וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נקודת מוטה

מרקו מוטה בישל לרומא, טיאגו מוטה את השער של אינטר והשתיים נפרדו ב-1:1. מילאן כבר שלישית, אחרי 1:2 על לאציו

אינטר נעצרה הערב (ראשון) עם 1:1 ביתי מול רומא, אבל כשהיא שולטת בלעדית בליגה המאבקים על המקומות אחריה, אלו שמוליכים לליגת האלופות, נראים כמעניינים הרבה יותר. אחרי ניצחונה של יובנטוס אתמול, רצתה גם סמפדוריה לחזור למסלול הניצחונות, אך היא הפסידה 2:0 לקליארי והעמיקה את המשבר אצלה. מי שממשיכה בהתקדמות היא מילאן, שניצחה 1:2 את לאציו באולימפיקו והיא כבר שלישית. פיורנטינה ניצחה בקושי 0:1 את אודינזה והיא רביעית, בעוד גנואה השישית גברה 2:4 בבית על קליארי.

אינטר - רומא 1:1

אחרי הניצחון הקשה והדרמטי בקייב בליגת האלופות, שהיה גם הראשון שלהם העונה באירופה, חזרו הנראזורי לליגה, שם הם כמעט בלתי עצירים בשנים האחרונות. אינטר הגיעה למשחק עם יתרון של ארבע נקודות על פני יובנטוס השנייה, וכשמולה יריבה חבולה ומיואשת כמו רומא.

ז'וזה מוריניו פגש מן העבר השני את קלאודיו ראניירי, האיש אותו החליף על הקווים בצ'לסי ב-2004, והאיטלקי היה הראשון לחייך כשמירקו ווציניץ' המשיך בראשו הגבהה של מרקו מוטה אל הרשת בדקה ה-13. אינטר העבירה הילוך במטרה למצוא את השיוויון, והשיגה אותו בדקה ה-48. סמואל אטו יקבל כדור ממוטה אחר, טיאגו, ובסיבוב שלח בימין כדור שטוח לפינה של ז'וליו סרז'יו. 1:1 בסיום.

לאציו - מילאן 2:1

כמו יובנטוס בעונה שעברה, גם מילאן חזרה לחיים בליגה בזכות צמד המפגשים מול ריאל מדריד בליגת האלופות. אחרי חודש אוקטובר מוצלח למדי בו גם רונאלדיניו ופאטו החלו לתת תפוקה בצורה משמעותית, מילאן לא התקשתה להמשיך בהתאוששות על חשבון לאציו האומללה.המארחים ללא ניצחון מאז המחזור השני וגם באירופה חווים השפלות, כך שהדיבורים על הגעתו של סיניסה מיכאילוביץ' לעמדת המאמן במקום דוידה בלארדיני לא מפתיעה אף אחד.

מילאן, לא ביכולת גדולה, נזקקה ל-21 דקות בלבד כדי לעלות ליתרון מנגיחה של הבלם טיאגו סילבה, לאחר כדור חופשי שניתב לעברו אנדראה פירלו. בדקה ה-35 היה זה רונאלדיניו שמצא את פאטו, וזה נגח נפלא לקרקע ופנימה. 0:2 קל ופשוט. לאציו צימקה עם שער מוזר בדקה ה-64, כשבעיטה של מאורו זראטה פגעה במאסימו אודו והתגלגלה לאיטה לרשת של דידה החולמני, אך יותר מזה לאציו לא השיגה.

קליארי - סמפדוריה 0:2

החמישייה שחטפה הקבוצה של לואיג'י דל נרי בטורינו לפני כשבועיים שינתה משהו. פתאום סמפדוריה התחילה להילחץ ממעמדה החדש והוציאה רק נקודה מהמפגש הביתי עם בארי, וגם אנטוניו קסאנו חזר לסורו והתעמת עם האוהדים והתקשורת. גם מול קליארי המשתפרת שנמצאת במרכז הטבלה, הסתבכה סמפ, כשמריוס סטנקביצ'יוס הליטאי הורחק באדום ישיר בדקה ה-42. חמש דקות לסיום הגיע העונש, כשדניאלה קונטי נגח מקרוב לרשת של לוקה קסטלאצי. קונטי עוד הספיק לבשל בדקה האחרונה את השני לאלסנדרו מאטרי, שנגח לרשת וקבע הפסד נוסף לסמפדוריה.

אודינזה - פיורנטינה 1:0

משחק אמצע השבוע בליגת האלופות בישר טובות לפיורנטינה שעשתה צעד משמעותי לעבר הבטחת הכרטיס לשלב הבא, אך לצערה היא איבדה את כוכבה אדריאן מוטו בגלל פציעה שתשבית אותו בחודש הקרוב. ללא החלוץ הרומני יצאה פיורנטינה לאודינה וניצלה את עדיפותה על כר הדשא כדי לאסוף שלוש נקודות שיקדמו אותה למקום הרביעי רק בדקה ה-84, עם שער של הפרואני חואן רגאס בכדור חופשי. אודינזה לא סיכנה יותר מדי את השער וחזרה לסורה אחרי הניצחון הנאה על רומא במחזור הקודם.

גנואה - סיינה 2:4

אחרי תקופה לא ממש מוצלחת, גנואה ניצחה 0:3 את ליל בליגה האירופית וסוף סוף הצליחה ליצור המשכיות גם בליגה על חשבון סיינה, נועלת הטבלה שלא ניצחה מאז המחזור השני. הרנן קרפסו הארגנטינאי קיבל הזדמנות בהרכב, וכבר בדקה השנייה מצא את הרשת אחרי שנגיחה של רודריגו פלאסיו נעצרה בקורה. החלוץ הוותיק השלים צמד אישי בדקה ה-18, ופלאסיו הפעלתן בישל בדקה ה-35 לרפאלה פלאדינו את השלישי של המארחים. מיקלה פאולוצ'י (80) ומאסימו מקארונה (82) צימקו לאורחים, וסרג'יו פלוקארי סגר עניין עם הרביע בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

בארי - ליבורנו 0:1
לבארי: ריקרדו אלגרטי (6)

בולוניה - פאלרמו 1:3
לבולוניה: מרסלו זלאייטה (42 ו-49), מרקו די ואיו (90). לפאלרמו: סימון קייאר (45)

פארמה - קייבו 0:2
לפארמה: כריסטיאן זקארדו (41), דניאל לנזפאמה (72)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully