וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארט: "טל בן חיים משחק נהדר כמגן"

מנג'ר פורטסמות החמיא לישראלי, גרנט: "במידת הצורך אעמוד על הקווים". ווסטהאם ניצחה 1:2 את אסטון וילה במשחק השלמה

החזרה לחיים של פורטסמות בליגה האנגלית, במיוחד לאחר הניצחון הגדול 0:4 על וויגאן והשמירה על שער נקי בפעם השנייה ברציפות, גורמת לאופוריה במועדון והמנג'ר פול הארט לא חסך במחמאות לשחקני העורף שלו. "שמירה על שער נקי היא כל כך חיונית עבורנו", אמר המנג'ר. "המאמץ על המגרש פשוט מדהים".

הארט, שזוכה לאחרונה לייעוץ מקצועי גם מאברהם גרנט, ששב לתפקיד אותו מילא כשהארי רדנאפ אימן את פומפי, פירגן גם לטל בן חיים. "מאז שהוא עבר לעמדת המגן, הוא לא ביצע ולו טעות אחת. הוא היה נהדר", החמיא הארט לישראלי, שמשמש לאחרונה כמגן שמאלי.

גם סטיב פינאן ("מעולה"), נאדיר בלהאג' ("עושה הגנה טוב מאי פעם"), ושני הבלמים מארק ווילסון ויונס קאבול ("הם צמד הבלמים הצעיר בליגה והם היו נפלאים"), זכו לשבחים מהמנג'ר הנלהב, שהוסיף וציין את דייויד ג'יימס הוותיק, המשתבח עם השנים.

אגב, גרנט עדיין ממתין לרשיון העבודה והמנכ"ל פיטר סטורי התייחס לנושא ב'דיילי אקספרס', והבהיר כי הישראלי יעבוד בצמוד להארט ברגע שיוסדר העניין. "אברהם שופע מחמאות לפול", אמר סטורי. "לאברהם יש המון ניסיון ואנחנו מקווים שהוא יקבל את רשיון העבודה בקרוב כדי שיחד עם הארט יעשו עבורנו עבודה טובה".

גרנט התראיין הערב לתכנית הספורט של רדיו 103FM, התייחס לעבודתו בפורטסמות ואף ציין כי "כרגע אני לא יכול לעמוד על הקווים אבל ברגע שאקבל את הרשיון אעשה זאת במידת הצורך. נחפש לחזק את הקבוצה, אנו זקוקים לחיזוק נוסף. בינואר יהיה דיון ונביא שחקנים בהתאם לצרכים".

אסטון וילה ממשיכה לאכזב

אסטון וילה כבר רגילה לבעוט בדליים שהיא ממלאת וגם הערב היא המשיכה לאכזב תוך שהיא משלימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. אחרי ה-1:1 נגד אברטון בשבת, התייצבו שחקניו של מרטין אוניל למשחק השלמה נגד ווסטהאם, וסיימו עם הפסד 2:1, שמרחיק אותם משמעותית מהמקום הראשון. וילה ניצבת כעת במקום השביעי עם 18 נקודות.

ווסטהאם, שהשיגה עד הערב ניצחון אחד בלבד (במחזור הראשון) שמה סוף לבצורת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כשמארק נובל דייק בכדור עונשין מ-11 מטרים והעלה את הפטישים ל-0:1. אשלי יאנג עוד גרם לוילה לחשוב על קאמבק עם שער משווה בדקה ה-53, אבל שער דרמטי בדקה ה-90 של זאבון היינס גמר את הסיפור ווסטהאם כאמור שבה לנצח.

עדכון ראשון: 17:10
עדכון אחרון: 23:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully