וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "זאת רק ההתחלה"

עמרי כספי קלע 15 נקודות בניצחונה הראשון של סקרמנטו העונה, קיבל מחמאות מהמאמן ("אין לו פחד על המגרש") ואמר בסיום: "זה רק גורם לי לרצות לעבוד יותר קשה ולהשתפר"

סקרמנטו רשמה הבוקר (שלישי) את ניצחונה הראשון העונה, כשגברה בבית 116:127 על ממפיס גריזליס אחרי הארכה. אחרי שלושה הפסדים בדרכים, סוף סוף הקינגס חוו את טעמו של הניצחון לעיני הקהל הביתי, שמילא עד אפס מקום את הארקו ארינה, כשקווין מרטין מציג משחק נהדר עם 48 נקודות.

עמרי כספי, שהפך לחלק משמעותי מהרוטציה של סקרמנטו, נהנה ממשחק יעיל ואיכותי, כשקלע 15 נקודות ב-30 דקות במשחקו הטוב ביותר עד כה במדי הקינגס, כולל חטיפה מכרעת וסל חשוב במהלך ההארכה (הטבעה שהגדילה את הפער לשש נקודות הפרש ולמעשה סגרה את המשחק). הישראלי, שהשחיל את שלוש זריקותיו הראשונות ונהנה מתמיכה גדולה מהקהל (כולל כמה דגלי ישראל ביציעים), קלע 6 מ-9 מהשדה בסך הכל (3 מ-4 מהשלוש), הוסיף 4 ריבאונדים, 2 חסימות ו-2 חטיפות, היה פעיל מאוד בחלק ההגנתי ושוב הראה הרבה אנרגיות בכל פעם שדרך על הפרקט. נתון מרשים מבחינתו של כספי הוא שבמהלך הדקות שלו של על המגרש, סקרמנטו השיגה יתרון מצטבר של 23 נקודות.

"זאת רק ההתחלה", אמר כספי לאחר המשחק, "אני לוקח צעד אחר צעד, אך בכל פעם שאני עולה למגרש אני פשוט מנסה לעשות את המיטב. אני לא רוצה להאיץ דברים. אני מקווה שאוכל לשחק ככה בכל משחק. אולי במשחק הבא אני לא אקבל כל כך הרבה דקות, אבל אמשיך להיות מוכן ודרוך לרגע שבו המאמן ייתן לי הזדמנות, אמשיך לעבוד קשה ולזכות באמון של המאמן".

כאמור, כוכב המשחק מבחינת סקרמנטו היה קווין מרטין, עם מספרים מרשימים של 48 נקודות עם 14 מ-27 מהשדה (7 מ-10 מהשלוש!), אבל גם בנו אודריך (16 נקודות ו-6 אסיסטים) תרם דקות נפלאות מהספסל, כולל סל חשוב 1.7 שניות לסיום שכפה הארכה.

מלבד מרטין, שאר שחקני החמישייה של הקינגס תרמו 12 נקודות בלבד, כשהספסל של סקרמנטו קולע 67 נקודות מול 60 בסך הכל של החמישייה.

זק רנדולף נתן משחק מצוין לגריזליס (3:1), עם 30 נקודות (12 מ-21 מהשדה) ו-16 ריבאונדים, לפני שיצא בשש עבירות במהלך ההארכה. אלן אייברסון עלה מהספסל בהופעת הבכורה שלו בקבוצתו החדשה וקלע 11 נקודות ב-16 דקות. או-ג'יי מאיו הוסיף 22 למפסידים, רודי גיי 21.

בסיום גם המאמן פול ווסטפאל החמיא לרוקי שלו, שממשיך להפתיע אותו. "הוא לא פוחד בכלל, הוא רעב לשחק, והוא מביא איתו אומץ למגרש", אמר המאמן, "שמחתי בשבילו שהוא עלה והראה לאנשים מה הוא יכול לתרום כשהמשחק חזק וקשוח. הלוואי שכולם היו יכולים להביט בעיניים שלו כשאני הולך לאורך הספסל ומחפש מישהו להעלות למשחק. הוא פשוט משתוקק לשחק".

"כשאני מקבל ממנו מחמאות זה רק נותן לי יותר מחמאות", אמר כספי, "זה גם מגביר לי את הרצון לשחק עוד ועוד, ולהמשיך להתאמן קשה ולהשתפר".

"זאת הייתה חוויה מיוחדת, אני לא אשכח את הלילה הזה", הוסיף ווסטפאל בסיום. קווין מרטין, שהעניק לאוהדי הקינגס ערב עצום, אמר בסיום: "זה לא היה משחק שחובה לנצח אותו, זה היה משחק שהיינו מאוד צריכים לנצח, יש לנו אוהדים נפלאים, ורצינו להראות את היכולת שלנו". או.ג'יי מאיו אהב את משחק ההגנה של הקינגס, ואמר: "סגרנו את ההגנה הערב, קווין היה חם, זה קורה לפעמים, ככה זה ב-NBA".

אלן אייברסון, שעלה מהספסל, לא אהב את זה. "תראו את הרזומה שלי ותראו שאני לא שחקן שישי", אמר "התשובה", "ואני לא חושב שזה קשור לזה שאני נחשב אנוכי. זה אני. אני לא רוצה להשתנות, זה הביא אותי להצלחה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully