וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הצעירה הפסידה 1:0 במונטנגרו

הנבחרת הישראלית שלטה בדקות רבות, אך נכנעה לנגיחה של ניקוליץ' ונוצחה 1:0 במשחק אגרסיבי שקטע לה את המומנטום

בזמן שהנבחרת הבוגרת כבר מזמן יושבת בבית ונבחרות הנוער והנערים סיימו קמפיינים מאכזבים במיוחד, תקוות הכדורגל הישראלי נשענו היום (שבת) על הנבחרת הצעירה. שחקניו של מוטי איוניר התארחו באיצטדיון גרדסקי בפודגוריצה אצל נבחרת מונטנגרו, וחוו הפסד ראשון בקמפיין, 1:0, במשחק שנעצר יותר מדי פעמים והתאפיין באגרסיביות וקשיחות רבה. גם התקווה הגדולה איכזבה, אך לה עוד יש אפשרות לתקן.

ישראל ניצחה בחוץ עם שערים בדקות הסיום את בולגריה וקזחסטן, עימה סיימה בתיקו ביתי במשחק הפתיחה, אולם הפעם לא הצליחה להביא לידי ביטוי את האיכויות הטכניות מול הפיזיות המונטנגרית. איוניר העלה הרכב התקפי, כשבן סהר וטוטו תמוז קיבלו תמיכה מגיא אסולין ומוחמד גדיר, אבל כדור חופשי מדויק שמצא את ראשו של סטפן ניקוליץ' בדקה החמישית שיבש את כל התוכניות. מכאן נאלצה הנבחרת הישראלית לעסוק במרדף ולקוות לטעויות בהגנת המארחים.

גדיר פינה את מקומו לעידן ורד כבר בדקה ה-34, וישראל ביססה את שליטתה במגרש, אבל ולאדן גיליין המקומי המשיך לעמוד בפרץ והציג יכולת נפלאה. בחצי השעה האחרונה גם דודו ביטון נכנס על חשבון המגן עודד אלקיים כדי לתגבר את החלק הקדמי, אבל מונטנגרו, ללא סטבן יובטיץ' הפצוע ובהנהגת איבן פאטיץ', הוכיחה למי שעוד לא הבין כי מדובר בסוס השחור של הבית ועלתה למקום הראשון עם 10 נקודות ומשחק עודף. ישראל חייבת לנצח את בולגריה באיצטדיון רמת גן ביום רביעי, אם ברצונה להמשיך ולהתחרות עם מונטנגרו ושבדיה על הכרטיס לאליפות אירופה.

מהלך המשחק

דקה 5: גול! ההרכב ההתקפי של ישראל לא הספיק להשפיע, כשסטפן ניקוליץ' העלה את המארחים ליתרון מוקדם כשנגח לרשת אחרי בעיטה חופשית של סלובודאן לקיצ'ביץ'. 0:1 למונטנגרו

דקה 15: בן סהר בניסיון ראשון לעבר שערו של ולאדן גיליין, אך הכדור של החלוץ הישראלי יצא החוצה.

דקה 25: מוחמד גדיר נעצר אצל השוער גיליין, וכעבר תשע דקות פינה מקום לטובת עידן ורד.

דקה 50: גיא אסולין שלח בעיטה טובה למסגרת, גיליין הדף.

דקה 55: שוב סהר, המסוכן מבין שחקני הנבחרת, לא הצליח לנצל הזדמנות לכבוש ונעצר אצל גיליין.

דקה 78: ג'ורוביץ' יכול היה להכפיל את יתרונה של מונטנגרו, אך הוא החמיץ את ההזדמנות.

דקה 90: רן אבוקרט ראה צהוב שני והורחק. ישראל תשחק בתוספת הזמן עם עשרה שחקנים.

הרכב נבחרת ישראל: אריאל הרוש, עודד אלקיים (דודו ביטון, 62), דין מורי, אושרי רואש, אבי ריקן, אלמוג כהן, רן אבוקרט (הורחק, 90), גיא אסולין, מוחמד גדיר (עידן ורד, 34), בן סהר (עומר דמארי, 74), טוטו תמוז.

הרכב נבחרת מונטנגרו: ולאדן גיליין, מיושקו בויוביץ', דרשקו בוז'וביץ' (לזר מרטינוביץ', 52), איבן קצ'וייביץ', סלובודאן לקיצ'ביץ', נמניה ניקוליץ', סטפן סאביץ', סטפן ניקוליץ' (פטר גרביץ', 71), איבן פאטיץ', מרקו ג'ורוביץ', אדמיר אדרוביץ' (בוריס בולאיץ', 68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully