וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס לרונאלדו: "אתה מסר לילדים הצעירים"

נשיא המדינה פגש בחלוץ במהלך ביקור בסאו פאולו והוסיף: "יש בך לא רק כישרון ואישיות אלא גם יכולת ללמד ילדים שלום"

נשיא המדינה, שמעון פרס נפגש הערב (חמישי) בסאו פאולו עם שחקנה של קורינטאס הברזילאית, רונאלדו, במהלך ביקור ממלכתי שעורך הנשיא בימים אלו בברזיל. הפגישה עוררה עניין רב בקרב התקשורת הברזילאית והישראלית ועשרות עיתונאים מילאו עד אפס מקום את האולם בו נערכה הפגישה.

פרס אמר לרונאלדו בפתיחת הפגישה: "חבר יקר, זו לא הפעם הראשונה שאנו נפגשים. אני עדיין זוכר כשביקרת בישראל במשחק מיוחד של ילדים פלשתינאים וישראלים. בעולם אתה כוכב ובישראל אתה מסר לילדים הצעירים". הנשיא המשיך ואמר: "מימיי לא ראיתי ילדים עם עיניים כה בורקות כשהם מסתכלים על מישהו כפי שראיתי בביקורך בישראל. הבאת להם מסר של שלום לפיו כדורגל הוא ענף בו מפסידים ומנצחים בלי שפיכות דמים והם לומדים לחיות ביחד."

הנשיא החמיא לשחקן ואמר: "אני חושב שאתה עושה דבר מדהים. יש בך לא רק לא רק כישרון ואישיות אלא יכולת ללמד ילדים שלום". הנשיא הזמין את השחקן לבקר שוב בישראל ואמר "אני מזמין אותך לבקר בישראל למען הילדים, השלום והעתיד". רונאלדו השיב לנשיא: "זה כבוד גדול לפגוש אותך. אני עדיין זוכר את הביקור בישראל והוא היה מצויין. ביקרתי גם ברשות הפלשתינאית וגם בישראל בדיוק כדי להעביר מסר של שלום שאנו צריכים בעולם. זה היה תענוג שלי להעביר מסר כל כך חיובי ואני רוצה לברך אותך על ביקור הגומלין במדינה שלי."

רונאלדו נענה לבקשת הנשיא והוא צפוי לבקר בישראל בשנה הקרובה. בסיכום הפגישה העניק הנשיא לרונאלדו חולצה של נבחרת ישראל בכדורגל ורונאלדו העניק לו חולצה של קורינטיאס, קבוצת כדורגל בסאו פאולו בה הוא מככב.

  • עוד באותו נושא:
  • רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully