף קליין ז"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully