וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: הפועל ת"א הביסה את ראפיד וינה 0:3

ראפיד חיפשה נקמה, אך נכנעה לקונצרט של הפועל ת"א שניצחה 0:3 בהצגה גדולה ורחוקה רק נקודה מהשלב הבא

נקודה. זה מה שצריכה הפועל תל אביב להשיג בשני משחקיה הקרובים בבית ג' על מנת להעפיל לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית. הערב (חמישי), האדומים הוכיחו שוב מדוע הם הקבוצה הישראלית המצליחה באירופה. בקור מקפיא, מול 49 אלף צופים באצטדיון ארנסט האפל שהיו רעבים לנקמה, הפועל תל אביב רשמה את אחד הערבים היפים שידע הכדורגל הישראלי והביסה את האוסטרים 0:3 ללא תנאי בתצוגת כדורגל מרשימה, בלי שמץ של פחד. אנחנו על המפה.

שחקני הפועל תל אביב ביברס נאתכו, אביחי ידין חוגגים שער נגד ראפיד וינה. רויטרס
ערב שכולו קונצרט. ידין חוגג עם נאתכו/רויטרס

אסור לטעות ולהמעיט בערך ההישג. הירוקים לבנים מוינה הפסידו רק פעם אחת בתשעת משחקי הבית האחרונים שלהם באירופה וניצחו בחמשת האחרונים בארנסט האפל שטדיון, שם הפסידו גם אסטון וילה והמבורג העונה. זו אמנם לא יובנטוס, אבל אין להקל ראש בסגנית המוליכה בליגה האוסטרית, אימפריה לשעבר עם מסורת ארוכת שנים. במשך כל השבוע דיברו בראפיד על נקמה על ה-1:5 בבלומפילד, בעוד אלי גוטמן ושחקניו הודו בפה מלא כי יסתפקו בנקודה. הלוחמה הפסיכולוגית עבדה בצורה מושלמת לצד עמידה טקטית נפלאה של האדומים בראשות דגלאס דה סילבה הנפלא בהגנה וגיל ורמוט.

ראפיד פתחה בהתלהבות, הסתערה על האדומים ותקפה בעיקר מהאגפים, אבל וינסנט אניימה מנע פיגור מוקדם. בדקה ה-13 יצאה הפועל להתקפה ראשונה, אביחי ידין בעט כדור מפתיע שתפס קשת בעזרת מגן יריב ונחת ברשת. ראפיד נכנסה ללחץ ולא מצאה פתרון למשחק ההגנה האגרסיבי של האדומים, שגם ניצלו כל הזדמנות לטוס למתרפצות, שהביכו את ההגנה האוסטרית. בניגוד למה שראינו מחיפה, הפועל לא חששה לצאת קדימה, ושילבה משחק הגנה נהדר לצד מהלכי התקפה טכניים יוצאים מן הכלל.

המחצית השניה הייתה מופע יחיד של גיל ורמוט. זה התחיל בשער נהדר בדקה ה-64 לאחר פריצה מקו מחצית המגרש (באדיבות הגנת ראפיד) והמשיך בבישול לנאתכו כעבור שש דקות. ורמוט ניהל את המשחק ביד רמה והאוסטרים לאר הצליחו להסתדר עם המהירות והטכניקה שלו. כעת, כאמור, הפועל זקוקה לנקודה בסקוטלנד על מנת להעפיל לשלב הבא (או לחלופין לקוות שראפיד לא תנצח בהמבורג). הסיכויים גבוהים, אך לאור ההצגה הנפלאה של ורמוט, דה סילבה ושכטר, המאבק האמיתי של הפועל יתחיל כבר בינואר. מאבק להשאיר בקבוצה את שחקניה הבכירים שההצגות האירופיות הנהדרות שלהם בוודאי צדו את עיני הסקאוטים.

מהלך המשחק

דקה 6: ילאביץ' נשלח בכדור עומק מצוין באגף השמאלי והעביר כדור רוחב בין רגליו של דה סילבה. קבלאק הגיע לעמדה נוחה, אבל אניימה יצא היטב ומנע שער.

דקה 8: איבוד כדור של ורמוט הוליד מתפרצת מהירה של ראפיד. קבלאק הכניס כדור רוחב ולמזלם של האדומים, ילאביץ' והופמן פספסו את הכדור שחלף לרוחב השער.

דקה 11: בושקוביץ' ירה כדור אדיר מ-30 מטרים, אניימה התעופף לחיבורים והדף.

דקה 13: גול! יבואה הסיט כדור לאחור לידין, הקשר שחרר כדור מפתיע מ-25 מטרים שפגע בשחקן הגנה, קיבל קשת ונחת ברשת. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 14: ראפיד חיפשה שוויון מהיר. דובר הגביה מימין וילאביץ' המשיך בנגיחה, אך אניימה היה במקום.

דקה 20: יבואה שעט לבדו לעבר השער, אך התמהמה, התבלבל ברגליים ופספס הזדמנות גדולה.

דקה 29: ווצ'יצ'ביץ' הכניס כדור עומק גאוני לשכטר, שעבר את פאייר ומזווית קשה גלגל לרשת החיצונית.

דקה 35: הופמן העלה כדור חופשי לרחבה, ילאביץ' נגח לאחור ופגש את המשקוף.

דקה 45: הופמן הוציא כדור קרן מתוחכם ומצא את דובר, שירה מתוך הרחבה מעל השער.

דקה 64: גול! דה סילבה חילץ כדור במרכז המגרש והעביר לורמוט, שניצל בלבול בהגנת ראפיד, דהר לאורך חצי מגרש, עבר את השוער וכבש. 0:2 להפועל.

דקה 70: גול! ורמוט חלף בקלילות על פני מגני ראפיד והשאיר את נאתכו לגלגל פנימה לבדו מול פאייר. 0:3 מדהים

דקה 79: שכטר חדר לרחבה, אך במקום למסור ללאלה, בעט מזווית קשה לידיים של פאייר.

דקה 88: סאליחי המחליף ניצל קיפאון במרכז ההגנה, אך מחמישה מטרים בעט ליד הקורה.

הרכב ראפיד וינה: הלגה פאייר, אנדראס דובר, רגנוולד סומה, יורגן פאטוקה, מרכוס קאצר, מרכוס הייקינן, יאסין פהליבאן (רנה גרטלר, 57), ולי קבלאק (כריסטופר דרזאן, 65), סטפן הופמן, ברנקו בושקוביץ', ניקיצה ילאביץ' (חמדי סאליחי, 80).

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין (מיכאל זדנברג, 87), ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ' (זוראב מנטשאשווילי, 59), איתי שכטר, סמואל יבואה (מהראן לאלה, 73).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני הפועל תל אביב חוגגים מול ראפיד וינה. רויטרס
יש ערימה של חבר'ה על הדשא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully