וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש ומכבי חיפה נפרדו ב-0:0

הירוקים שוב לא מצאו את הרשת, סיימו בתיקו מאופס וחלש עם החבורה של עזורי בגביע הטוטו, והעפילו לרבע גמר המפעל

לאחר שלושה ימי מנוחה רצופים, חזרה הערב (שני) מכבי חיפה לכר הדשא, כששיחקה באצטדיון הקופסא מול הפועל באר שבע במסגרת גביע הטוטו. הירוקים, שניצבים בגאון בפסגת ליגת העל עם מאה אחוזי הצלחה לאחר תשעה מחזורים, הגיעו למשחק במפעל המשני הערב מהמקום השני בבית א', שלוש נקודות אחרי הפועל פתח תקוה שבראש, אך עם שני משחקים חסרים. לאחר תשעים דקות משעממות למדי, הראה לוח התוצאות 0:0 משקף, שלמעשה העלה את חיפה לרבע גמר המפעל, אך לא באופן משכנע.

מאמן הקבוצה, אלישע לוי, העלה הערב בהרכב בין השאר את שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי, ליאור רפאלוב, דקל קינן וכן את ג'ון קולמה, שהתאושש במהירות מפציעתו, אך היכולת הירוקה היתה רחוקה מלהרשים, ולוי ניצל את הדקות על מנת לשתף מספר שחקנים צעירים, ביניהם טאלב טוואטחה, אמיר אדרי, שי מימון, טיאגו דוטרה וישראל זגורי. מי שלא נטלו חלק במשחק הם יניב קטן ואייל גולסה הפצועים, וכן בירם כיאל, שנמצא עם הנבחרת הצעירה.

גם הפועל באר לא הציגה כדורגל גדול בלשון המעטה, אך למרות זאת הצליחה לאיים על שערו של אמיר אדרי מספר פעמים. גיא עזורי העלה הרכב חזק למדי, אך קבוצתו לא מצאה את הרשת, וגם לאחר המשחק הערב היא ניצבת במקום האחרון של בית א', כשלחובתה אפס נצחונות במפעל. מי שנבחן בשורות האדומים הערב היה מרקוס גלרסה הארגנטינאי, ששיחק בבאנפילד כמגן/קשר. בשורה התחתונה, שתי הקבוצות יקוו ליכולת טובה יותר, כשחיפה תארח את אחי נצרת החלשה, ובאר שבע תפגוש למשחק מעניין את מכבי תל אביב, במשחק שיחתום את המחזור העשירי בליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 12 - שלומי ארבייטמן פרץ מצד שמאל, העביר כדור רוחב לעלי עותמן שמחוץ לרחבה בעט החוצה.

דקה 35: יוסי אופיר בעט פצצה מ-25 מטרים, אדרי כבר נכנע, אבל הכדור פגע במשקוף.

דקה 47 - אסולין פרץ ממרכז המגרש ובעט כדור חזק מ-20 מטרים לפינה הימנית של אדרי, שהדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 62 - דוד רביבו קיבל כדור מחוץ לרחבת חיפה ובעט חזק, מטר מעל הקורה של אדרי.

דקה 64 - אסולין עבר את מימון וטוואטחה והשאיר כדור גדול לגיל בלומשטיין, שלבד מול אדרי בעט ברשלנות לידיים של השוער שהצליח להדוף.

דקה 66 - אסולין שוב במרכז העניינים. החלוץ קיבל כדור כ-16 מטרים מהשער ומסר לאייל שן, שבעט היטב מחוץ לרחבה, אך אדרי שוב הציל את חיפה.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי; אייל משומר, דקל קינן, שי מימון (ז'ורז'ה טשיירה, 46), טאלב טוואטחה; ג'ון קולמה טיאגו דוטרה (ישראל זגורי, 56), ליאור רפאלוב, עלי עותמאן; ולדימיר דבאלישווילי, שלומי ארבייטמן (אייל שטרכמן, 67).

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה; אביתר אילוז (חגי יצחק, 70), דנילו מוריירה, פבל פרגל, נדב קידר (אופיר דודזאדה, 80); אייל שן, יוסי אופיר (משה אסולין, 80), מרכוס גלרזה, דוד רביבו; אוהד קדוסי (גיל בלומשטיין, 57), חנן פדידה (ליאור אסולין, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully