וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז זאת המלחמה שהבטחתם?

ריאל דיברה על איך תמחק את ה-4:0 מול אלקורקון, אך ניצחה 0:1 בלבד, והודחה מגביע המלך. בארסה הביסה 0:5 את קולטורל

ריאל מדריד ידעה שכבודו של המועדון יעמוד הערב (שלישי) על הפרק בסנטיאגו ברנבאו, שם אירחו הבלאנקוס את אלקורקון הקטנה מהליגה השלישית במסגרת הגומלין של גביע המלך, כשברקע עדיין מהדהדת ההשפלה מלפני שבועיים, אז הובסה סגנית האלופה 4:0. שחקניו של מנואל פלגריני ספגו ביקורות קשות מאז אותה תבוסה, והערב ידעו כי יש להם הזדמנות להשתיק חלק מאותן ביקורת, ואולי אף להציל את הכבוד האבוד. אלא שבפועל, מתברר כי אחרי המפלה המדהימה ההיא, שיקום כבוד זו משימה לא פשוטה כלל.

מנואל פלגריני ידע שעליו להבקיע לפחות ארבע פעמים הערב, ולשם כך העלה הרכב שכלל את קאקה, היגוואין, ראול וכן רוד ואן ניסטלרוי. אלא שגם זה לא עזר אל מול אלקורקון הקטנטנה, שלפני המשחק אמר מאמנה: "אם ריאל תרצה, לא נעבור את החצי". ובכן, קבוצת הליגה השלישית עברה את החצי כמה וכמה פעמים, וחשוב מכך: ספגה פעם אחת בלבד, בסנטאיגו ברנבאו, מול ריאל מדריד הגדולה. אם המשחק הראשון קוטלג כבושה נקודתית, הערב מתברר כי הצרות של הבלאנקוס גדולות יותר ממשחק כזה או אחר, הגם שמדובר במפעל זניח לכאורה.

ריאל אמנם פתחה בלחץ גדול, אך הנסיונות של קאקה, ואן דר וארט וואן ניסטלרוי לא הכניעו את שוער האורחת הצנועה, חואנמה. ככל שהדקות עברו כך הגבירו הבלאנקוס את הלחץ, אך במקביל, כך גם גדל הלחץ מהיציעים. אפילו דייגה מראדונה צפה מהיציע בריאל מחמיצה הזדמנות אחר הזדמנות, אל מול תצוגה הגנתית הירואית של אלקורקון הקטנה. בדקה ה-81 הגיע מה שניתן לתאר כ'שער הניחומים' של ריאל, כשואן דר וארט מצא סוף סוף את הרשת אחרי בישול של קאקה, אלא שבמידה מסוימת, השער הבודד רק הדגיש את הערב העגום של המדרידאים. זה נגמר ב-0:1 למארחת ו-4:1 לאורחת בסיכום שני המפגשים, שמעלה את הקבוצה מהליגה השלישית לסיבוב הרביעי של גביע המלך. ומי מחכה שם, לאלקורקון? ניחשתם נכון, ברצלונה - לא פחות ולא יותר.

ברצלונה: ובמחצית זה עוד היה נראה צמוד

בארסה עצמה נראתה מתקשה נגד קולטורל לאונסה מהליגה השלישית בספרד, אבל אחרי מחצית ראשונה מאופסת היא הצליחה לסיים עם הרכב משני בניצחון מספק 0:5 בדרך לשמינית הגמר. הקטלאנים, שניצחו במשחק הראשון 0:2 מצמד של פדריטו רודריגז, נהנו מחגיגת שערים עם ארבעה כאלה תוך 13 דקות, שגמרו סופית את סיכוייה של הקבוצה הקטנה להפתיע.

מי שפתח את הסכר היה בוז'אן קרקיץ', שליהטט פעמיים בדקות ה-51 וה-54. בשער הראשון קרקיץ' השתלט על כדור ובעט בין שני מגנים פנימה ובשני בעט מזווית קשה. הלחץ של ברצלונה נמשך כשליאו מסי ואנדרס אינייסטה החליפו מסירות ומצאו את פדרו בזווית נוחה לכבוש את השלישי.

מסי, שנכנס כמחליף במחצית במקום קרלס פויול, התכבד גם הוא בשער אחרי שעבר שלושה שחקני הגנה של קולטורל לאונסה. צ'אבי כבש את החמישי בנגיחה אחרי הרמה של פדרו רבע שעה לסיום וסגר את הסיפור של היריבה מהליגה השלישית.

* אתלטיקו מדריד, אחרי ניצחון 0:2 במשחק הראשון מול מארבייה, הביסה אותה הערב 0:6. חוסה מנואל חוראדו פתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-12, פלורן סינמה פונגול כבש את השני אחרי ארבע דקות ואז החלה החגיגה של מקסי רודריגז הארגנטינאי, עם רביעייה מרשימה 022, 30, 46 ו-62). בשלב הבא תשחק אתלטיקו מול סביליה.

* ולנסיה עלתה אחרי 2:2 עם אלקויאנו (0:1 במשחק הראשון). קרלוס מארצ'נה נגח לרשת כבר אחרי ארבע דקות, ניקולה זיגיץ' הסרבי נעץ את השני בדקה ה-16, אבל אלקויאנו חזרה עם שערים של ויקטור קורטו (40) וחבייר קרפיו (84). אלכסיס הורחק משורות ולנסיה, שתפגוש בסיבוב הבא את לדרבי את ויאריאל, אחרי שזו ניצחה 0:1 את פוארטויאנו משער של ג'וזפה רוסי (22).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully